Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Temnou uličkou
ziravina (Občasný) - 1.11.2004 > Ta pravá polovina by tam vůbec nemusela být ...
U příspěvku:Lady Butterfly
ziravina (Občasný) - 1.11.2004 > MPosp> Ona to není žádná prdel, co? Jeden čas jsem také experimentoval, ale výsledek se zdaleka nepodobal tvému. Je fakt, že objekt je ve stínu. Možná bych využil průsvitnosti těch látek a prosvítil je. Výsledek by mohl být působivější. Ovšem je to pouze teorie ...
U příspěvku:Řečiště
ziravina (Občasný) - 20.10.2004 > xmark> Je to prosvíceno a vyfoceno...
U příspěvku:Piaranthus
ziravina (Občasný) - 15.10.2004 > MPosp> Díky za technologický popis výroby - tak nějak jsem si to představoval ... Fotografie je iluze ...
U příspěvku:Piaranthus
ziravina (Občasný) - 14.10.2004 > Sukulent je opravdu nádherný. Mám jednu technickou, mohl by jsi trochu popsat postup při focení (úprav v softech), nebo je to výrobní tajemství? Hlavně mě zajímá pozadí, je to výsledek Photoshopu, nebo jsi použil nějaký fígl?
U příspěvku:Již brzy...
ziravina (Občasný) - 13.9.2004 > wiktorie> je to focené za vycházejícího slunce - časně z rána...
a je to na stromě ...
U příspěvku:Úpa
ziravina (Občasný) - 10.9.2004 > Nechci hledat a ani nevidím žádné technické nedokonalosti - prostě mi to lahodí oku a o tom to je...
U příspěvku:imago
ziravina (Občasný) - 10.8.2004 > MPosp> mám jednu technickou - mám sony DCS 717 a hodlám si pořídit makro předsádku a popřípadě i tele předsádku a jelikož tě považuji za odborníka schopného sdílet své názory, prosím o malou radu. Má to smysl - použití předsádek? Vím, že to kvalitní makro objektiv nenahradí, ale jsem začátečník a na ty mé experimenty to myslím postačí. Bohužel se moc neorientuju ve výrobcích tohoto druhu. Na co si mám dávat pozor?
U příspěvku:imago
ziravina (Občasný) - 10.8.2004 > Paráda, možná bych malinko zvětšil hloubku ostrosti. Aby i nohy byly ostré. Na druhou stranu nevím, jestli je to technicky možné ...
U příspěvku:frame
ziravina (Občasný) - 5.8.2004 > Tady mi ty ruce opravdu sedí, fotka se tím krásně rozdělila na tři plány a tím se stala prostorovou ...Otázkou je pak ten kousek rtu...
U příspěvku:Adele
ziravina (Občasný) - 4.8.2004 > Pokládám si jednu otázku: Musí být fotka 12ti leté dívenky nutně rajcovní, aby se líbila? Myslím, že tady hraje velkou roli pocit. Tvaří se jako dospělá žena, ale celkový výraz je stále dětský...(fotka se mi líbí, jen ty ruce mi tam moc nesedí)
U příspěvku:*/*
ziravina (Občasný) - 3.8.2004 > Škoda té opálené podprdy, jinak moc líbí. Zajímavý nápad s odbarvením části fotky ...
U příspěvku:Po dešti
ziravina (Občasný) - 29.7.2004 > DiBlu> Má smysl kupovat si foťák za 40litrů jen pro potěšení? To by asi doma neprošlo...
U příspěvku:Op...
ziravina (Občasný) - 27.7.2004 > MPosp> Nechtěl jsem aby to vypadalo, že se nějak zlobím za to, že jsi napsal tvůj názor. Jsem velmi rád, že probíhají takové diskuse o fotografiích, jinak bych asi neukazoval fota na veřejných stránkách. Jsem teprve na začátku cesty fotografie a jakýkoliv smysluplný komentář mne zajímá. Díky za tip!
U příspěvku:Op...
ziravina (Občasný) - 27.7.2004 > MPosp> Musím Ti trochu oponovat, s tím ostřením máš sice pravdu, ale ten list se mi tam naopak líbí. Myslím, že všechny fotky nemusí být nejostřejší, nejbarevnější a já nevím co ještě. Ten list mi tam dodává prostor a přirozenost prostředí živočicha. To jsem mohl rovnou opičku napíchnout na špendlík jako motýla a udělat detailní studii na bílém pozadí. Asi záleží na každém z nás, jaké preferuje fotky. Pohybová neostrost je způsobena dlouhým sklem a absencí stativu, tím ale nechci nic omlouvat. Přesto děkuji za Tvé připomínky …
U příspěvku:žaluzie...
ziravina (Občasný) - 23.7.2004 > MPosp> Nedělám katalogové fotky, pouze fotím to co se mi líbí, nebo co mě zaujme ...(někdy je bohužel dost těžké dát dohromady mé představy a výslednou fotografii) - musim říct, že v tomto případě jsem se maximálně přiblížil své představě...
U příspěvku:Jack
ziravina (Občasný) - 9.7.2004 > MPosp> Souhlasím s oprávněnými připomínkami
- kmen opravdu ruší
- ořez na těsno vznikl "narovnáváním fotky", pořád se mi totiž zdálo, že pejsek padá (on ale pacholek tak seděl...)
- fotka v akci by asi byla fajn, problém byl vůbec štěně uklidnit, aby vydrřelo 5 sec. v klidu - proto ta nepozornost...
U příspěvku:VEČERNÍ ATMOSFÉRA
ziravina (Občasný) - 7.7.2004 > Je to pěkně zarámované tím stromem nahoře, ale ten kmen vlevo mi tam nesedí
U příspěvku:Běžec
ziravina (Občasný) - 1.7.2004 > V kolik ráno to bylo? Bez běžce by to bylo fádní, myslím, že tomu dodává perspektivu...
U příspěvku:Václavák jako galerie...
ziravina (Občasný) - 1.6.2004 > Bohužel jsem si toho všiml až na monitoru - ta paní je fakt hnus...
U příspěvku:Duha na zem spadlá
ziravina (Občasný) - 21.5.2004 > ošklivá olejová skvrna ...
U příspěvku:nosorožík
ziravina (Občasný) - 17.2.2004 > pěkný - jen to pozadí ...
U příspěvku:Ranní probuzení
ziravina (Občasný) - 29.1.2004 > Hulís> Přemýšlel jsem o tom, ale nebe v těch místech bylo bez mraků a pak by tam bylo na mě moc modré ...
U příspěvku:Pavoučí noha
ziravina (Občasný) - 23.12.2003 > Lian> Je to takova mala mistifikace - je to seminko plamenku ...
U příspěvku:"Zahalena sluncem"
ziravina (Občasný) - 17.10.2003 > Jsem uplny amater. Muze mi tu nekdo napsat - jak se takovato fotografie vytvori - ciste teoreticky ...
U příspěvku:Hadí pohled?
ziravina (Občasný) - 6.10.2003 > Pěknej hadí pohled, až na to že to není had - slepýš - ještěr...
U příspěvku:wash
ziravina (Občasný) - 12.9.2003 > Asi se koupe ve Velvetu ...
U příspěvku:Motýlek
ziravina (Občasný) - 12.9.2003 > xmark> Co se tyce osvetleni, tak do prirody netaham osvetlovaci techniku - mozna jsem mel pockat na lepsi svetlo - to je fakt, ale byla to jen vychazka. Nechapu tu narazku na housenku - prosim upresni...
U příspěvku:Motýlek
ziravina (Občasný) - 11.9.2003 > karfik> Ale díky za cennou radu ...
U příspěvku:Motýlek
ziravina (Občasný) - 11.9.2003 > karfik> Nebyl čas ptát se kdo je kdo ...
U příspěvku:Sjezd...
ziravina (Občasný) - 8.9.2003 > karfik> Šumava - Churáňov - Countrycross CR ...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter