Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
druhý černej saniťák
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4538x
Napsat zprávu

jmenuji se bin ládínek hust a jistě mě všichni znáte z pořadu pomoc můj pytlík je pitomec

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:samotar
druhý černej saniťák (Občasný) - 2.6.2008 > To je někde na pajtlikách?
U příspěvku:Tattoo convention 2008 (4)
druhý černej saniťák (Občasný) - 22.5.2008 > Aleale, koho to zří mé oko, není to na druhém snímku obdivovaný i proklínaný famózní Pavel Josefeovič Hejbátko? Mediální rasta, nejpropíchanější muž a adresát pochvalného dopisu od bratra Karla Kryla...?
U příspěvku:Helenčiny květiny
druhý černej saniťák (Občasný) - 19.5.2008 > kouzlo života> aha
U příspěvku:Císařovy šaty
druhý černej saniťák (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> Všiml jsem si, že často i píšeš, co ti slina na jazyk či péro přinese. A to se jdi bodnout, poněvadž za takové orgány pak člověk na černém trhu dostane slovy PRD.
U příspěvku:Helenčiny květiny
druhý černej saniťák (Občasný) - 17.5.2008 > kouzlo života> proč?
U příspěvku:Císařovy šaty
druhý černej saniťák (Občasný) - 17.5.2008 > Textař> Co do toho motáš zdravotnictví, moulo?
U příspěvku:Helenčiny květiny
druhý černej saniťák (Občasný) - 16.5.2008 > kouzlo života> asi máš pravdu. když to podruhé čtu, taky mi to tak nepřijde.
U příspěvku:Císařovy šaty
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 > Michelle> Blbost, kdo ženu opravdu miluje, ví, občas ji musí nějakou lisknout. A třebas mu soucit ruku zadržoval, ta rána padnout musí, aby dívčí nezvlčelo. Je to tak na světě už zařízené. Pes a žena se musí držet zkrátka.
U příspěvku:Andersen v notách
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 > Bolelo to. Neumíš formu, obsah je banální ažblbý. Občas se člověk nechtě musí smát.
U příspěvku:Helenčiny květiny
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 >
U příspěvku:Pyšná princezna
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 >
U příspěvku:Císařovy šaty
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 >
U příspěvku:Malá mořská víla
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 >
U příspěvku:Nebesa nejsou humánní a člověk, kterému to myslí, také není
druhý černej saniťák (Občasný) - 3.2.2008 > celulosa> Kdyby ses, milá zlatá, zeptala, mohli bychom si dát rande – a měla bys to zadarmo. Rád bych viděl, jak mi dáváš do nosu.
U příspěvku:Dopis v lahvi
druhý černej saniťák (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> ano, v angličtině by to bylo vtipnější.
ale i takhle to pobaví.
U příspěvku:Marné návody
druhý černej saniťák (Občasný) - 4.9.2007 > egil> Tak tak. To je to nejlepší.
U příspěvku:Smrtko táhni
druhý černej saniťák (Občasný) - 31.8.2007 > smrtka zde
U příspěvku:Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
druhý černej saniťák (Občasný) - 31.8.2007 > mara> johoho, sorry, koukám, že než já jsem dopsal... tak už od tebe mám tři vzkazy s korigendy. btw.... podívej na toho Smetipracha. Myslím to spíš jako varování, poněvadž on je sice zručný... ale cinta, kýčař a patetik; ale třeba tě to bude bavit :))
U příspěvku:Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
druhý černej saniťák (Občasný) - 31.8.2007 > mara> tak tedy: ahoj, kočko. proč shovívavý? to je neskutečná píčovina. mám v knihovně středověkou lyriku a mám v knihovně majakovského, mám v knihovně máchu a o kus vedle hiršala s groegrovou. atd.

a protože obrázky tady nemám žádné (ostatně neumím kreslit ani malovat), dá se říct, že co se výtvarného umění týče nemám vlastně vkus a preference žádné...

poetiku mám kdovíjakou... ale to přece až tak nemluví o tom, co se mně bude páčit jako čtenářovi. a proč vlastně shovívavý v uvozovkách?
U příspěvku:Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
druhý černej saniťák (Občasný) - 31.8.2007 > cit-i-zen> V podstatě jsem něco podobného naznačoval včera u nějaké starší Marovy věci. Jsou rozhodně pěkné... ale zdá se mně, že stavět účin na patině a omšelosti... je příliš jednoduché. Zvlášť když člověk zná s jazykem takhle obratně...

Ještě kousek, Maro, a bude z tebe místní kýčař Smetiprach :)))
U příspěvku:Letní odpoledne
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Ju, krásná matematika.
U příspěvku:Rantířov, 2007
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Hezká kompostice
U příspěvku:Nedělní odpoledne
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Mně taky.
U příspěvku:Morava
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > TerezaRSM> :))
U příspěvku:On
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Nedávám doporučení, jak by text měl vypadat, které slovo škrtnout a které nahradit. Výjimka: jak by vypadal konec bez a v poslední řádce? Ne, ne jak by vypadal, jak by zněl?

Ty ekvilibristické hrátky s er a eř, co máš na začátku... těm běžně říkám cvičení... ale zdá se mně, že ti z toho cvičení něco vyrostlo.
U příspěvku:kdeže jsou?
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > zirael> Mně ti ten začátek přišel... módní, řekl bych.
U příspěvku:Nesněná
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Je to krásný, ale kdyby tam místo kutny byly silonky a místo uzdy brzda plyn, byl bych podstatně spokojenější. S veteší, se slovy, která nasbírala patinu, se strašně snadno dělá dojem.
U příspěvku:Stávka orgánů
druhý černej saniťák (Občasný) - 30.8.2007 > Chachachá. Já jsem teda pobavenej. Ostatně vzhledem k mé profesi... Ale ještě bych to chtěl slyšet skandovaný dětským sbórem.
U příspěvku:Teplá hlava a Pruhovaná noha
druhý černej saniťák (Občasný) - 27.8.2007 > Helelele, to je príma komík!
U příspěvku:Odkud se vzalo ono umění, kterému říkáte básnictví? Anebo o původu daremných básníků a těch, kdo básnit umějí.
druhý černej saniťák (Občasný) - 27.8.2007 > celulosa> Chachacha.
U příspěvku:Astacus Attacus
druhý černej saniťák (Občasný) - 27.8.2007 > Raimund> Jasně, většinou se zdemoluje i rým... a tak. Nebo se udělá poslední verš jenom jak ocásek...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter