Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Svítáním uspaná z kolekce HR05
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 2.8.2005 (10:26:03)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MPosp (Občasný) - 2.8.2005 >  ... nešla položit na nějaký list?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.8.2005 > MPosp> to nebyl účel... přistála mi na nohavici a chrupkala, buhví jak dlouho tam byla, než jsme si ji všimli.. :) pak byla opatrně sejmuta a dále nehnoucí se odložena.. :)
<reagovat 
xmark (Občasný) - 2.8.2005 > Docela fajn dokument z cest. Jo kdyby to byl pavouk týhle velikosti, byl by to jinačí thrill!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.8.2005 > xmark> :)) pavouka v tehle velikosti mam husi kuzi i za sklem teraria! :)
jednoho obriho mela kamaradka v tasce a jeste k tomu skakal. ale u toho jsme byly rady, ze odskakal, natoz, abych se k nemu blizila na par centaku xichtem s objektivem! :))
<reagovat 
eternity (Občasný) - 2.8.2005 > pekne ale krajsie by to bolo na nejakom inom podklade, ako napisal MPosp...
Body: 3
<reagovat 
eternity (Občasný) - 2.8.2005 > Mishka-predpokladam, ze si sa dobre vyburila na mojich fotkach. vyzera to ze si neznesiela ohodnotenie tvojej fotky mojimi mizernymi 3 bodmi co je v tomto pripade dost smutne kedze ta nikto okrem mna neohodnotil ziadnymi bodmi. nevedela som ze kritika tak strasne bolí...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.8.2005 > eternity> si delas srandu?!
proste jsem se podivala, kdo ze me to hodnoti a jak kvalitni jsou jeho vytvory a zaroven hodnotila.
opravdu mas pocit, ze Tve fotky jsou hodny vyssich bodu?!
ja myslim, ze jsou opravdu prinejlepsim prumerne. klidne se podivej, co hodnotim vysoko a cemu davam nizke body. pokud budes uprimna sama k sobe, uznas, ze proste na tech 4 a voce bodiku zatim u me fakt nemas.
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 2.8.2005 > Mishka> nie, vobec nemam pocit ze moje fotky su hodne vyssich bodov...sama dobre viem ze este sa mam toho vela ucit aby som niekedy dosiahla kvalitne fotky...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.8.2005 > mně se to líbí.
Body: 5
<reagovat 
Cchajownik (Občasný) - 3.8.2005 > Grafiky ti jdou líp, čím to si bude??:))))
Body: 2
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.8.2005 > Cchajownik> cim to je nevim, kazdopadne je to v poradku, protoze grafika me nejen bavi, ale i zivi a foceni je jen konicek
<reagovat 
methadon (Občasný) - 8.8.2005 > Nahodou,i kdybych Mishce nefandil,tak bych dal plnej pocet bodu.. Myslim,ze je to prijemna momentka:o)
Body: 5
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 18.8.2005 > Pěkný lišajík...toho zrovna nemám:/
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > honza_bordovicky> nevíš celý přesný název? chtěla jsem si o něm něco najít...
jak nemáš?! přišpendleného v rámu?! no bohudík!! ;)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> Lišaj lipový (Mimas tiliae) ...ale když to špendlí někdo, kdo to umí, je to super!:) fakt:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > honza_bordovicky> umí neumí, pro mě to je jaksi nesmyslné lapit a zabít krásného živého tvora, abych si ho přišpendlil do rámu! :(
každopádně díky za info.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> ...v tom případě ti musí vadit i herbáře;)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> ...ale musím se přiznat, že když jsem naposledy chytil jednoho lišaje (ve dne, takže spal), taxem změkl a pustil jsem ho:/
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 13.9.2006 > Havranka5 svého času napsala (úryvek):

...Motýli jsou moc krásní, ale nesmí se jim dívat lupou do tváře.
A né že byste jim vypálili oči z hlavy slunečním paprskem.
V noci jsem na svit baterky a rozprostřenou deku chytla lišaje.
Lechtal mě sosáčkem na tváři.
(Po prázdninových nocích bývávají pak ráno ve škole afty.)
Zmáčkla jsem mu zadeček a napíchla jsem si ho na špendlík.
Tady v tý krabičce manželství ti nikdo nesfoukne prach z křídel, ale přesto a právě pro to nebudeš už nikdy lítat v povětří.
Pověsím si tě na stěnu ložnice, a do oken záclony snů,
co jsem je háčkovala svými dívčími přáními.
(Přesně podle příručky Praktické dívky.)
..


Pro lišaje mám(e) slabost..

Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter