Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jemaa el Fna
Rezi (Občasný) - 10.2.2002 > Náhodou, když pominu ty chyby, na kterejch farářskej, nevím proč tak bazíruje a který se daj bez problémů odstranit, je to moc dobře napsaná povídka. Nemám výtky ke stylistice, je napsána s lehkostí. Není přeplácaná zbytečnými byl a to.
Téma je zajímavé.... Rozhodně patří k tomu lepšímu, co se v této rubrice objevuje.
U příspěvku:Povedená dovolená
Rezi (Občasný) - 8.2.2002 > Hm. Mám podobné jadrné zkušenosti s cestovkou světového jména World travel, ale to je asi tak jediné, co je na ní světové. My se dozvěděli o změně ubytování až v autobuse, naše delegátka, co nás tam přivezla neuměla ani slova španělsky (ve Španělsku nutnost) a nebýt spolucestujícího, který tuto řeč velmi dobře ovládal, nenašla by ani místo našeho ubytování, což byl dost šílený hampejz. Na místo dorazila pak delegátka jiná, která sice španělsky uměla, ale jinak byla úplně k ničemu. Jedněm slečnám prodala nekompletní jízdenky na Aqua park za kompletní cenu. Jednoduše bylo lepší vytáhnout angličitinu a všechno si všude zařídit sám. Když jsme si delegátce stěžovali na ubytování - ve smlouvě byl hotel, šoupli nás do hostelu, řekla, že si máme stěžovat v cestovce a ne jí. Stěžovali jsme si i na snídaně. Opět neuspěli. Hrůza. Argumentovala nám slovy - neotravujte si dovolenou, vždyť je hezky a je tu moře. Vysvětlování, že když už si na to člověk vydělá, chce si za ty peníze patřičně užít, nepadlo vůbec na úrodnou půdu. Po návratu jsme si stěžovali na cestovce, ale tam nás naprosto odpálkovali.Takže vím, že s touto kanceláří již nikdy více.
U příspěvku:Vědět pro co žiju
Rezi (Občasný) - 8.2.2002 > Jsem zdravotní sestra a jsem na pyšná! - v druhé větě asi něco chybí

Nebylo by to špatné téma, ale možná by si zasloužilo víc rozvést.

Já osobně si myslím, že právě práce ve zdravotnictví, ona služba druhému člověku, má obrovský smysl. Mě osobně štve moje profese, přijde mi zbytečná, nevidím v ní žádný efekt, žádné uspokojení z toho, že jsem někomu pomohla.
Proto práci sester a lékářů obdivuju a je mi docela líto, že se mi dělá z krve špatně, nemůžu sledovat operace ani porody v TV, protože tím pádem tento obor pro mě zůstává navždy nedostupný.
I když jsem se setkala s doktory a sestrami, kteří své povolání evidentně nenáviděli a moje nejčerstvější zkušenost se zdravotnickým personálem na oddělení, kde leží ochrnutí lidé po nehodách, je více než otřesná. Tam ty sestry jednoduše dělají jen to nejnutnější, co musí a nenalejí ani pacientům čaj.... Ti pak zoufale čekají, až je někdo přijde navštívit a oni se napijí.
U příspěvku:O lidech (a jejich vztazích)
Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > Takže jednak k textu. Třeba hned úvodní odstavec kombinace - byla, byla, byl je odstrašující.
Nevím, do jaké kategorie jej zařadit.
Dokonce si myslím, že nelze ani hodnotit něčí strádání.
Jinak k obsahu. Je asi trošku naivní myslet si, že se svými bývalými navážeme nějaké pevné přátelství. Všichni sice tvrdí všude, jací jsou úžasní kamarádi se svými bývalými láskami, ale pokud vím, tak v praxi to probíhá asi tak, že si zavolají jednou za půl roku, když něco potřebují, nebo se náhodně sejdou. Jak říkám, na světě je dost lidí na to, abychom si nemuseli dělat přátele ze svých bývalých. Ono to ani nejde, ten vztah už je jiný, protože ti lidé spolu něco prožili a něco velmi intimního a tím, že se rozešli, došlo v jejich citovém rozpoložení k mínusu vůči tomu druhému. Jinak řečeno, od lásky je velmi blízko k nenávisti a je to stejně hluboký cit. A pokud se někdo snaží toho svého bývalého nějak společensky pošpinit, nezbývá nic jiného, než si asi najít jinou společnost, pokud ta stávající na praktiky toho, kdo hanil, přistoupila.
Mstít se je dost komplikované a člověk si tím jen otravuje vlastní život. Prostě je asi lepší, mávnout rukou, vydat se do víru nočního života a najít si někoho mnohem lepšího:-))
U příspěvku:Divný den s Markétkou
Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > Já z povídky zas tak odvázaná nejsem. Je fakt, že rozhodně patří k tomu slušnějšímu, co se tady vyskytuje, ale námět mi nepřipadá zas tak originální. Ve 3/4 povídky jsem si říkala, kdy už bude konec.
Jinak jazyk, forma atd.. je dobrá. I když bych mnohde nahradila několikrát po sobě jdoucí že, byl atd..
Kombinace-šíleně zajímavé je v textu hrozná, vím, že se používá v běžné řeči, ale v literání trošku ční.

Ovšem teď můžu být akorát tak rád, že jsem ani po noci bůhví kde nevypadal po ránu tak hrozně, aby mě nepustili do kavárny. - 2x tak v jedné větě rovněž nepůsobí hezky.
U příspěvku:O sto let
Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > Trošku pokulhává forma, je to místy kostrbatý, navíc je to zajímavé téma, které by si zasloužilo trošku důkladnější zpracování, delší.
U příspěvku:Miluju..
Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > Jansně, to chápu, to se stane asi každýmu, že napíše něco, co cítí a pak zjistí, že už to někdo napsal.
U příspěvku:Lhostejnost a arogance lidí
Rezi (Občasný) - 7.2.2002 > 3022 - Zlatíčko příště laskavě vol poněkud vytříbenější výrazy, žvástale.
Pokud totiž někdo píše úvahu, jestli jsi náhodou za celý svůj život dosud nezaregistroval, měla by mít určitou formu a tahle ji nemá.
U příspěvku:Král lovu
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > zatím stačila vytvořit - snad zatím vytvořila, úplně stačí

několikrát bych nahradila byl jiným slovesem, a spojku že.

Není to špatně napsané, i když příběh je takový nemastný neslaný...
U příspěvku:Z vlastní zkušenosti
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > Docela zajímavý, kdyby tam nebyla zmínka o tom, že se hrdina nechává bít dobrovolně, mělo by to rozměr jen obyčejného napadení, násilí a ničeho jiného, ale asi by to chtělo trochu rozvést, právě, co tomu předcházelo, podplácení doktorů atd...
U příspěvku:Dešťový podvečer
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > Ten závěr není normální..... Nevím, možná by si mohl kdos pomyslet i něco jinného. Tyhle pocitovky jsou na hranici s poezií, popisovat krajinu umíš báječně, možná to opravdu chtělo okořenit trošku dějem.....
U příspěvku:Lhostejnost a arogance lidí
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > Pokud tedy vezmeme úvahu za určitý literární tvar a chceme se do ní vejít, má svá velice přísná a daná pravidla. Navíc se v ní, jakožto lety daném útvaru, vyjadřujeme v řeči spisovné, neb hovoříme na nějaké obecnější téma, které se nedotýká jen nás, úvaha jest zamyšlením pro druhé a proto bychom ji měli těm druhým podat v náležitě stravitelném "obalu", jedndouše v co nejlepší formě. Což se v tomto případě nestalo.
Dále mi tu chybí právě nějaký úvod do problematiky, rozvedení myšlenky by tu jakés takés bylo a hlavně závěr, který shrnuje to, co z předchozího vyplynulo. Takhle to totiž vypadá na stále tak populární "příběhy z MHD".
Zpracování i použitý jazyk mě nijak neoslnil.

P.S. jen se děsím toho, jaká v těch 50 budu, už teď ve svých 26 letech pozoruji, že mi v jistých směrech ujíždí vlak, i když krátkých sukének sotva halících to nejnutnější a triček končících výrazně nad pupíkem jsem si užila docela dost.
U příspěvku:Miluju..
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > Tak to jsou takové výkřiky naskládané vedle sebe...
Ještě že autor nestojí o hlubší kritiku, to by snad ani nešlo...

Znásilňuješ mé sny je odněkud opsané.
U příspěvku:Venku
Rezi (Občasný) - 6.2.2002 > Omrknutý - nemrknul - divná kombinace, v prvním případě nespisovný výraz, v případě druhém spisovný, navíc je to takhle poměrně za sebou.
Kdyby se to okořenilo třeba charakteristikou postavy, proč vlastně nechodí ven atd... A nechalo se to dojít až k tomu ne špatnému závěru, možná by to dostalo jiný a lepší rozměr...
U příspěvku:Dotek romantiky
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Sexy? Šmarjá panno to si děláš legraci. Mně se přechodníky líběj, ale ne vedle nespisovných slov. S přechodníkama máme problémy asi všichni, já se pořád přemlouvám, že mrknu do pravidel, no už mi leží na stole-jsem na dobré cestě:-))
U příspěvku:Autoportrét 5
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Who is it? Chybí mi tam ten šílený pohled...
U příspěvku:Jak se pokazila nálada
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Je to silně nedotažené....
U příspěvku:Když mozek moc přemýšlí a tělo nekoná
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Moc nahuštěný a říct, ať si každej domyslí? Já nevím. Ale z hlediska obsahu i formy zpracování spíše děs.
U příspěvku:Dotek romantiky
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Příběh by to nebyl špatný, i když kombinovat nespisovné výrazy a pak tam hodit přechodník je dost do nebe volající. Zpracování mě neoslnilo.Jednoduše jsem rozpačitá...
(Můj otec byl tramp, dlouholetý, tudíž jsem nezůstala nepoučena.)
U příspěvku:Sebevrah
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Skonč - co je to za výraz?
Chápu, že to autořr napsal, tak jak cítil, ale bohužel je to věc, co měla zůstat asi v šuplíku...
U příspěvku:Tam někde
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > No comment.
U příspěvku:ČERVENá
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > To je zvláštní.Mám to chápat jako, že dotyčnou přejelo auto nebo něco podobného? Že těm ostatním přeje vše nejlepší na úkor sebe?
U příspěvku:Šel
Rezi (Občasný) - 5.2.2002 > Souhlasím s farářským, je to absolutně nedotažený, nemá to příběh, nic....
U příspěvku:Hluchavka bledá
Rezi (Občasný) - 1.2.2002 > Přineste k loži mechovému - tím se to celé zkazilo, rytmicky nezapadlo, i slovo samotné mechovému- je takový nějaký degradující v tomto případě.
U příspěvku:Mayer Lansky
Rezi (Občasný) - 27.1.2002 > Líbilo se. Motiv se mi líbil. Objevují se hezké obrazy, oceňuji výtečnou schopnost vyjádřit ony lyrické popisy, nicméně každé druhé sloveso je byl, což textu nesmírně uškodilo, ba ho snížilo.

Přitom na mnohých místech by se dalo nahradit jinými barvitějšími.

Nemusím psát byl na vrcholu blaha, ale cítil se na vrcholu blaha nebo vše bylo zalité - vše vypadala jako zalité do zlatavého třpytu... atd.
U příspěvku:Jak se páchá sebevražda
Rezi (Občasný) - 26.1.2002 >
U příspěvku:Jak se páchá sebevražda
Rezi (Občasný) - 26.1.2002 > Tak to je přímo tragikomický, ale jinak dobře napsáno..
Je dovoleno si z vážných věcí dělat legraci?
Ale návod dobrý:-))
U příspěvku:Romance o lásce
Rezi (Občasný) - 26.1.2002 > V podstatě musím souhlasit s předchozími. Nicméně bych podtrhla lyrickost textu, která se mi líbí. Přesto motiv by chtělo asi pro příště zvolit poněkud originálnější.
Nejvíce mě však "dostal" závěr, pokud pozoruji hvězdy a sním, a předtím v textu používám řeč lyrickou, spisovnou,tak napsat, že na hvězdy kouká žena... Snad se dívá....
Kouká je výraz hodný rozhovoru dvou lidí a ne tak jemnocitnému textu. Tím byl sražen zcela na kolena.
U příspěvku:Čas je jako...
Rezi (Občasný) - 24.1.2002 >
U příspěvku:Hříchy Krista
Rezi (Občasný) - 24.1.2002 > Souhlas s farářským, ale je fakt, že já tomuhle modernímu umění nerozumím, já slintám nad Kosárkem a Čermákem, takže jsem se výtvarně zabrzdila v polovině 19. stol.
U příspěvku:žena a zvíře
Rezi (Občasný) - 24.1.2002 > To zvíře v ní nějak zaniklo, možná skenováním...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter