Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci V uličkách z kolekce HR05
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 18.8.2005 (10:40:11)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 18.8.2005 > pusobi to temer hororove..
<reagovat 
gongey (Občasný) - 18.8.2005 > výborný. nedovedu si představit, že by to mohlo být lepší. .o )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.8.2005 > gongey> gongei, ty stara devko, misto techto buliku bys mel udelat radsi nakou poradnou grafiku, ktera jiz dlouho od tebe nezaznela..
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.8.2005 > toono> 

už dlouho? pořádná grafika, slez z tooho slunce člověče, s někým si mě pleteš.


<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 18.8.2005 > Prijde mi to prilis cerveny, prilis libivy...
Je to docela dobry, ale myslim, ze tomu chybi urcita poetika.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 18.8.2005 > kolegyňa že vraj ako od rembranta
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.8.2005 >

Noční uličky mají své kouzlo v oknech. V Irsku je jich mnoho bez závěsů, bez rolet. Jsou průhledná, jako věty vybízející k návštěvě. A za nimi jsou obrazy, divadelní jeviště, útržky z filmů, vteřiny zastavení. Zvláště, když padá noc, je příjemné chodit po prázdných ulicích a občas najuknout dovnitř. Ani ne na okamžik, jen na mžik okamžiku…. A zůstane v tobě obraz...


<reagovat 
toono (Stálý) - 18.8.2005 > tak me napadlo, ze by to chtelo jeste podbarvit nakou autorcinou oblibenou muzikou, treba bozskyho michala, davida.. prej so to same hudebni speky..
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.8.2005 > toono> Hele zaznělo tu, že má doma i NIN, tak nebud v tomhle směru předpojatej.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > Fredy_Brown> každý dle svého gusta.. má-li Toono jako favorita Míšu Davidů a má-li nápady to cpát pod své fotky, je to jeho věc. já jaksi nemám potřebu pod fotky muziku cpát a vkus mám rozhodně lepší.
to se nám tu panáček bude dále a dále jistěna na toto téma rozepisovat, bohužel zase začíná mít potřebu věnovat mi spoustu pozornosti ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> 

Toono tu potřebu nemá, poslouchá kvalitní hudbu co je mi známo.

Tak mi řekni, co je lepší vkus, docela mě to zajímá :-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > Fredy_Brown> on tady vytahoval Michala Davida, ne já! ;)
zdravého člověka by to nikdy snad nenapadlo ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> To ale nic nemění na tvrzení, že máš údajně lepší vkus, tak by mě docela zajímal (to není bitching).
<reagovat 
seth (Občasný) - 18.8.2005 > ale joo,líbí se mi to,i stěma lidma
Body: 5
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 18.8.2005 > krása
<reagovat 
protěž (Občasný) - 18.8.2005 > Moc pěkná ulička.. ale mně tam nějak vadí jednak ti lidi, jednak to červené celé.. kdyby to mělo přirozené barvy.. a ty lidi by stáli tam nějak pod tím světlem dál..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > protěž> ony to JSOU přirozené barvy z digitálu při focení ve tmě! ;) ty postavy tomu pro mě dávají jiný rozměr a blešky pod lampou by vyzněly docela jinak než tihle pro mě až výhružně vyhlížející bubáci ;) každopádně díky!
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 18.8.2005 > Mishka> Není zač. To mi neříkej, že tam mají červené světlo! :-O Jakýma uličkama to probůh chodíš?! Nebo že by digiťák ti to tak potvořil.. No ti bubáci prozrazují siluetou takovou dost mírnost.. myslím :o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > protěž> uličky samozřejmě do červené tak lazeny nebyly (byly žluto oranžové ;), ale jak znova opakuju, při focení ve tmě mi foťák koloruje do podobných odstínů
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 20.8.2005 > Mishka> 

tuhle červenou to háže i mně když fotím v noci...prý je lepe na manualu nastavit bílou jako denní světlo a pak to brát manuálem cele což jistě zrovna ty děláš.A možná jke to taky dáno zdrojem umělého světla a jeho odrazem od stěn budov.

A jestli jsou to ty s paluby tak dávám pjatorku.


Body: 5
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > nešlo by připojit i tu původní? Tohle mi barevně přijde jako velká tučná zabíjačka... :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.8.2005 > BulvaR> to je puvodni! přikrmenej kontrast, takže lehce se přikrmyly i barvičky, ale žadna velka manipulace barvama nebyla
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 21.8.2005 > Mishka> promin, necet jsem to, co je tu napsany - sorry. Tak to pak jo :o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.8.2005 > BulvaR> v pohodě, já kdybych to nefotila, tak se mi to taky nezdá ;)
<reagovat 
onestone (Stálý) - 19.8.2005 > Mishka sa nam tula po nociach. Ty jednou nedobre skoncis devenko, rekla babicka.

PS:chyba mi tato nocna romantika
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.8.2005 > onestone> s bosorkami na fotke som sa tak nebala ;)
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 22.8.2005 > Dobrý!
<reagovat 
xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > par exellance
Body: 5
<reagovat 
čtenář sama sobě - 17.9.2006 > (\ /)
( . .)
c('')('')
<reagovat 
Čtenář - 17.9.2006 >

(\ /)
( . .)
c('')('')
<reagovat 
Čtenář - 17.9.2006 >





(\ /)
( . .)
c('')('')

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter