Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
amba
(žena)
Občasný
Na Totemu: 3372x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Narodila se, vyrostla, studovala a pracovala.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ad fontes
amba (Občasný) - 12.1.2005 > obdiv
U příspěvku:Tajemství staré hudby
amba (Občasný) - 12.1.2005 > :-)
U příspěvku:Polospoušť
amba (Občasný) - 12.1.2005 > umiiii :-)
U příspěvku:on se jí...
amba (Občasný) - 12.1.2005 >
U příspěvku:Bizon má záda jako pěst
amba (Občasný) - 12.1.2005 > moc hezke
U příspěvku:Nad tvou digitální fotkou aneb binární paradox.
amba (Občasný) - 12.1.2005 > :-) hrozne se mi libi ten nadhled nebo co to je v tvych basnickach

u tohoto kousku me trochu mate rytmus, ale pekny...
U příspěvku:Podzimní
amba (Občasný) - 12.1.2005 > Pekne
U příspěvku:Podzimní
amba (Občasný) - 12.1.2005 >
U příspěvku:Ostrovní
amba (Občasný) - 10.1.2005 > Ja jsem Te dva roky necetla a ted nestacim koukat, jakou poetickou nadheru pachas....
U příspěvku:Švestky
amba (Občasný) - 10.1.2005 > Teda Martine, ja ziram...:-)
U příspěvku:NESONET, Pan Sonet a SONET VYSNĚNÉHO MUŽE - pro porovnání.
amba (Občasný) - 10.1.2005 > 3)Jak psat poezii. Domnivam se, ze autor by mel zvolit formu kterou 1] ovlada 2] poklada za vhodnou pro vznikajici dilko, tedy jakysi soulad mezi obsahem a formou (coz nijak nevylucuje vytvoreni vlastni formy ci pouziti poeticke prozy). Nazory se mohou znacne lisit. Obtiznost forem je ciste individualni zalezitost.

Ja sama davam prednost poezii, ktera nepostrada rytmiku a rym, s volnejsi formou, soucasne obdivuji orientalni neversovanou poezii, ale jak rikam, je to ciste vec nazoru.
U příspěvku:NESONET, Pan Sonet a SONET VYSNĚNÉHO MUŽE - pro porovnání.
amba (Občasný) - 10.1.2005 > 2) Remeslo (ono kritikovo tvrzeni, ze pri trose cviku se takovych versiku daji plodit denne stovky): jiste, pri poradne trosce cviku se clovek muze naucit hovorit blakversem, nadavat v hexametrech a ve sprse si pobrukovat madrigaly, ale neni prave dobre zvladnute remeslo zakladem kazdeho umeni? Tedy umeni je dobre zvladnute remeslo a dobre umeni je dobre zvladnute remeslo plus cosi navic..... (duch, napad, invence, umeni divat se, genialita...)
U příspěvku:NESONET, Pan Sonet a SONET VYSNĚNÉHO MUŽE - pro porovnání.
amba (Občasný) - 10.1.2005 > Ahoj Naty,
1) V soucasne ere nema literarni kritika vyznam, pokud autor (nebo kdokoliv, kdo se danou kritikou chce ridit) nezna vkus, sectelost, rozhled a schopnosti dotycneho literarniho kritika. Vyplyva to z chaosu panujicimu na poli literarnim, nebo lepe receno na poli umeleckem vubec - modernismus postaveny na tezi destrukce vybudovaneho uvizl ve slepe ulicce - nelze donekonecna borit bez toho, ze by se obcas budovalo...:); postmodernismus take bloudi (a skonci buhvi kde..:-)) V umeni je v podstate povoleno vse, takze kazdy si stavi svuj vlastni hodnoty zebricek a vzhledem k obtiznosti takovehoto ukolu shani oporu kde se da - literarni kritici se pri budovani zebricku bohuzel povetsinou ridi pouckami v ucebnicich, poplatnymi prave modernismu, tedy, ze by nove umeni melo burcovat, prekopavat vse stare a borit. Z tohotu uhlu pohledu se jim samozrejme starsi basnicke formy, tedy i sonet musi jevit jako prezitek...:-)
U příspěvku:ius primae noctis
amba (Občasný) - 10.1.2005 > :-)
U příspěvku:bilo - nebylo
amba (Občasný) - 10.1.2005 > vyborne - napad, forma, realizace :-)
U příspěvku:Jsem na to sám
amba (Občasný) - 10.1.2005 > :=)
U příspěvku:Hořká chuť jablka
amba (Občasný) - 26.6.2003 > vyjimecna basen, opravdu,.......... Naty, jak to delas?
U příspěvku:Marná potkávání
amba (Občasný) - 26.6.2003 >

Hezke

U příspěvku:Dirty Love
amba (Občasný) - 24.6.2003 > mas pravdu, nic pro slaby, ale jiny Tvoje veci se mi libej vic
U příspěvku:Jen strom
amba (Občasný) - 23.6.2003 >

uzasne

U příspěvku:Zlobili ste?
amba (Občasný) - 23.6.2003 > obrazova cast 1, hudebni 4
U příspěvku:Klikni mi
amba (Občasný) - 23.6.2003 >
U příspěvku:Slideshow OLD METAL
amba (Občasný) - 23.6.2003 > ambi vyber...........
U příspěvku:Pochod andělů smrti
amba (Občasný) - 23.6.2003 >

Velmi zdarile - ambi vyber do casopisu.......

U příspěvku:Uplakané oči /Hudba i to ostatní/
amba (Občasný) - 23.6.2003 >

zarazuji do casopisu........

U příspěvku:Na vlastní nebezpečí
amba (Občasný) - 29.4.2003 >

uz vsechno napsala Naty a gadag........a nemuzu nez nesouhlasit.....:-)) A je dobre ze tam ty konce nejsou.........:-))) (protoze nemusi byt jen spatny)

U příspěvku:Píseň smutné vaginy
amba (Občasný) - 29.4.2003 > DeadKennedys> clovece, musim Ti oponovat, ja bych te basni vytkla leccos, ale rozhodne ne to, ze ji chybi myslenka.....mozna jsem pri chapani te basne zrovna ovlivnena tim, ze jsem nedavno cetla Eunusku od Germaine Greer....ale fakt mi  neprijde bez jakykoliv myslenky...
U příspěvku:Píseň smutné vaginy
amba (Občasný) - 28.4.2003 >

......ze by protest proti patrialchalnimu vnimani zen skloubeny s tantrickym splynutim muzkeho a zenskeho principu (viz posledni vers zeno-muz)

U příspěvku:Hic sunt leones
amba (Občasný) - 27.4.2003 > Naty, ctu Te pravidelne, tohle je nejlepsi, co jsem od Tebe na Totemu cetla........tohle je Basen s velkym B na zacatku...... jde to mimo Tvoji normalni tvorbu.......je to neuveritelna basen.........Dekuji Ti za ni.
U příspěvku:Žít či nežít?A pokud ano,tak jak?
amba (Občasný) - 27.4.2003 >

"Je lepší rozsvítit jen malou svíčku, než proklínat temnotu" Konfucius
"Mudrc hledá všechno v sobě, nerozumný člověk všechno v druhém" Konfucius

 

Neznamená to, že by existencionální otázky byly smyšlenkou, ale nihilismus ni totalitární metoda shora nařízeného "dobra" není řešením....kolik že to tyranů napáchalo zlo ve jménu dobra a lepší společnosti (a bylo bytostně přesvědčeno, že budují lepší společnost plnou společnosti prospěšných jedinců?).....:-))))... .btw...hodně bych brzdila s tím posuzováním přínosnosti pro lidstvo...... copak je možné opravdu posoudit, zda je přínosnější upéct bábovku, hrdinsky se obětovat, üdělat vědecký objev nebo nedělat vůbec nic?............:-)))) (Lze vubec dosáhnout takoveho nadhledu, odpoutání se a znalosti souislostí, abychom mohli o ostatních vyslovit něco, co by se - aspon v doméně určitého rozlišení - dalo pokládat za objektivní?)..

U příspěvku:Akty
amba (Občasný) - 18.4.2003 >

Vsechno co bych chtela napsat uz napsal egil....:-)

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter