Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 28.10.2001 > Vidím, že v tom máš jasno a pokud se hodláš programově stavět proti zavedeným konvencím a pravopisným normám (případně na ně nebrat ohledy), musím jen opakovat, že je to tvoje věc.
A ti, kteří tvé myšlenky - které jsou tu i tam souvislé, koherentní a rozumné, to musím uznat - čtou a nevěřícně třeští oči nad pravopisem... nu, jsou to JEN čtenáři. Osobně dávám přednost tomu, aby se s nimi zacházelo poněkud uctivěji. Ale to je, jak se zdá, zase jen můj problém.
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 27.10.2001 > Ano, přirozeně můžeš argumentovat i takhle a já jsem poslední, kdo by ti na to upíral právo; ačkoli osobně si myslím, že pokud se opravdu čas od času ptáš, jestli má cenu používat správný pravopis - případně se ho naučit - a pokaždé si odpovídáš "ne", pak před tvou lhostejností nelze než v uctivém tichu postát, smeknout pomyslný klobouk a odejít mlčky pryč. To je nicméně jen tvůj problém.
Potíž pak ale nastává v okamžiku, kdy hodláš se svými myšlenkami předstoupit před obecenstvo (i když je virtuální jako tady) a nést kůži na trh se vším všudy. V tom okamžiku je jasné, že ovládnutí češtiny za vynaloženou námahu stojí a tvé nezvládání pravopisu je tvůj obrovský nedostatek. Ne každý je dostatečně liberální na to, aby uznal, že jsi sice s pravopisem a formálním zpracováním textu na štíru (upřímně řečeno spíš na několika štírech), ale myšlenka díla je samospasitelná a natolik oslnivá, že se v její záři naprosto ztratí jakékoli podrobnosti.
Druhá otázka je samozřejmě důvěryhodnost myšlení autora, o které jsem se zmínila - je prostě hodně obtížné pokládat za jakoukoli autoritu člověka, který své myšlenky (ať už jsou sebemoudřejší a jakkoli chvályhodné) nedokáže vyjádřit obecně uznávaným a tím pádem stravitelným a pochopitelným způsobem.
Zajímavá kniha? Ano, četla jsem jich hodně. A z drtivé většiny se můžeš o správném vedení textu (i v pravopisné poloze) naučit právě tam.
U příspěvku:Černá a bílá
karolinka (Občasný) - 26.10.2001 > To, zda uspějeme ve svém díle, mimo jiné záleží na tom, zda dokážeme správně používat nástroje - a to platí od počítače při práci na grafice, až po přitloukání hřebíku do cihlové zdi.
Není potom škoda, že nedokážeš do ruky pevně vzít kladívko češtiny a použít je tak, jak bys měl? Na celkovém smyslu věci by to možná nic nezměnilo, ale důvěryhodnost tvého myšlení to zkresluje.
U příspěvku:SKLENÍKOVÝ DEFEKT
karolinka (Občasný) - 25.10.2001 > Ten místodržící guvernant mě zmátl. Vím, co je guvernantka neboli domácí vychovatelka, vím, co je guvernér neboli místodržící. Ale guvernant?
Ne že by to snižovalo hodnotu veršů, to ne; ale přece jen si myslím, že by byla škoda, kdyby tahle poema zakopla na nepřesném vyjadřování.
U příspěvku:Pod dohledem
karolinka (Občasný) - 25.10.2001 > Dala jsem jedničku, ale nenapsala jsem k ní nic, protože nelze napsat cokoli, čím bych neopakovala něčí slova. A tohle všechno píšu vlastně proto, že ani jedničky se nemají dávat anonymně.
Napadá mě jedno slovo, dlouhé slovo, možná neohrabané slovo - NEUCHOPITELNÉ.
U příspěvku:Pod dohledem
karolinka (Občasný) - 25.10.2001 >
U příspěvku:Noční jízda
karolinka (Občasný) - 22.10.2001 > Čekala jsem dlouho, než se obrázek načte (můj počítač není žádná formule 1), jen abych se mohla podívat na kuličky :) vypadají spíš jako průstřely... ale to nevadí.
U příspěvku:Němým uším
karolinka (Občasný) - 22.10.2001 > Nikoli hezké... ze života. A moc smutné. Inu, ze života...
U příspěvku:Víš, že dušičky nedržím...
karolinka (Občasný) - 19.10.2001 > Je tak krásná, až zabolela.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter