Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Manifest
Jaromír Řepa (Občasný) - 2.6.2007 > A co teprve můj manifest blábolismu!!
U příspěvku:maginace
Jaromír Řepa (Občasný) - 21.4.2004 > Tohle doufám nezařazuješ k slamoismu?
U příspěvku:Kachlička
Jaromír Řepa (Občasný) - 21.4.2004 > Kupředu levá, zpátky ni grog....(anebo rači vůbec nezvracet..)
U příspěvku:Lysozím
Jaromír Řepa (Občasný) - 21.4.2004 > A teď neco o kulhavce....
U příspěvku:Václav Hrabě REMIX
Jaromír Řepa (Občasný) - 10.3.2004 > Nehodnotím, ale obecně vzato je můj vztah ke zkracování kladný. Viz má Babička.....
U příspěvku:WIMBLEDON
Jaromír Řepa (Občasný) - 10.3.2004 > Sympatické
U příspěvku:Dekadentní sýrealismus
Jaromír Řepa (Občasný) - 25.1.2004 > Brúku! Vidím, že jsi taky muž finiše, jako já...to nejlepší nakonec....
U příspěvku:Duchovní útěcha
Jaromír Řepa (Občasný) - 25.1.2004 > Kašli na rytmus, de o nápad....
U příspěvku:Kohůt v trůbě
Jaromír Řepa (Občasný) - 1.12.2003 > To je humus, jak tady fšichni dávají fšeckým 5. Sorry Franto, ale i když je to super blábol, nemožu ináč.....
U příspěvku:Manifest blábolismu
Jaromír Řepa (Občasný) - 17.11.2003 > Petr Vaněk> To není vtip....
U příspěvku:Před zrcadlem
Jaromír Řepa (Občasný) - 22.10.2003 > Super...
U příspěvku:Staroba
Jaromír Řepa (Občasný) - 22.10.2003 > Ja bych to zařadil do klasické poezie, ja jsem cynik....
U příspěvku:Vodní
Jaromír Řepa (Občasný) - 21.10.2003 > Vlaďka vlastní velmi velké vaky......
U příspěvku:Bezmocná
Jaromír Řepa (Občasný) - 20.10.2003 > Za chlast!
U příspěvku:Tasemnice
Jaromír Řepa (Občasný) - 20.10.2003 > Výborně! Jen tak dál! Jaromír Řepa je ve svém živlu....
U příspěvku:Manifest blábolismu
Jaromír Řepa (Občasný) - 20.10.2003 > g_morr> Pokusím se o to, milý kolego. Jednoznačně jsem však nevěděl, že již přede mnou někdo použil tento termin.
U příspěvku:Týden zemědělce
Jaromír Řepa (Občasný) - 15.10.2003 > To je nápad! Sakra špenát....Pepek Námořník, Bluto.......dik múzo..
U příspěvku:Důležité sdělení !!!
Jaromír Řepa (Občasný) - 9.10.2003 > hezké, já jsem do školy vždycky chodíval kolem takového plotu a jednou jsem si všiml, že tam není. Pak se tam objevila krásná plastová cedule s potiskem:
" Ten, kdo v neděli ukradl tento plot je hajzl!..."
U příspěvku:Rána kdy se musím vzbudit bych zrušila
Jaromír Řepa (Občasný) - 8.10.2003 > Začátek průměrný, ale ten konec...celý Jarek Řepa (já), nebyt konca tak za 3.
U příspěvku:Z lidové tvorby
Jaromír Řepa (Občasný) - 8.10.2003 > Franta Lopata> Snáď: Kam to s tebú enom spěje.... Podle sebe súdím tebe lopato věrná.
U příspěvku:Přepadení
Jaromír Řepa (Občasný) - 8.10.2003 > Franta Lopata> Co tím chtěl básník vyzvracet?
U příspěvku:Stíny...
Jaromír Řepa (Občasný) - 7.10.2003 > Tá první vypadá sexy, tá druhá až po 20 pivech....
U příspěvku:Přiopilé volné asociace
Jaromír Řepa (Občasný) - 7.10.2003 > Adina> Nejste náhodú fšecí jedna osoba?
U příspěvku:Z lidové tvorby
Jaromír Řepa (Občasný) - 7.10.2003 > Kelly> Tož, to já nevim, mě docela vyhovuje řepa, ale jako koč(ž)ka by to mohlo byt taky fajn.
U příspěvku:Z lidové tvorby
Jaromír Řepa (Občasný) - 7.10.2003 > Kelly> To je nápad! Vidím, že ses měla narodit jako Jaromír Řepa!
U příspěvku:T3 - TOTEM ÚTOČÍ aneb THREE OF A PERFECT PAIR
Jaromír Řepa (Občasný) - 1.10.2003 > Kelly> Kelly, to seš ty?
U příspěvku:Přepadení
Jaromír Řepa (Občasný) - 1.10.2003 > Vlastně je to moje představa o barvě řepy. Ale nebuďme rasisti: Další báseň bude o řepě cukrovce....
U příspěvku:Pila
Jaromír Řepa (Občasný) - 30.9.2003 > Aha,...to pila a pila se rýmuje...che ché..
U příspěvku:Přepadení
Jaromír Řepa (Občasný) - 30.9.2003 > Ty to nechápeš, my sedláci nemožem psat spysovně. My musíme trochu teho hnoja a kejdy. Ty seš samá kritika, člověk se snaží vnést do toho trochu lyriky a citů a takhle se mu voměňujou, ach jo. Jo, byla to červená řepa, nečteš pozorně: ....zarudlou ulicí...
U příspěvku:O(Z)PÍJENÍ
Jaromír Řepa (Občasný) - 14.5.2003 > Kelly> Skoro mě to připomnělo neopostpsychojelenismus nebo vesnico-hnojo-slámoismus. Eště chvílu a máme novú řepu nebo lopatu. (mimochodem kombinace "klasické" poezie a fyziky, chemie a zvlášť biologie kostlivce, je taky jedním z mojích (naších) sadistických cílů)
U příspěvku:Vlastenecká
Jaromír Řepa (Občasný) - 12.5.2003 > cítím pivo
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter