Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
like.woodoo
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10624x
Napsat zprávu
Autorův WEB

bloody hell, dyby bylo co říct, ale není čas na nějaký moudra, dyk keců už bylo dost.Tak do toho ! Hey vy tam!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:After shave...
like.woodoo (Občasný) - 20.2.2004 > G morr ten toaleťák tak to máš recht ale ber to tak
že ho tam majitel zrovna doplnil sám protože svině uklízečka si vzala všechny hnusný hajzl papíry domů)))))
U příspěvku:After shave...
like.woodoo (Občasný) - 20.2.2004 > musím doplnit naše bubákovský zjevy...
prostě vítej doma děv(ko)če...))
U příspěvku:Válečníci
like.woodoo (Občasný) - 18.2.2004 > bloody hell , jediný co bych vopravdu nezvlád je nakrelit tvoje představy..)))
U příspěvku:Lucky Boy
like.woodoo (Občasný) - 18.2.2004 >
U příspěvku:Setry
like.woodoo (Občasný) - 18.2.2004 > Jasně ,bloody hell, Saijmy... a díkes za podporu umělcům pokleslého žánru...
U příspěvku:Real power
like.woodoo (Občasný) - 17.2.2004 > muhehe....
U příspěvku:Real power
like.woodoo (Občasný) - 17.2.2004 > Hele, Blu , ty máš fakt doela dobrej postřeh toi je ¨v pohodě to je oko jak břitva.... a alegorie to teda je ale jen jako vtípek... )) jseš ediná kdo na to přišel a proto budiž má lednnice a špajz Qventiho a postýlka Džulesova jsou Ti kdykoliv kdispozici....
U příspěvku:dEmos 01
like.woodoo (Občasný) - 17.2.2004 > dost našlapaný tak vítej v komix ráji tohle strip jak mám be¨jt...
U příspěvku:PETR&PETR
like.woodoo (Občasný) - 17.2.2004 > seš frajer a vítej v mojí rubrice ... lidičky s takovým tvůrčím potenťákem tu potřebuju jak sůl......
bloody hell vítej trochu se spožděním v naší smečce....tímto tě zdvihám na pomyslný Olymp zdejší tvorby...
U příspěvku:Real power
like.woodoo (Občasný) - 17.2.2004 > se uvidí dyk je to jedno hlavně že to bude mít ty správný koule....
U příspěvku:Sestry
like.woodoo (Občasný) - 16.2.2004 > já mám taky akovej dojem ...ech ...)
U příspěvku:K ránu
like.woodoo (Občasný) - 11.2.2004 > je to malinké na pořádnný hodnocení ale není to špatná fotka...příště větší budu větší kritika...
U příspěvku:Body
like.woodoo (Občasný) - 9.2.2004 > tohle foto je stěch zdařilejších výborně nafocené břicho, ale ten řetízek hází rušivé prasátka.
Ale přesto hodnotím kladně...je vidět talent.
U příspěvku:Šnek :)
like.woodoo (Občasný) - 1.2.2004 > tak se ňák nedivím ...aspiirant na nej roku...podle hodnocení
mě se líbí a dokonce hodně , pěkná bestie vypadá jako dinosaurus když se to dobře vyfotí...tak tedy tramtadadá ,,a doporučeně...
U příspěvku:balónek a ňadra dmoucí
like.woodoo (Občasný) - 1.2.2004 > bych řek že je to v pohodě nen í to n plnej počet ale pobavilo )
U příspěvku:Alien empire...
like.woodoo (Občasný) - 26.1.2004 > je to penisoindní mimozemšťan )))
U příspěvku:HUNT
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > jo je to trochu jinak udělaný závěr s filmu Predátor 2.
není to špatné ,bloody hell ,ale chce to psát psát psát, trénovat .Jinak to bude ploché a sloh nevalný...
U příspěvku:4
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > Natty ,jsi umělkyně , kteá má všestraný talent ale někdy to nejde pořádně vymáčknout,co? Na každou s Tvých věcí mám rozporuplný názor, ale u téhle věci jsem si jist ,že se to poedlo na výbornou.Až na dvě věci...
příliš zvýrazněná brada u levé kočandy....je to jako by ji někdo pořezal....a druhá vada mnohem horší když už nemáš peníze na pořádnou čtvrtku ,tak měj aspoň ten baličák pořádně vylisovanej...
Mě se zdá že Ty chodíš na nějakou výtvarnou školu že je to tak ...mám dojem že by ses měla nechat méně ovlivňovat kantorama ,splň co máš, a pak dělej vlastní věci bez toho aniž by jsi přemýšlela ,,jakou to technikoou budu kreslit ...,,pak to působí neupřímě protože s některejch obrazů to jede a s jinejch je přesně cejtit ta snaha o to dodržet tu zatrcenou techniku, aby pan učitel měl radost tohle není ten případ....velice hezké...moderní a má to tah...
U příspěvku:Listíčko
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > mě se asi zdá Delfínečku, že Ty asi budeš takovej ten malilinkatej fotografeček poetíček co miluje přírodičku a tahle fotečička by vůbec nemusela vypadat špatňoučce, kdyby sis je trošililinku pohrál ze světlíčkem...nebo fotošopíčkem..
No co se dá dělat bloody hell...
U příspěvku:Blízké setkání třetího druhu
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 >
U příspěvku:Peříčka
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > je to jako život pod hladinou,ale ten mikroskopický, ty poloprůhledný fleky vypadají jako plankton...
i když jsou trochu moc kontrastní.... ale já říkám bravo....má to pohyb, jen bych uvažoval o změně názvu, ale do toho by se nikdo autorovi motat neměl...
U příspěvku:Zimní les
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > Téhle fotky je moc....kompozice...ach jo ...
ty stromy v pozadí, ty které měly být pilířem té fotky jsou zamaskovány podivně vypadajícím křovím či větvemi.ten sníh dovoluje těm stromům aby se vznášely ..takto jsou uvězněné ve křoví...stačilo jen projít houštinou...
U příspěvku:BABA JAGA
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 >
U příspěvku:Vinetů
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 >
U příspěvku:nuslák
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > to měkké světlo je skvělé ,dodává tomu šmrnc je to jako poslední políčko při záběru s filmu když nabíhá,,stmívačka,, je to skutečná ,,highway to hell,,
toho splývání bych se neštítil,víc kotrastu a stal by se s toho betonový pomník komoušskejch architektů.tak je to dobré..velmi zadařilá a věc a mě nezbývá než doporučit a náležitě ocenit...
U příspěvku:modelky
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > tahle foka...je bez emocí malý děti před chajdou vhadrech na ,,lítačku,,no a..?
takových fotek mám z Vranova plný šufle..
nestojí to za zlámanou grešli špatný světlo a to nemluvím o úhlu kamery...bída..
U příspěvku:zapad
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > je to jako by se oceán rozhodl vstoupit na oblohu a čeřil hladinu vlnami...je to moře n obloze... a je to krásný...
U příspěvku:Zakořeněné v nebi
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > tohle je velmi dobrá dpráce.....to jsou stromy tak , jak je liidé málo kdy vidí,spousta lidí kouká do země, je skvělý , že někdo otočí oči vzhůru a podívat se a tu krásu ještě bravurně zachytit a ukázat nám, že i koruny stromů dovedou být krásné kdykoliv..
U příspěvku:Bloody hell
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > jak tak koukám jedinej Bobr má řáckej fkus...
Takvý lidičky já voceňuju , tak tedy vašno100, za tu kritiku , vám uděluji pochvalu v celokomixovém měřítku a v naší rubrice si čestým hostem nafšdy....
U příspěvku:Bloody hell
like.woodoo (Občasný) - 23.1.2004 > jo taky byh řek.....

ale počkat héy ..jak to , že tu nemám žádný známky ..
dyk je to umění ,no ne..?

Chci namarkovat ňáký pořádný čísla ....!!!!!!!)))
U příspěvku:Bloody hell
like.woodoo (Občasný) - 23.1.2004 > bloody hell....))))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter