Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Interpretace
plagiátor (Občasný) - 7.12.2009 > A co bys tedy...
U příspěvku:to by tak mělo zůstat už
plagiátor (Občasný) - 29.10.2009 >  Možná mělo zůstat, ale posouvá se - vteřinu po vteřině. A v tom je ta naděje i zoufalství, záleží na tom, kdo a odkud kouká. ÷))
U příspěvku:Dopis z lásky
plagiátor (Občasný) - 29.10.2009 >

 Pro mě místama dost dobrý, ale, stejně jako pro kolegu výše, těžko uvěřitelný. A některý ty dialogy šroubovaný až "na hranu".

U příspěvku:Americká krása
plagiátor (Občasný) - 29.10.2009 >

 Bať bať - těžkej život "zelený vdovy".

 

 Celej ten text se mi zdál dostatečně uvěřitelnej, nenudil sem se při jeho čtení - zase mušim doporučit, o tom žádná.

U příspěvku:Plán
plagiátor (Občasný) - 29.10.2009 >

 Ty králíkárny se slepejma očima - to už mi připadne takový "jetý". Pak bych ještě trochu "zaryl" do zakroucenejch puklin v chodníku - trocha moc poézie v tej tvrdej realitě - nějak to na mě z tvýho textu baflo. ÷)

 

 Jináč ale (aspoň pro mě určitě) fakt dobrý, celá ta "blbá nálada", beznaděj a život takhle brzo pohojenej - to je ta pravá poezie všedního života! ÷))

U příspěvku:Lekcia zo starostlivosti
plagiátor (Občasný) - 25.10.2009 > Pro mě trochu průhledný. Od prvního odstavce se dalo tušit, že Hans nejni tak úplně živej. ÷)

Jinak ale dobře, čtivě napsaný - třeba tu manikúru jsem si "vyzob".

Apropó... poslední věta textu - je opravdu nutná? Jako by zbytečně vysvětlovala něco úplně jasnýho. Něco tam asi patří, ale já osobně bych si s tím ještě pohrál. Ovšem tys autor(ka) textu, já jen nesměle připodotýkám.
U příspěvku:"... -jablíčko IV"
plagiátor (Občasný) - 23.10.2009 > Pro mne trochu moc rozháranej font, ale jinak pěkný - a to opravdu, fakt nekecám. ÷))
U příspěvku:Ty
plagiátor (Občasný) - 23.10.2009 >

 Možná bych mohl začít frfňat o pře(s)hršli obrazů a prefarbenosti, to bych si ovšem kálel na vlastní práh.  ÷))

 

 Hlavně začátek bezvadnej.

U příspěvku:Interpretace
plagiátor (Občasný) - 23.10.2009 > Michelle> 

 Což takhle dobře namíchaná směs obou - prolhané prase... ta by tě uspokojila víc? ÷))

 

 

U příspěvku:Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1.
plagiátor (Občasný) - 20.10.2009 >

 Rozpravka - nerozpravka... pohádky psali Drda, Němcová, Grimmové... pořád to byly pohádky, ale u některých se děti smály, u některých bály a někdy i plakaly. ÷))

 

 Možná jsem se jen blbě vyžvejkl - šlo mi o určitou "prefarbenost", která mi nedovolila vzít se s tvou pohádkou za ruku a jít se kousek projít - třeba do cirkusu a zpátky. ÷)) Ostatně, dovysvětlil jsem pak níže.

U příspěvku:Česká báseň
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 > MiKa>  Ale jo, samozřejmě máte s citizénem pravdu. Já tady ale hodnotil určitou hravost... i když možná pracně ze scvrklých struků babky Poézie tlačenou. ÷)
U příspěvku:Česká báseň
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 >

To je fofr aneb Lamy spamujou!

 

Nestíhám, prstům dřevorubce hbitost schází. ÷

U příspěvku:Česká báseň
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 >  Nejsi - tys jen kus populace vezdejší (a spadající do té půvabnější nadpoloviny... ke všemu÷).
U příspěvku:A
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 >  Teď jsem se vrátil... včera nic a dnes moc a...
U příspěvku:Česká báseň
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 > MiKa>  Kurnik - lamy se houfujou? ÷))
U příspěvku:Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1.
plagiátor (Občasný) - 19.10.2009 >

 Co je nový cíl tvé cesty? ÷))

 

 Věřím, že tenhle text je pro tebe důležitý. Minimálně jsi mu věnoval(a) dost času a určitou přidanou hodnotu něčeho niterného v sobě. Pro mě (a jen a jen pro mě) je příliš málo uvěřitelného v tomhle příběhu - nepříběhu; exhibice... nevím proč, ale pořád se mi tohle slovo do pocitu cpe.

 Abych byl opravdu schopný s tvým textem souznít (nebo zaznamenal rezonanci), musela by forma jednodušší tvar, který by dokázal dobrému nápadu přidat naléhavost, která se mi tady nějak rozředila v záplavě obrazů - jakkoli efektních samozřejmě.

 

 Tož tak... ale i tak!

U příspěvku:ACID DETEKTIV: případ Filatelista
plagiátor (Občasný) - 18.10.2009 > NEMINI>  Mně tam prostě jenom po takhle dobrej práci chyběl stejně invenční závěr - ale já jen tak pofrfňávám a přitom si uvědomuju, že vona to s nirvánou, splynutím, sjednocením (jedno, jak se tomu kde a kdy říká) nejni žádná psina - vyjádřit to obrazně tak, aby to všichni kapírovali (skoro) na první signální. ÷))
U příspěvku:ACID DETEKTIV: případ Filatelista
plagiátor (Občasný) - 18.10.2009 > Mimo úplnýho konce líbilo - dobrej nápad zajímavě provedenej. Ale to "splynutí"... tenhle způsob jeho naznačení mi přijde trochu klišovitej. Kdyš už, tak bych tam nechal meditovat třá šimpanze... nebo slona. ÷))
U příspěvku:Listopad
plagiátor (Občasný) - 18.10.2009 > Aš tlačí bachor proti Hradišti - moc pěkný... Vlastně celý se mi to líbí. Akorát váhám: jen se(i)? čum světe?
U příspěvku:Spišský hrad
plagiátor (Občasný) - 29.9.2009 >  Jo... a ta analogie s Rabím sedí. Přesně takhle to pojali letos v létě mí potomci. Ještě cestou nahoru nesahala Spiš Rabí ani po kotníky. Pak jim poklesla čelist. ÷))
U příspěvku:Vědma říká...
plagiátor (Občasný) - 29.9.2009 >

 Jen váhám nad těma skolopenýma očima - nejni to žádnej neologismus... že ne?  ÷))

 

 Jináč ale oslovilo - co všechno se dá vydolovat z prostírání!

U příspěvku:co s tím nic a moja
plagiátor (Občasný) - 29.9.2009 >  nedržet
nesvírat
pustit


 Ta druhá!

U příspěvku:Přemýšlivá
plagiátor (Občasný) - 9.4.2009 > MiKa> Koza!  ÷))
U příspěvku:Soudružky, nemá to graf!
plagiátor (Občasný) - 7.4.2009 > Búúú... a já se tak snažil, když jsem se na Písmáku reagoval na soutěž, kde bylo zadání kinematograf. ÷)) Celých pět minut jsem tomu dal, závažného tématu týrání zvířat se dotkl, kriticky za minulostí ohlédnul a vy takhle! Jedině zelenoočka ocenila svěží a angažovaný rým, ostatní zapšklíci jen frfňají a hudrujou.  ÷)) 
U příspěvku:Pokoj na západovýchod
plagiátor (Občasný) - 6.4.2009 >  Todle je jeden z tvejch majstrštyků. Ale to už jsem asi někde jinde psal (nebo si to aspoň myslím, zatrachtilá skleróza÷).
U příspěvku:Lednové nemocniční ráno
plagiátor (Občasný) - 2.2.2009 >

 Jak poudal Honza: naprosto přesvědčivá nálada.

 

 A za sebe dodám: vona to nejni žádná sranda, napsat báseň, která čtenáře přímo nutí zapnout v hlavě mód představivosti, fantaziie; kór ne při absenci různých chrličů čehokoliv, chřestítek, skeletů a žeber. ÷))

 

 

U příspěvku:Tělo dům
plagiátor (Občasný) - 1.2.2009 > Lepší se to lepší, naléhavost se vkrádá. Tak já tě teda (krásnonožko÷), to Déčko dám, když mne to nic nestojí... a i když je tam dvakráte použito to největší zvěrstvo, jaké může kopie šišky v básni najít.
U příspěvku:Okolo Betléma
plagiátor (Občasný) - 21.1.2009 > dadik>  Však to je taky moje jediná jistota... že jsem mužského pohlaví. O ostatních parametrech ale raději taktně pomlčím.
U příspěvku:. . . (bydlím)
plagiátor (Občasný) - 21.1.2009 >  Mám z tohodle (když to řeknu po našem ÷) kousku dobrej pocit, asi proto, že i má maličkost často dlouhý a dlouhý hodiny stráví "sólošlapem". A někdy se něco stane, všechno se ztiší a člověka to vyhodí někam daleko práce, pipin a podobných věcí. Hodnotím tudíž hlavně tu rezonanci, kterou ve mně text vyvolal.
U příspěvku:Generální úklid v sobě
plagiátor (Občasný) - 19.1.2009 >  Radši si schovej pytlík z vysavače (aby se něco důležitýho neztratilo). 
U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
plagiátor (Občasný) - 12.12.2008 > egil>  Že bych za "skvělá" napsal čárku... nic víc v tom není třeba hledat.  ÷))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter