Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O velrybách
punčový řez (Občasný) - 24.7.2003 > Jo, to taky znám...fakt moc hezká !
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
punčový řez (Občasný) - 30.6.2003 > Je to docela fajn, fakt je, že je to trochu obehraný, ale proč ne...no tak u mě to je za 2, za to, že mě to příjemně naladilo při odchodu z práce :-)
U příspěvku:V. povalečům
punčový řez (Občasný) - 25.6.2003 > A vlastně dík všem, abych nebyl za nezdvořáka :)
U příspěvku:V. povalečům
punčový řez (Občasný) - 25.6.2003 > podiwýnskáreegea> Dík, taky si mě potěšila :)
U příspěvku:V. povalečům
punčový řez (Občasný) - 20.6.2003 > Kelly> Nojo ty přívlastky...když jsem si to poprvý přečet, úplně mě to praštilo, dobrou půlku jsem jich odstranil a...a takhle to dopadlo :-)
U příspěvku:Básnění
punčový řez (Občasný) - 19.6.2003 > Mě to přijde taky vychytaný :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 18.6.2003 > Herdek, ty tak přesvědčivě mňoukáš...brá, máte mé svolení...a teď se vsadim, že už jste doremcaly :-)))
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 18.6.2003 > Sakra ženský, děte si už remcat někam jinam :))) Si sem snad vrazim nějakej reklamní banner s takovou návštěvností :)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> No dobře, už jsem se uklidnil :-) Aspoň se nebudu žinýrovat rozepisovat se pod příspěvky o blbostech :-))
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> No jasně :-) že mám radost...hlavně z toho jak pěkně jste mě přivítali na Totem :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Co mi to děvčata děláte :-) Já myslel, že se strhla bouřlivá polemika nad mou básní a vy tu zatím probíráte válení na dekách, požírání senvičů a vyprazdňování láhvinek :-)) No, je fakt, že je to podstatně zajímavější théma ;-))
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> Domluveno :-) Ta "dekovka" to má být válenda na dekách ? Aspoň mi to tak přijde logický...v létě :-) To by mohlo být fajn !
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> To jsme vychlandili, ale máme v plánu rybízák :-) Kdybych se někdy dostal na nějakou tu vaši totemáckou akci, donesu lahvinku :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Teď jsi mi připmněla, jak jsme s kamaradem svařovali naše domácí víno, mělo něco přes 20 procent obsahu alkoholu a na plotne chytlo mohutným plamenem :-)) Jak jsme vypadali po jeho konzumaci snad nemusím rozebírat :-))
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > A všem ostatním taky děkuju za pozornost a hodnocení, které mě opravdu překvapilo !
U příspěvku:LETNÍ PLANIMETRIE
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Planimetrie a vůbec geometrie je děs :-) ale v tomhle podání ji beru...viz Naty geometrie a matematika v poesii mě dostává :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Rawen> viz Naty...děkuju !
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Naty> Přiznám se, že jsem se s druhou částí příšerně trápil, nemohl jsem tomu dát tvar a zároveň zachovat to, co bych chtěl říct. Nakonec jsem to publikoval, i když jsem nebyl úplně spokojený a je vidět, že nespokojenost byla na místě. Moc děkuju, potěšilo mě to.
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> Co takhle horký punč...na zákusky mě moc neužije, ale hrníčková orgie s horkým punčem...uuuu, to je něco jinýho :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > mefisto> I zákusky mají své chvilky :-) Děkuju.
U příspěvku:Hmota
punčový řez (Občasný) - 16.6.2003 > tý jo, to je fakt dobrý...kéž bych jednou uměl psát jako ty :-)
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 16.6.2003 > Kelly> Jsem tvůj :-) Co bych vyplodil, pěknej bordel ! :-) A nevadí ti taková ta hnusná cukrová poleva ?
U příspěvku:V pojízdném bordelu
punčový řez (Občasný) - 16.6.2003 > Kelly> Hurá, jsi moje první 1, můžu pro tebe něco udělat, splnit ti nějaké přání ?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter