Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Západ na jihu z kolekce HR05
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 17.8.2005 (11:02:09)
další v kolekci>






undefined









undefined






Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzzz (Občasný) - 17.8.2005 > :-)
Jo jo, tohle by se tu mohlo dost dobre chytnout... tipuju to na 3 doporuceni :-)

A ted by me zajimalo, proc jsi to sem dala?

A) Povedla se ti pusobiva fotka, tak proc to sem nehodit.

B) Provokace.

C) Nemas na to vyhranenej nazor a docela te zajima, co na to lidi tady, takze takovej testik.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2005 > Zuzzz> je to kýč Matky Natury, ale mi se líbí. zvlášť, když jsem u toho byla. ;)

váhala jsem, jestli to sem dát či ne, ale Ty jsi mě dnes svou fotkou nakopla. :)

myslím, že je pár lidí, co by běžně nasázelo vysoké body, ale člověk je může vylekat, když to sám nazve kýčem a nikdo si netroufá dlouho hodnotit.. oni vyčkávají, co na to jiní.. jak tady bývá dle mého čím dál více zvykem... ;)

a pak budou i tací, co budou zhnuseni a klidně dají i jeden bod... z principu... protože západy Slunce nejsou nic originálního, je to většinou kýč a klišé.. :)
i tohle chápu a jsem na to připravena :)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 17.8.2005 > No já to Déčko dám.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.8.2005 > Je to dokonalost sama, vůbec se to do současnosti nehodí. Není to ani nakřivo, ani rozmazané, není tam opravdu nic, co by dodalo nějakou skutečnou hodnotu, schopnou oslovit současného diváka. Což mi ale naprosto nevadí. (Líbilo by se mi to jako akvarel.)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.8.2005 > na tý spodní jsou pěkný barvy
<reagovat 
net (Občasný) - 17.8.2005 >

krása, i když ji někdo nazývá kýčem...


Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.8.2005 >

proč ne .o ) já na výšku.


Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.8.2005 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 17.8.2005 > Hm... tak uz mas tri decka... :-) ... dukaz toho, ze lidi tady tihnou ke kyci a neboji se to priznat...

Ja bych to brala jako provokaci, ale tim jsem si u tebe prave nebyla jista, to by me bavilo vic... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2005 > Zuzzz> s vekem uz me potreba provokovat (hadrama, ucesem, nazory, vytvory...) temer opustila ;)

ja se taky publikovanim tohoto verejne priznala k oblibe kycovitych zapadu slunce :) nedavno jsem to tady ale s nekym resila, ze fotky kycu, co tvori Matka Natura mam moc rada. neco jineho uz je pak ten samy motiv na platne, povleceni atd., ale fotky podobnych ukazu mam rada. :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 17.8.2005 > Mishka> Hm... :-)

No ja myslim, ze kycem se to stava az po vyfoceni, namalovani, atd. Priroda sama o sobe neni a ani nemuze byt kycovita. To az clovek je tvurcem kyce.

Ale taky jsem si prave rano rikala, ze takhle je to jeste O.K., svym zpusobem se mi to dokonce i libi, ale kdyby to tu nekdo vystavil namalovany urcite bych mu to zkritizovala. :-)
<reagovat 
ich (Občasný) - 17.8.2005 > navozuje to příjemnou atmosféru, zajímal by mě Tvůj názor na http://www.totem.cz/enda1.php?a=104222 je tohle s Tvýho pohledu už kýč, nebo je to jen obdoba těchle tvých fotek?
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 17.8.2005 > je mi jedno jestli jsou zapady slunka kýč.Mě se prostě líbí a tohle obzvlášť
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 17.8.2005 > Marně se snažíte. Vy byste kýč neuměla nafotit. Tohle opravdu dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 17.8.2005 > Vítej do klubu zápaďáků:) Kooonečně!

Ale stejně si myslim, že to aspoň malinkatá provokace je. To přece s věkem nesouvisí a zas takovej suchar snad nejsi (i přes Tvý příjmení);o)))
Body: 5
<reagovat 
MiaK (Občasný) - 18.8.2005 >

Žiaden gýč... mne sa to páči... viac tá prvá


Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 18.8.2005 > Mishkoo... aby me toono opet nepodezrival z neustalyho pozitivniho hodnoceni, tak mu udelam radost:)
tyhlec se mi opravdu nelibi:) myslim, ze bez napadu (narozdil od minule...)
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.8.2005 > tomash> díky za odvahu. holt já u takových výjevů žádný nápad - než jen co nejrealističtější zachycení těhle přírodních krás - nehledám. ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.8.2005 > Mishka> 

mori me zvedavost kde ten napad je?? u komercnich veci asi tezko, ale pokud jo, tak proc se k tomu nepriznat.. treba mas jeste neco v supliku..


<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.8.2005 > zapady i vychody jsou jako zivot, v prirode neni nic kycoviteho, ten kyc je jen v nas, ja se na zapady chodim k mori divat kazdy den a nemam pocit ze koukam na kyce ...
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 20.8.2005 > ano REALITA....a trfil nejlépe asi HACKMAN.
Body: 5
<reagovat 
poeticky_ursus (Občasný) - 2.10.2005 > kýč neexistuje
Body: 5
<reagovat 
 xmovies (Občasný) - 1.11.2005 > poeticky_ursus> přesně tak...kýč v podstatě neexistuje
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter