Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Němá Ulice slepců
Rezi (Občasný) - 22.2.2002 > Mně se to nějak zvláště nelíbí, docela otřepané výrazy, rytmus taky mos nehraje...
U příspěvku:Režníci
Rezi (Občasný) - 22.2.2002 > Punkový textík?
U příspěvku:FLIRT NA STRÁNI (Hance B.)
Rezi (Občasný) - 22.2.2002 > Taky mě to omamuje lehkým kýčem, ale ta vzpomínka na léto, tuhle básničku vidím přímo v barvách. I když tak vysoko bych ji nehodnotila.....
U příspěvku:ČtvercujíČ
Rezi (Občasný) - 22.2.2002 > Ta diskuse byla uměle vyvolaná, neb do ní sám autor zasahoval. Nebylo to o tom, že si tu lidi povídali jen sami...
Jinak souhlasím s Fines. Tyhlety mrtvolně zahnívající vyjádření vlastních pocitů s kterými se málokdo může ztotožnit (neb co člověk to originál) mají možná v literatuře své místo ale kde je nacházíme a ke komu promlouvají? Pravda tady pár hrdých jedinců drží svůj prapor - k nám! Ale kolik je těch k nám? A mám brát Hemingwaye za patlala jen kvůli tomu, že psal "obyčejné" příběhy pro čtenáře srozumitelné?
U příspěvku:Báseň bez názvu
Rezi (Občasný) - 21.2.2002 > Osobně si myslím, že si každý může publikovat co chce, od čeho máme váš prostor?
Takže jsem Kateřininu výtku nějak nepochopila.
U příspěvku:Báseň bez názvu
Rezi (Občasný) - 20.2.2002 > Tak tahle básnička ve mne vyvolává jisté asociace s jistým nejmenovaným a v paměti dávno zasutým zážitkem....
U příspěvku:Fedrbuš, fedrpuš
Rezi (Občasný) - 20.2.2002 > Mně se text líbil, vyvolal ve mně vzpomínku na malíře sedící u moře a hledící do vln......
Závěr byl překvapivý, rozhodně z formální stránky je to napsané dobře.
U příspěvku:Dědictví
Rezi (Občasný) - 20.2.2002 > Tak to je opravdu překvapivě a kouzelně vtipný, i když bych měla pár výhrad ohledně no, byl apod.. Trošku ten text snižují...Přesto dávám
U příspěvku:O zdraví a o svobodě.
Rezi (Občasný) - 19.2.2002 > V tomto zamyšlení je nadneseno několik zajímavých myšlenek, které by chtělo určitě více rozvést,víc propracovat, ale jinak je z textu patrné, že autor perem vládne.
U příspěvku:ČtvercujíČ
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Asi jsi mě špatně pochopil, mluvila jsem o stejně opakovaných tématech zde a taky o tom, že u mnohých postrádám řemeslnou zručnost a lehkost při psaní, což považuji za základ každé prozy. Já neřvu proti experimentům, ale obracíš se k běžným čtenářům pro něž musí být dílo především sdělné,v literatuře už těžko vymyslíme něco nového, originálního, nějaký nový útvar, už jen kombinujeme něco, s čím přišel někdo před námi. A vše podstatné už stejně napsali ti před námi.
Otázka je, co vidíš pod zaběhlými tradicemi.Možná jsem konzerva, dle Tvého úsudku, ale stále ještě si myslím, že není nad dobře vystavěnými románem či novelou. To jsou vrcholy prozaické tvorby a vrcholy i budou. Osobně si myslím, že právě by měl jednotlivec zvládnout ten základ a pak se pouštět k experimentům.
U příspěvku:ČtvercujíČ
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Já to řeknu jinak, tohle dílo považuji za úletovku, volovinu nejvyššího řádu, která je pro čtenáře (průměrného), tak málo sdělná, že by těžko po takovém textu sáhl a je otázka, zda psát pro pár šílenců, co hledají extrémy.
U příspěvku:člověk...
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > I když chápu pohnutky autora, tak jeho chyby to jednoduše neomlouvá, zvlášť, když pak tyto chyby čtenáře odvádí od textu.
U příspěvku:Oj, ty české městečko...
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Tak přesně tohle znám až moc dobře...
Ale má to svou poetiku a takové vesnické zábavy..
Napsáno je to dobře, ale zas bych to přešoupla do prózy.
U příspěvku:ČtvercujíČ
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Tak to myslíš vážně?
U příspěvku:Dvojčata
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Neřekla bych, že je to úvaha, ale poměrně zajímavé ohlédnutí za "osudem" Dvojčat.
U příspěvku:Velký Gája
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Pěkně napsané, i když chybička by se též našla, vtipné.
U příspěvku:Valentýn
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > V podstatě myšlenka by nebyla špatná, ale chtělo by jí dát "lepší kabát"
U příspěvku:trnová koruna
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Nelíbí se mi říct - prožít něco báječného. A úplně nejvíc se mi nelíbí ty šílené hrubky, které čtenáře úplně zbytečně odvádí od textu.
U příspěvku:Něco jako peklo
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Docela dobrý závěr. Nebylo by to špatné téma na delší úvahu.
U příspěvku:Jak na to přišel
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > V podstatě je to poměrně vtipný, ale zas hodně krátký, chtělo by to opravdu rozvést...
U příspěvku:Jak se nechyt
Rezi (Občasný) - 18.2.2002 > Velice těžké hodnotit, připadá mi to jako odněkud vytržené, chybí tomu předcházející souvislosti...
U příspěvku:Ranní probuzení
Rezi (Občasný) - 16.2.2002 > V tomto případě musím souhlasit s Martinou - co se týče obsahu a obrazů básně.
Je to osobní záležitost a je otázkou, zda ji prezentovat jako dílo, ale to je libovůle autora.
Osobně mi to celé připadá jako hodně špatný Hollywoodský doják i s tím hroznem "kritiků".
U příspěvku:CO VLASTNĚ DĚLAJÍ ŽENY NA ZÁCHODĚ ?
Rezi (Občasný) - 14.2.2002 > Místy se to celkem nerýmuje.A místy bych to trochu ubrzdila, je to na hranici "záchodové poezie", na druhou stranu nemohu upřít vtip, i když už před mnoha a mnoha lety, jsme poslali jednomu kamarádovi s jiným "kamarádem" návod na používání tampónů s dovětkem: To Ti posíláme Stando, kdybys to náhodou dostal. Ze schránky to vyndavala jeho slečna...
U příspěvku:Být dítětem...
Rezi (Občasný) - 13.2.2002 > Myšlenkově zajímavé. Možná by to chtělo trošku víc propracovat.
U příspěvku:člověk...
Rezi (Občasný) - 13.2.2002 > Text by nebyl zlý, kdyby se tam neopakovalo neustále sloveso byl a kdyby se autor popral trochu s odstraněním hrubých chyb, na kterých já teda nebazíruju, ale tady bijou do očí.
U příspěvku:Pro Tebe
Rezi (Občasný) - 13.2.2002 > Musím říct, že nemám moc ráda tento typ textů, autoři klesají ke klišé, je to prázdné, ale Tobě se vydařilo velmi pěknými jazykovými prostředky zaznamenat zajímavé myšlenky. Rozhodně to působí krásně poeticky, taková básnička napsaná prózou...
U příspěvku:Schovávaná
Rezi (Občasný) - 13.2.2002 > Mně se nelíbí ten závěr. A ještě mi je divný, že tý matce nebylo divný, kde se vzal celý pecen chleba v ošatce. I když je to dobře napsáno, téma mi nepřipadá moc originální.....
Nějak mě to nechytlo...
U příspěvku:Velký den
Rezi (Občasný) - 13.2.2002 > Nemám k tomu výhrad, dobře napsané. Témě mě přímo dostalo...
U příspěvku:JARNÍ POVZDECH DEKADENTNÍHO BÁSNÍKA
Rezi (Občasný) - 10.2.2002 > Myšlenkově je to pěkný...
U příspěvku:Vlak do stanice Prosperita
Rezi (Občasný) - 10.2.2002 > Tak pocity mám podobný, když zasednu k hostinskému stolu a vedle mne čtyři sekretářky probírající vrtochy svého šéfa, svého úžasného přítele, kterého vidí jednou týdně, protože v pondělí maj aerobic,v úterý angličtinu, ve středu posilovnu, ve čtvrtek "sešn" se svými kamarádkami,
v pátek kosmetiku a v sobotu konečně čas na svého "jednovečeřového a kinového" miláčka.
Jsou strašně úspěšné, dokonale nalíčené, vytříbeného chování a 20 cm nehtů, jsou pořád vytížené.
A já když si tak ležím doma u knížky, říkám si, že mi je blaze.
Jinak bych tento příspěvek si dovolila označit odvážně za fejeton a přešoupla ho tam.
U příspěvku:Jemaa el Fna
Rezi (Občasný) - 10.2.2002 > Náhodou, když pominu ty chyby, na kterejch farářskej, nevím proč tak bazíruje a který se daj bez problémů odstranit, je to moc dobře napsaná povídka. Nemám výtky ke stylistice, je napsána s lehkostí. Není přeplácaná zbytečnými byl a to.
Téma je zajímavé.... Rozhodně patří k tomu lepšímu, co se v této rubrice objevuje.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter