Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Období neklidných koní
Tlouie (Občasný) - 18.2.2012 > líbí se mi sloka "pevné ohrady.."
U příspěvku:Smazaná
Tlouie (Občasný) - 7.2.2012 >
U příspěvku:zámek
Tlouie (Občasný) - 25.1.2012 > osobně bych vyškrtla celou tu vysvětlovací část od "došlo mi.." - ta by právě měla sama vyznít v mysli každého čtenáře jako působení té symbolické roviny, v které je podle mě text super, má takový snový nádech a čte se dobře. ale tím se téměř změní útvar, je samozřejmě na tobě, jakou formou ten text pojmeš, mně se jen zdá tím dovětkem trochu rozbředlý.
U příspěvku:psychiatrie
Tlouie (Občasný) - 23.1.2012 > "zda Mgr. před mým jménem je zkratkou pro magora nebo megeru" :)

čte se to dobře a je to svižné, ale mám pocit, že v jistém okamžiku už bych tomu přestávala věřit, tón toho vyprávění se tak jako vozí podle do jisté míry předvídatelného principu a za chvílí, mám pocit, by to prasklo. ovšem ty obrazy to táhnou kvalitně, jsou plné, nápadité...odcházím spokojená.
U příspěvku:Životní prostor
Tlouie (Občasný) - 21.1.2012 >
U příspěvku:změna?
Tlouie (Občasný) - 7.1.2012 > první je skvělá, druhá mi oproti ní přijde spíš jako takový vyčerpaný dojezd - přesto ale táhne.
U příspěvku:Cyklus
Tlouie (Občasný) - 7.1.2012 > přesto, že nevidím k čemu se váže "prasklých pohledům", se mi tahle básenň spolu s druhou líbí nejvíc. celkově je to pro mě fajn, ale zároveň na hraně - ještě trochu víc kombinací na malém prostoru a už by mi to vadilo. na druhou stranu musím uznat, že do toho pronikám, například "v záclonách tváří/
šablony krajin" mi právě přišlo, ačkoliv obsah ke mně promluvil, krkolomné, ale nakonec to má svoje...trochu to podnítilo moji zvědavost, zajímalo by mě, jak by to vypadalo, kdyby forma nebyla tak sevřená.
U příspěvku:Víc než Já
Tlouie (Občasný) - 4.1.2012 > jej, paráda
U příspěvku:dvě mělké mističky s plochými okraji a oušky s otvory, jimiž je provlečena šňůrka
Tlouie (Občasný) - 14.12.2011 >
U příspěvku:nápady
Tlouie (Občasný) - 13.11.2011 > super, čtivé.
U příspěvku:Básně bez zvláštní námahy
Tlouie (Občasný) - 11.11.2011 > pro mě nejlepší Portrét.
U příspěvku:Tučňáci
Tlouie (Občasný) - 6.11.2011 > uvažovala jsem, že se pokusím říct k tomu něco věcnýho, ale ono to válcuje jakýkoliv argument - nářez prostě:) jak si to v tom žije úplně automaticky, to mě baví.
U příspěvku:ruce země, obloha
Tlouie (Občasný) - 6.11.2011 > nejdřív jsem měla pocit, že se to někdy nejistě motá, resp. že slova omotávají daný obraz/myšlenku trochu neohrabaně. ovšem jsou tam pro mě skvělá místa a když se dívám na celkový pojetí toho textu, říkám si, jestli to není schválně, jestli to není součástí stylu; už proto, že to na mě stále působí - zdá se mi, že ta zdánlivá roztříštěnost umožňuje přednes, který je plný a který právě s tou "neohrabaností" jde ruku v ruce...každopádně celkově bezvadné, je mi to v lecčem i poměrně blízké.
U příspěvku:Vedle v bytě
Tlouie (Občasný) - 3.11.2011 > "Pilně pracující cizince, co se jdou domů jenom vyspat," -----

"Potom, co jste ho čas od času zdvihli ze země,
když klepal a volal, pozvali na čaj a on vás na koláč,"

tady mě trochu mate, jak je v jednom verši "klepal a volal, pozvali na čaj.." ale to může být můj problém. každopádně je to celé super. "Nevím, proč brečím." je skvělý podtržítko; tím textem prostupuje takový chlad a tohle to úplně dobře (stále chladně) rozsype. ono vlastně těch bytů a sousedů už je dost, ale tady mi to prostě sedlo; nejspíš šikovná stavba:)
U příspěvku:Zcelená
Tlouie (Občasný) - 26.10.2011 > mám na tvých básních ráda takovou uvolněnost, bezprostřednost, nazvala bych to možná lidovost vyjádřování (v tom nejlepším slova smyslu), která svým vlastním způsobem pojmenovává věci a u níž mě zaskočí ten efekt. tentokrát to ke mně ale nepromluvilo; ovšem protože jsi to ty, vracím se k tomu...uvidím.
U příspěvku:Zpěv ze zamčeného pokoje
Tlouie (Občasný) - 22.10.2011 > Mám z té básně příjemný, téměř uklidňující pocit: přijde mi, že si žije vlastním životem a promlouvá, jako by ji bylo okolí trochu lhostejné - ovšem dělá to takovým prostým, až trochu naivním, ale přitom stále jemně uvěřitelným způsobem, že mě to vábí a já opomíjím i jednotlivosti, které bych nejspíš v jiném celku nevzala. Už jsem to u tebe cítila jinde, ale v menší míře; cosi tam prostě drží. ---- "dooblékla dechem"
U příspěvku:...
Tlouie (Občasný) - 11.10.2011 > líbí se mi atmosféra. hlavně "chrastím slovy" a poslední sloka.
U příspěvku:nemocnice
Tlouie (Občasný) - 6.10.2011 > pro mě nejlepší první půlka, ale celé je to skvělé.
U příspěvku:Mohlo to být naposled
Tlouie (Občasný) - 29.9.2011 > pro mě nejkrásnější poslední sloka. celé jsem přečetla dvakrát a ráda se k tomu ještě vrátím; vidím to jak vystřižený, celistvý prostor.
U příspěvku:Průstřely
Tlouie (Občasný) - 16.9.2011 > Někdy mi u tebe nesedí věci typu "dlaně vteřin", "stíny not", přijde mi, že je jich moc a dohromady mi to působí trochu nepřirozeně, stejně jako třeba "má vševědoucí". Ovšem to jenom takové shrnující rýpnutí za dobu čtení tvých básní. --- "Vypářeš ze světla mou křivě stehovanou cestu" a "Pamět zafačovaná polospánkem" jsou pro mě absolutně super. Ráda se ještě vrátím.
U příspěvku:Ticho
Tlouie (Občasný) - 14.9.2011 > na začátku, než začal ten rozhovor, jsem si říkala, že tam probublávají poměrně zajímavé obrazy, ale že by se to dalo podchytit trochu líp - však rozumím tomu, ten způsob zpracování je mi poměrně blízký. na rozhovoru se mi líbi atmosféra, zachycování takových těch běžných detailů, ke konci už se to trochu rozplizlo. celkově mám pocit, že by tomu prospěla úprava, možná trochu s odstupem, ovšem zaujalo mě to, ubírá se to pro mě zajímavých směrem.
U příspěvku:Drobnosti XIII
Tlouie (Občasný) - 13.9.2011 > zrcadlová prasátka:) nemám, co víc říct, je to prostě milé:)
U příspěvku:Vlny
Tlouie (Občasný) - 7.9.2011 > tohle se mi líbí, nejvíc druhá část - proměna a "Rozmluvy s chápajícími rybami a němými medúzami, které vzápětí syrové rozervu zubama" je podle mě dost zásadní moment, super - a ve čtvrté ten obličej. je tam toho víc než co uchopí tenhle komentář, ale ráda jsem tím prošla; celkově ta obraznost a snovost je mi sympatická, budu se těšit na další.
U příspěvku:Jak se paní Kropenatá hospitalizovala
Tlouie (Občasný) - 27.8.2011 >
U příspěvku:O beráncích a vlcích
Tlouie (Občasný) - 27.8.2011 > provedení mi někdy nesedlo úplně stoprocentně, ovšem myslím, že ty myšlenky jsou dobré. rozumím tomu způsobu pozorování a záměru zachytit tyhle jevy. je mi to sympatické a zdá se mi, žes to vesměs trefil. "rozdíl mezi úsměvem a smíchem" a Karneval, fajn, potěšilo.
U příspěvku:Jak se paní Kropenatá hospitalizovala
Tlouie (Občasný) - 27.8.2011 > tohle už mi celkově nesedlo tolik, ovšem salát a pitevní stůl to drží:)) paní Kropenatá si to umí zařídit.
U příspěvku:Jak paní Kropenatá umřela
Tlouie (Občasný) - 25.8.2011 > dobré! mám ráda tvé krátké texty, přijde mi, že máš na tyhle věci vočko.
U příspěvku:Baroko
Tlouie (Občasný) - 25.8.2011 > no sakra, tohle je dobrý. poslední dva verše --
U příspěvku:Mystika
Tlouie (Občasný) - 24.8.2011 > :D a nebo taky počasí
U příspěvku:Chvála baletu
Tlouie (Občasný) - 24.8.2011 > :))trefa...
U příspěvku:Cizí cesty
Tlouie (Občasný) - 29.6.2011 > vrátím se, možná to bude po dalších přečtení lepší, ovšem zatím mi prostředek proplouvá mezi prsty, ale první a poslední dva verše, který jsou pro mě nejlepší a který září, mi to tak hezky ohraničujou a drží pohromadě:)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter