Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Proč kapitalismus nemůže fungovat z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 3.4.2004 (11:39:13)


 3022 (Občasný) - 23.11.2008 > čtenář> Zamerim se na to co je myslim v tom, co jste rekl podstatne a co dobre vyjadri podstatu veci, ponevac tu neni prostor handrkovat o vsem.

Rikate ze jen kritizuji a nenabizim reseni. Ano, nejsem tak chytry abych prisel s genialnim resenim na vsechny problemy sveta. O to jsem se ani ve svem claneku nesnazil. Prvnim krokem ke kazde zmene je ovsem poznani, ze je cosi spatne, ze cosi nefunguje. Bez toho nedojde k naprave. A to o co ja se pokousim je prave jen napomoci tomuto prvnimu kroku - rozsireni povedomi o tom, ze kapitalisticke nesmysly o neviditelne ruce trhu, nebo samoregulaci evidentne nefunguji o nic vic nez Marxisticka dialektika. Ze mi tu predhazujete Severni Koreu je hezke, ale trochu bezpredmetne.

Lekarstvi je takovy hezky priklad toho o cem se tu bavime. Vy tu tet rikate, ze kvalitu lekare posoudite podle vysledku jeho prace, ktere pozna i laik. Tesim se na vase osvetleni toho, jak vy poznavate kvalitu prace napr. neurochirurgu. Lekari kterym umira nejvice pacientu nemusi byt nejhorsi, mohou jen lecit ty nejtezsi pripady. Takovy muze byt vztah vysledku neci prace k jeho kvalifikaci nebo schopnostem. Dalsi veci je specializace lekare a to, jak dokonale si kazdeho muzete "prolustrovat" a skutecne vybirat pred kazdou navstevou.

Ohledne zivotni urovne USA a toho jak za ni zaostavame "diky socialisticke politice"... vy jste v USA asi nebyl, ze? Ani asi o "zivotni urovni" urovni "bezneho americana" moc nevite, ze? Napr. vseobecna zdravotni pece a vzdelani v USA je oproti Evrope jasne podradna. A beru ze je to nefer, v dobe kdy jste svuj prispevek psal, pred financni krizi, jste to nemohl jasne videt, ale dnes je zjevne, jak nadherne se jim dnes - po 8 letech vlady neoliberalniho prezident Bushe mimochodem - vede a okolik hure na tom "socialisticka" Evropa je.

Tak nebo tak, moc toho nevite ani o tom Japonsku, jinak by jste vedel, ze tam v mnohych ohledech panuje a panoval daleko vetsi "socialismus", nez byl u nas za toho "komunismu".

Zkratka, me vytykate ze nemam argumenty, ale at uz je tomu jak chce, je myslim evidentni, ze ty vase argumenty zas za moc nestoji, takze jsme si minimalne kvit. Mam zajem o kritiku, mam zajem o to aby me nekdo opravoval a pomohl mi lepe videt veci ci je vyjadrovat, ale bohuzel, nic z toho co jste rekl Vy zadny muj nazor nezmenilo, ani nedonutilo prehodnotit, spis naopak.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter