Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Proč kapitalismus nemůže fungovat z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 3.4.2004 (11:39:13)


 3022 (Občasný) - 14.11.2006 > DeadKennedys> S tim bych tak uplne nesouhlasil. Pominu, ze sama evolucni teorie je v ramci moderni vedy v zasade dosud jen a pouze teorii (tedy necim cehoz spravnost neni presvedcive prokazana - tim myslim ze vime co se asi stalo a mame teorii ktera to celkem dobre vysvetluje, ale nemuzeme to dokazat). V podstate vime pouze to, ze v minulosti se ruzne druhy vyvijely, nektere vymiraly a jine z jinych vznikaly. Nic vic.

Take vime, ze v historii Zeme byly urcite epochy kdy z duvodu radikalni zmeny podminek, az 75% z tehdy prave zijicich zivocisnych a rostlinnych druhu v relativne kratkem obdobi vyhynulo. Takze ani onen "idealni darwinismus" kdy "konkurencni tlak" jednotlivych druhu je motorem zmeny zjevne vzdy az tak dokonale nefunguje - o vitezi a porazenem casto nerozhoduje nejaka jeho individuelni kvalita, ale proste vnejsi podminky. Ani ti "nejlepsi" z dinosauru kuprikladu nebyli schopni celit dobe ledove (stejne tak jako by jine druhy jiste nebyly schopny celit zvysenim teplot, suchu nebo podobne). Takze kdybychom to zahnaly opravdu do absurdna, mohly bychom na zaklade toho naopak tvrdit ze "darwinisticky kapitalismus" nemuze smysluplne fungovat, nebo clovek je vice v souladu se soudrzuzskou ideologii "produktem sveho prostredi" :-).

Ale ta formulace negativnich "vedlejsi ucinku" podobnych systemu (at uz jsou funkcni, ci efektivni nebo ne) byla myslim velmi trefna, takze za komentar kazdopadne dekuji.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter