Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Tři na palubě z kolekce HR05
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2005 (12:00:00)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 15.8.2005 > tri muzi v clunu..
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 15.8.2005 > konečně nějaká temnota, jedna jako druhá mě moc libit.........
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 15.8.2005 >

obě ...ale druhá je překvapením


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 15.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.8.2005 > pro mne ta první
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eternity (Občasný) - 15.8.2005 > dobra s....a, pozri si www.fotocommunity.de s tymto by si neuspela ani na skolskej vystave...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > eternity> co to povidas?! poslu Ti desitky podobnych linku na nejlepsi fotograficke a designerske servery, na ktere temer nikdo (az na mini vyjimky) na Totemu nema. ale ja taky netvrdim, ze jsem profi fotograf a muzu podobnym fotkam konkurovat! ale jestli se ridis timto klicem i na Totemu, musis byt hodne zklamana a hlavne se divim, ze jsi tu vystavila svou fotku, ktera kvalitou ta narocna kriteria taky urcite nesplne.
chces-li prvni fotografickou ligu, nehledej ji na Totemu a uz vubec ne u Mishky. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > eternity> ted jsem na to koukala vice a teda kvalita velmi kolisava. muj favorit z tech foto serveru je http://www.photo.net
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 15.8.2005 > Mishka> Three witches.... nevim jak by se tvaril Wilda Shakespeare, ale ja mam radost za nej! ;o)
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 15.8.2005 > Ta první jo.
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 15.8.2005 > Fredy_Brown> A nejni moc rozmazanááá??? :o))))
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.8.2005 > BulvaR> Jenže tady to není na škodu ;-)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 17.8.2005 > Týýýjo! Tak tohle se mi líbí moc. Přijdou mi tajemný a inspirativní. To myslím vážně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tomash (Občasný) - 15.8.2005 > mně to hodně šmakuje, hlavně ta druhá... je teda pravda, že musí člověk hodně zatahat za rolety:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > tomash> panové, děkuji. od mistrů vašeho jména potěší obzvlášť. ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Mishka> 

hlavne od tech spratelenejch..

 

5 bodu davame vetsinou tomu co se nam moc libi, inspiruje nebo se s tim alespon identifikujeme.. estli si myslis ze ti tech 5 bodu dal z nekteryho z techle 2 duvodu, no tak to hahaha.. manipuluje s tebou jak kdyz dela nektery z tech svejch prispevku korenenejch hudbou.. jenomze to neni tak okaty..

 

sama priznas ze prvni ligu nefotis, proc by ti tedy mel dat 5 bodu, ze?? leda by jste byli kamaradi a nema chut se s tebou hadat..


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > toono> ach jo, už mi ani nepřijdeš legrační, ale tak nějak trapně ubohý ve své urputné snaze za každou cenu provokovat. ale jo, vlastně jsem se usmála, takže jsi pobavil. dík, hezký den.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 18.8.2005 > toono> ale ne, to je nahodou od toona dobra poznamka... ty dva duvody udelovani pjetuli bych zredukoval na ten prvni, tudiz "pacit se". myslim, ze se inspiruju vsude a vsim (nejvic samo tim, co mi sedlo nejvic) a nepotrebuju to nejak hodnotit bodama... vyssi hodnoceni nez 5D tu nejni, chci tim teda rict, ze jsem nic hezciho nevidel? nene, tech subjektivne 100%nich fotek je bohuzel malo, stejne tak, jako kazdej ma treba jen nekolik svych nejoblibenejsich filmu. bodovani neberu nijak zavazne, a uz vubec nepremejslim nad tim, na kolik bodu by to tak mohlo bejt (coz nejni dobrej priklad uzivatele tohohlec serveru:). tim 5D myslim, ze mi ta fotka v danou chvili sedla/udelala radost a libi se, coz mimochodem plati porad (zvlast ve tme:).
co myslis s tim manipulovanim u "prispevku korenenejch hudbou"? mas na mysli, ze se tim jen
pokousim nekoho sbalit? to je ovsem blba poznamka - jasne ze jo!:))
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 18.8.2005 > Hm... tak tohle se mi z cele kolekce libi zatim nejvic.
Cisty a pusobivy...
To se ti fakt povedlo! :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > Zuzzz> díky. čekala jsem, že se tohle moc nechytne a ejhle... ;)
<reagovat 
surma (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > to je prostě odfláknutá hrůza
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter