Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Růže
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > To jméno ti povím sám: Satan. Z růže než bys to vymáčkl...
U příspěvku:Podvečer naléhavosti
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Mně se líbí hořké pivo v hořké ruce. Pokud to tedy nebyl nějaký slaďáček budvarský...

Ale ten rozhovor je... ne, je strašnej, možná má být strašnej. Proto pak je ta poslední věta takový vysvobození. Ta je fakt dobrá.

Cítím za tím pěknej příběh. Nebo ne-příběh... ale snad by se mi zamlouval neschovávaný, prozaický. Prozaičtejší.
U příspěvku:Přijďte
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Produpávač nutkavosti prachu lačností mi teda nepřidal. Ale pak jsem si představil, jak někdo ještě postává před domem, rybář sedí v okně, slunko svítí už trochu chladnějc, udici v rukou (rybář, ne slunko) a loví ty kocoury. Asi na sardinku, vim já... konečně všechny návnady starej mazák ukrad a schoval se ti ve větvích, zamotal vlasec v haluzích. Nebo tak. A to není špatný.

Ale polymerizace je polymerizace.
U příspěvku:Strašlivé pojednání o vraždě špačice skřehotavé a následné levitaci manželky šmejda
inž. Prase Antonín (Občasný) - 22.7.2004 > Já asi budu muset dorazit ráno, dneska už mám v palici jenom nitrák.
U příspěvku:Srostlé byly...
inž. Prase Antonín (Občasný) - 7.7.2004 > Tak to je neuvěřitelná prdel. Netaháš nás za fusekli?
U příspěvku:Paní učitelko
inž. Prase Antonín (Občasný) - 7.7.2004 >
U příspěvku:Paní učitelko
inž. Prase Antonín (Občasný) - 7.7.2004 > Tanzi, hele, to že je Bukowskej hnus sem asi až tak nepatří.

Teda aspoň z toho, jak to píšeš, to vypadá, že tvuj názor na Charlesa se nějak jako promítá do hodnocení příspěvku... což je mi vcelku v řiti, ale měl by ses naučit od toho abstrahovat.
U příspěvku:I HATE YOU!
inž. Prase Antonín (Občasný) - 11.5.2004 > quentinbubakoff> To říkáš tomu pravému, já ti dám itrnice! Já ti dám ovárek!
U příspěvku:I HATE YOU!
inž. Prase Antonín (Občasný) - 22.4.2004 > Oběti radím spálit v tepelné elektrárně. Jeden z mála jistých způsobů.
Rozpouštění v kyselině sírové ponechá neporušené zlaté šrouby a zuby.
U příspěvku:poétův soumrak
inž. Prase Antonín (Občasný) - 15.4.2004 > tentokrát bez tabulky a bambulky
U příspěvku:=
inž. Prase Antonín (Občasný) - 15.3.2004 > Tabulka! Konečně tabulka a – nejsem sám. Jsem spíš 1, 2, 3 muž... a vy zřejmě budete jedna... dvě, tři citlivá žena.
Doplním D.
U příspěvku:Sen němé ženy o teple
inž. Prase Antonín (Občasný) - 12.3.2004 > Víte co, není to exaktní, zavání to pověrami, jako hrdina v tom nevystupuje jediný chemický prvek... struktura textu nepřipomíná stavbu atomu těžkého kovu. Taky bych řekl, že Před poslední dvojverší by se hodilo nějaké interpunkční znaménko... nejsem zkrátka spokojen, navíc nemám rád chlupaté ženy – a to ženy, které dlouho pobývají na mraze, vždycky jsou (leckdy i v obličeji).


Báseň je zkrátka hrozná a já jsem šťastný, že odcházíte z totemí laboratoře. Jediná polehčující okolnost by snad mohla být, kdyby sedm ohňů bylo sedm lihových kahanů a ze syna že by vyrostl řádný člověk a inženýr.
U příspěvku:Tabulka 1b
inž. Prase Antonín (Občasný) - 4.2.2004 > Lei> Třeba Vás někdo zaučí.
U příspěvku:Tabulka 1b
inž. Prase Antonín (Občasný) - 4.2.2004 > Kelly> Já Vám ho přidržím a Vy ho budete tlouci.
U příspěvku:Vtip na dnešek
inž. Prase Antonín (Občasný) - 3.2.2004 > Já bych si ji mrtvou taky už nebral.
U příspěvku:Škumpa
inž. Prase Antonín (Občasný) - 15.1.2004 > tedy inženýre!
U příspěvku:Kolonie
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > Mishka> Mishko, chápu, že je pro tebe těžké držet se zkrátka, když je Toonovo hodnocení osobní, nikoli nezaujaté. Ale proč mu na to skáčeš a oplácíš stejně?

"ale je mozne, ze pro nej jsou kvalitni jen ty jeho silene fotky.. staci se podivat, jake fotky foti.. pak se uz nedivim nicemu..."

To je prostě sviňárna úplně stejnýho kalibru.
A mně se (některý, většina) jeho fotky líbí.
A tahle tvoje se mi taky líbí.
Tak jsem nakonec největší magores asi já.
U příspěvku:Anarela a jiní pochopí:-)
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > Dušičky jsou tuším až v listopadu.
U příspěvku:Mask
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > Zdá se, že Vám někdo něco kouří.

Nebo alespoň podkuřuje.
U příspěvku:Přirozené?
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > To tedy opravdu není. Takhle se inženýrem těžko staneš...
U příspěvku:Little Present
inž. Prase Antonín (Občasný) - 25.9.2003 > 1. kdyby to nebyl kolíček, ale dobře oholené nohy, řekl bych, že je to Newton.
2. kurevsky dobře vychycenej název.
U příspěvku:tabulka 24
inž. Prase Antonín (Občasný) - 20.9.2003 > Luk Malér> jo, byla to Hester a jmenuje se to O soužití s inženýrem :))
U příspěvku:NECESTOU
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.9.2003 > nin-ex> říkal, že to půjde.
U příspěvku:NECESTOU
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.9.2003 > funguje to obojí i pozpátku!!!
napíšu rudolfovi, aby tě jmenoval čestným inženýrem.
ale nejdřív ho musím přesvědčit, aby se stěhoval do totema též.
U příspěvku:tabulka 24
inž. Prase Antonín (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> to jo... já myslel, jestlis nemyslel, že to jako dělá někdo tady a teď... ale tady a dneska se maximálně pomlouvá soužití s inženýrama ;)
U příspěvku:Literární soutěž
inž. Prase Antonín (Občasný) - 16.9.2003 > Co vyhraju?
U příspěvku:Ráno
inž. Prase Antonín (Občasný) - 11.9.2003 > druhej hlas> i ty se mej, s tou klasičností to nebyla ani v nejmenším výtka .)
U příspěvku:Ráno
inž. Prase Antonín (Občasný) - 11.9.2003 > obě haiku se mi líbí.
s tím, že to druhé (druhého hlasu) je tak klasické (klasicizující?), že se mi zdá až povědomé ;)

léto, podzim, zíma

,
...
... tak napadalo ...
... chladný inženýr vesmír ...
... zem v bílém plášti ...
...
,
U příspěvku:K svátku Lucie
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.9.2003 > Myslím, že tato krásná duchovní báseň pěkně kulhá rytmicky. Taky autorovi děkuju za vysvětlení pod titulkem. Jako že v textu je narážka na svatou Lucii, věru bych ji nehledal v básničce s takovým jinotajným názvem.
Potěší mě, když se Martin formálně vyjádří k rýmům. Ale můžeme se klidně sejít a probrat to i neformálně.
U příspěvku:Marnotratná
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.9.2003 > Aj promiň četl jsem "vystydlá kráva" a řikal jsem si: kruci pointa jak sviň... ale ono to bylo nakonec mnohem prostší a konvenčnější. aposlední slovo neber prosím jako štulec, špílec nebo snad dokonce urážku...
U příspěvku:Na lavičce v parku
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.9.2003 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter