Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Stmívání na moři z kolekce HR05
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.8.2005 (12:53:35)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 3.8.2005 > Kdyby nebylo pohnuto nebylo by to lepší??? Jestli to byl záměr ,sama víš proč.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.8.2005 > buryzon> pohnuto nebylo zamerne. takove pokusy a dlouhy cas z ruky. ale vysledek me zaujal. :)
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 3.8.2005 > Takové nijaké...:(
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 3.8.2005 > Asi bych se s tím pokusil udělat něco na místě, ale tohle vypada trochu nepovedeně...
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 3.8.2005 > UKRUTNĚ ODPUDIVĚ FIALOVÁ BARVA NEBE.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.8.2005 > S.P.> ja ji vidim spise tmavemodrou. no jo, prechod ze slunecneho dne do cerne noci nad morem ma ale tolik barev, ze i odpudive fialova se tak jiste blejskne :) dik.
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 3.8.2005 > ty tahly svetla....dunno...but nebicko ma husty prechody mezi odstiny a celkove ladeni..tip top
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 3.8.2005 > Na NeatImage nebudu čekat.
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 3.8.2005 > Mě to zaujalo ... je to kontrast úžasnýho klídku a pohody, co se skrývá za škálou modročerných tónů, a života na pobřeží - který je navíc v pohybu ;o) ... mohlo by to být větší, odšuměný i trochu kratším ohniskem s malou změnou kompozice, ale to už by byla spíš moje fotka :o))
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 3.8.2005 > Za pokus by stálo jako první prohnat fotku NeatImage, ale jinak krok správným směrem.
Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 3.8.2005 > Minerva> 

vasisdas? vysvětlit! můžeš? prosím .o )


Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 3.8.2005 > gongey> Odstraňovač šumu. Obloha je dost poškozená šumem, NeatImage by ji dokázal skoro určitě velice dobře spravit.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 3.8.2005 > Minerva> výborně, zase jsem o něco chytřejší (i když žádná sláva), proč jsem tě nepotkal dřív .o )
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.8.2005 > gongey> buď klidný, taky jsem po Minervině zmínce pátrala vo co go. ;) ale tady mi ten šum nějak nevadil, jinak bych se s ním poprala asi složitěji, ale i bez NI. každopádně si pořídím a otestuju.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 3.8.2005 > Mishka> Však pošli originál, já to zkusím a pošlu zpátky.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 3.8.2005 > Zaujalo. Líbí se mi to.
<reagovat 
Regio (Občasný) - 3.8.2005 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
adilila (Občasný) - 3.8.2005 > Na tý fotce dohromady nic není, ale nevím, proč na to furt čumím! Zaujalo!
Body: 5
<reagovat 
eternity (Občasný) - 4.8.2005 > zaujimave, pekne...
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 10.8.2005 > ***
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 8.8.2005 > Jo jo svetylka, to muzu. Takovyhle fotky mam rada, taky jsem jich par nafotila, ale na tohle je lepsi klasicka zrcadlovka. I kdyz samozrejme chapu, ze tahat dva fotaky na dovolenou je komplikovany, taky jsem si to ted vyzkousela :-)
Libi se mi to, jen kompozice neni myslim nic moc. Vadi mi to urizly svetylko, posunula bych to vic doleva nebo to doretusovala, ale predpokladam, ze u Tebe to byl zamer, takze to respektuju :-)
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.8.2005 > Zuzzz> dekuji. letos jsem prave poprve po par letech netahala jak magor 2 velke fotaky a zvolila jen digital, protoze to opravdu bylo otravne furt to hlidat, nosit, rozmyslet se co na co cvaknu. ;)
mazly svetylka a useknuti vzniklo nahodou a nejak to memu oku sedlo. :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.8.2005 > Mishka> Hm... to ja jsem prave letos poprve tahala oba fotaky, tesne pred dovolenou jsem si totiz konecne poridila vytouzeny digital. Ale nakonec jsem stejne fotila jen na ten digital. Dneska jsem do noci upravovala fotky, jsem z nich nadsena, tak myslim, ze sem brzy neco hodim.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.8.2005 > Zuzzz> jsem moc zvedava a tesim se!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter