Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jdu berlí
ouldrič_nouvy (Občasný) - 17.4.2013 >
U příspěvku:Dát si nohy na skříňku...
ouldrič_nouvy (Občasný) - 17.10.2010 > tak nevím, co na tom vidíte, ty fotky mi přijdou o ničem...
U příspěvku:a tahle?
ouldrič_nouvy (Občasný) - 26.9.2010 > Gituša> možná ti to bude připadat divné, ale tahle básnička rozhodně neměla být o sexu .))
i když..každý si tam může vyprojektovat, co chce ;)
U příspěvku:Metálení
ouldrič_nouvy (Občasný) - 10.9.2010 > čtenář> Ale jestli je internet krokem zpátky, zajímalo by mě krokem zpátky k čemu? Že za cokoli může internet, je podle mě omyl... stejně jako to, že lidé jsou celosvětově povrchnější. Díky internetu jsou jenom ti, co by takoví byli i bez něj, víc vidět. jen dává prostor lidem, kteří dřív ten prostor neměli,....tím, že publikuješ fotku na internetu neznamená, že se automaticky stane součástí nějakého "umění".Ani tím umění nezaniká. To, že si někdo vlivem pár kladných kritik bude myslet, že něco umí (i když to samozřejmě spoustu lidí bude rozčilovat), nic nezmění. Nevím proč bychom se měli snažit o "návrat" někam.. to setkávání živých lidí u skutečných fotografií snad existuje paralelně s virtuálním světem... Lidé, kteří mají nějaké estetické cítění a umění "rozumí", to byla vždycky dost malá skupina, dřív i teď..aspoň tak mi to přijde. (mi to nedalo, pardon za vstup do debaty .)
U příspěvku:Bez názvu
ouldrič_nouvy (Občasný) - 8.9.2010 >
U příspěvku:.
ouldrič_nouvy (Občasný) - 8.9.2010 >
U příspěvku:Lady Jane
ouldrič_nouvy (Občasný) - 4.9.2010 > ten posed půdobí vyloženě komicky .) jako kdyby byla zapuštěná do země..
U příspěvku:Dvě dívky na kole
ouldrič_nouvy (Občasný) - 1.9.2010 > :)
U příspěvku:Pod
ouldrič_nouvy (Občasný) - 31.8.2010 > heźký nápad i provedení.)
U příspěvku:2x Moon
ouldrič_nouvy (Občasný) - 31.8.2010 > sadaf> teď nevím, jestli si něděláš legraci:) tyhle funkce jsou normálně dostupné, stačí vkládat přes "publikovat příspěvěk"
U příspěvku:fad
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.8.2010 > ČertíkB> :))
U příspěvku:sdss
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:Tréma
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:Reklama
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.8.2010 > bylo nutné mít v záběru ten sloupek? navíc je to v dost odstrašujícím rámečku....
U příspěvku:.
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:fad
ouldrič_nouvy (Občasný) - 24.8.2010 > ČertíkB> upřímně by mě zajímalo čím.. třeba mi něco uniklo
U příspěvku:fad
ouldrič_nouvy (Občasný) - 24.8.2010 > působí to na mě jako naprosto náhodný výcvak krajiny, takové nicneříkající..
U příspěvku:Jestli vyhořím, budu dutá a černá jako jeskyně
ouldrič_nouvy (Občasný) - 10.8.2010 > Janele z Liků> já jsem neřekla, že jsem ten text nepochopila.. jenom mi přišel špatně napsaný, to je všechno.. názory se můžou různit
U příspěvku:Jestli vyhořím, budu dutá a černá jako jeskyně
ouldrič_nouvy (Občasný) - 9.8.2010 > někoho, kdo má tu zkušenost, to sice může oslovit, ale ten text by sám o sobě měl být schopný tohle všechno předat někomu, kdo tu zkušenost nemá.. ale to už záleží na tom, pro koho vlastně píšeš
U příspěvku:Jestli vyhořím, budu dutá a černá jako jeskyně
ouldrič_nouvy (Občasný) - 9.8.2010 > pro mě ten text postrádá sílu..

navíc mě rozčilujou ty trojtečky, nevidím pro ně důvod
U příspěvku:PADLOPLAVBA
ouldrič_nouvy (Občasný) - 3.8.2010 > jedna lepčí než druhá
U příspěvku:Different individual
ouldrič_nouvy (Občasný) - 18.7.2010 > tohle mělo potenciál na mnohem lepší fotku..
U příspěvku:Inkognito
ouldrič_nouvy (Občasný) - 13.7.2010 >
U příspěvku:Pohled z okna
ouldrič_nouvy (Občasný) - 8.7.2010 > moc hezká série, a líbí se mi nápad s těmi digitálními hodinkami .)
U příspěvku:Točité schody
ouldrič_nouvy (Občasný) - 2.7.2010 >
U příspěvku:Pokusy
ouldrič_nouvy (Občasný) - 25.6.2010 > jedna horší než druhá
U příspěvku:V rozkvětu
ouldrič_nouvy (Občasný) - 16.6.2010 > nevím, kde vidíš, že se rozčiluju:) pořád jsi ještě nepochopila, co ti chci říct. Odpovídáš totiž na něco úplně jiného. Jistě, že fotografové fotí různá témata, různým způsobem. I květiny a zvířata jsou plnohodnotné téma, s tím souhlasím. Důležité by ale mělo být to "jakým způsobem" je ten konkrétní objekt vyfocený. Samotné téma fotku nedělá.

Ano všimla jsem si těch kladných hodnocení. To co, jak říkáš, ostatní "oslovuje" je objekt samotný a ne to, jak jsi jej vyfotila. Líbí se jim růže, ne fotka. Ještě jsi mi neodpověděla, v čem si myslíš, že konkrétně u těchto fotografií spočívá tvůj přínos. Protože, jestli ho tam nevidíš ani ty, tak mi trochu uniká, proč jsi tu fotku sem nabídla k hlubšímu hodnocení. Jak už jsem řekla, to, že je fotka ostrá nepovažuju za dostatečný důvod, to zvládne každý, kdo má foťák s autofocusem.
U příspěvku:tahle je skleněná
ouldrič_nouvy (Občasný) - 16.6.2010 > Věza> ano "proti tvému hodnocení mé básně nic nemám"
U příspěvku:V rozkvětu
ouldrič_nouvy (Občasný) - 15.6.2010 > ouldrič_nouvy> je sice hezké, že mi odpovídáš pod mou pět let starou básní, ale tak abych aspoň trochu dodržela kontinuitu, napsala jsi:
"Na to že se považuješ za takového odborníka, který může kritizovat i fotky ač tu žádné nemáš. Myslím že i ty píšeš dost dlouho na to, aby jsi podal perfektnější výkon. Nic ve zlém."

Tímhle názorem se tady oháníš pořád. To, že někdo, kdo sám nefotí, není schopen fotky hodnotit, nepovažuju za inteligentní názor. Pro srovnání: taky nejsi např. hudební skladatel a věřím, že i přesto jsi schopná poznat, která hudba se ti líbí, a která ne. Nemusíš být architekt, abys poznala stavbu, která se hroutí.. a tak dál.

Vybrala sis tu nejsnadnější reakci aniž by ses zamyslela - vůbec neodpovídáš na to, co ti píšu. I kdybych nefotila, jsem schopná poznat, že tahle fotka mi jako divákovi nic nepřináší. Zkus si sama odpovědět: čím si myslíš, že tahle fotka někoho může zaujmout, nebo jej obohatit, kromě růže samotné (v tom tvůj přínos není). V čem je tohle zajímavější než samotný pohled na růži?

To ti vážně stačí, že máš líbivý námět, fotka je ostrá a má kresbu? mně by to tedy nestačilo.
U příspěvku:tahle je skleněná
ouldrič_nouvy (Občasný) - 15.6.2010 > Věza> :) podívej se prosím na datum.. všechny příspěvky, co tu mám jsou z let 2004-2005. Podle čeho soudíš, že píšu dost dlouho.
jinak proti tvému hodnocení mé básně nic nemám (už je to koneckonců dost dlouhá doba, co jsem ji napsala) zbytek diskuze přenáším tam, kde začala
U příspěvku:V rozkvětu
ouldrič_nouvy (Občasný) - 15.6.2010 > mám pocit, že tady nikdo nehodnotí fotku, ale růži samotnou.. na tomhle principu funguje kýč, není důležité JAK ale CO. Jedině tak si vysvětluju počet pětibodových ohodnocení. Namířit foťák na nejbližší krásnou kytičku nebo roztomilé zvířátko a bezmyšlenkovitě cvaknout je tak snadné a jistě to na mnohé zafunguje, ale už jsi na tomhle serveru dost dlouho na to, aby ses mohla začít snažit trochu o víc, nemyslíš?

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter