Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Autoportrét 2
nnnnnn (Občasný) - 17.9.2007 > Moc se mi to líbí, celý ten výraz tváře, zejména ústa :-). Blbé na autoportrétech je to, že člověk pak neví, jak autoportrétovaný vypadá, když každý autoportrét vypadá jinak :-). No, snad se někdy někde opravdu potkáme :-).
U příspěvku:2 MHD
nnnnnn (Občasný) - 7.8.2007 > Mne se to libi taky!! :-) Akorat na Totem uz moc nechodim...
U příspěvku:Osoba
nnnnnn (Občasný) - 12.5.2007 > Vyborne, vyborne! :-)
U příspěvku:se ziggym v hostinci
nnnnnn (Občasný) - 9.5.2007 > rakovinoha> Stane se :-). ase Ti zije dobre :-)
U příspěvku:Spříznění volbou
nnnnnn (Občasný) - 1.3.2007 > Velice se mi to libi...
U příspěvku:Antika
nnnnnn (Občasný) - 18.2.2007 > Prilis romanticke na antiku :-)
U příspěvku:Dívka VI.
nnnnnn (Občasný) - 18.2.2007 > Jsi proste dobry :-)
U příspěvku:Láska a zrada
nnnnnn (Občasný) - 27.1.2007 > je to velice silne! moc dobre
U příspěvku:Plakej!
nnnnnn (Občasný) - 16.1.2007 > Moc dobre :-).
U příspěvku:Panenka
nnnnnn (Občasný) - 5.1.2007 > ses proste dobrej :-)
U příspěvku:Anjel
nnnnnn (Občasný) - 5.1.2007 > dobre :-)
U příspěvku:Autoportret s maskou
nnnnnn (Občasný) - 4.1.2007 > Je to vyborny :-).
U příspěvku:Dívka I.
nnnnnn (Občasný) - 2.1.2007 > VonBerg> NULLA DIES SINE LINEA

Mně se tohle, co píšeš ("a někdy se možná dotknu dokonalosti") strašně moc líbí... jsi asi první člověk z umění, kterého znám živého, kdo má takový cíl. A cíl hodně říká o tom, kdo si ho vytknul.

Více o mně zde:
http://www.blisty.cz/aut/1114/bio.html
www.gasbag.wz.cz/tema
U příspěvku:Porod,akryl,plátno,asi 50 na 60 cm
nnnnnn (Občasný) - 2.1.2007 > Perfektni :-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 31.12.2006 > :-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 31.12.2006 > každý den něco nového :-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 30.12.2006 > toono> aha, aha - nebylo to dobře poznat :-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 29.12.2006 > co to je?
U příspěvku:Zas jednou
nnnnnn (Občasný) - 24.12.2006 > Ehm ehm ehm... :-) Přečti si Berliozovy Paměti :-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 23.12.2006 > toono> "chyba" je silne slovo... spise obcas premyslim nad tak podivnou (z meho pohledu) senzibilitou, jako mas Ty. Mne to pripada dost destruktivni senzibilita :-).
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 23.12.2006 > toono> To prave nevim :-). Jako bys me vzal do kolotoce... proste tem Tvym fotkam absolutne nerozumim. Mozna jsem silenec ja :-).

Ostatne vsichni lidi jsou nejak sileni ;-)
U příspěvku:..nt.
nnnnnn (Občasný) - 23.12.2006 > Ja kdyz se tak divavam na ty Tvoje fotky, toono, rikam si, ze jsi silenec :-)
U příspěvku:Mávnutí rukou
nnnnnn (Občasný) - 23.12.2006 > Je to opravdu velmi špatná, bezcenná poezie... poezie pro poezii. Slova pro slova.
U příspěvku:se ziggym v hostinci
nnnnnn (Občasný) - 21.12.2006 > ziggy nejak zhubnul, ne?
U příspěvku:Paní Zdenička
nnnnnn (Občasný) - 17.11.2006 > Opravdu kreslíš velmi dobře... byly by to skvělé ilustrace k nějakým povídkám :-).
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM
nnnnnn (Občasný) - 6.11.2006 > To je mimořádně silná a krásná báseň. Jedna z vůbec nejlepších, co jsem kdy na Totemu četl. Určitě dosahuje na úroveň světové klasiky.
U příspěvku:Tichá čtenářka
nnnnnn (Občasný) - 1.10.2006 > Mne se to velmi libi.
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 13.8.2006 > Petr Vaněk> OK... já bych o Nahém obědu rád napsal něco pořádného, ale není čas a klid :-(. A vůbec... mám v plánu toho ještě spoustu napsat, teď si však musím zajistit pořádně obživu, tak to prostě je. Houllebecq... co to je? Mám to číst?

Takhle mne Matew přemluvil pro Fausta a Markétku a mně se to vůbec nelíbilo... taky o tom bych ale chtěl napsat nějaký pořádný rozbor :-(. Člověk toho nosí v hlavě...
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 13.8.2006 > Petr Vaněk> Ono těch opravdu skvělých knih je mnoho a je škoda je minout kvůli něčemu tuctovému :-) - ano, jistě, je pravda, že "tisíc lidí, tisíc chutí", ale přece jen u těch nejlepších knih existuje shoda... tak třeba z prózy jsou to Joyce: Odysseus, Proust: Hledání ztraceného času, Burroughs: Nahý oběd, Rabelais: Gargantua a Pantagruel, Stern: Život a názory bl. pána Tristrama Shandyho, Diderot: Jakub Fatalista, Cervantes: Don Quijote, Boccaccio: Decameron atd.

Teď se chystám na Brocha, Musila a taky na Geneta - četl jsi něco z toho? No a čtu Ibsena... ten mi moc na chuť nepřišel, ale má 100 let výročí a já o něm chci psát do zářijového Tématu...

U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 13.8.2006 > Petr Vaněk> Hm - to nezní zle :-)
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 13.8.2006 > A teď mne to napadlo, Peťo... čteš TY vůbec něco, co JÁ jsem Ti doporučil ke čtení? ;-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter