Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky NEKONEČNÁ VTEŘINA ROZTĚKANÉHO NITRA z kolekce Pravidelná perioda reality
Autor: Petr Měrka (Občasný) - publikováno 3.8.2011 (10:23:27)
další>

Jarek měl radost ze života. Bylo mu 18 let. Začínaly mu letní prázdniny. Našel si brigádu na jatkách. Výstřelem do spánku tam měl zabíjet chudé lidi.

Práce ho bavila. Nebyla náročná. Chodil po ní do hospody. Stýkal se tam s kamarády, s nimiž vedl intelektuální řeči.

Opilý se vracel domů. Otec po jeho příchodu obvykle na něm spočinul svým smutným pohledem, pročež se přeorientoval zpět ke sledování televize, kde dávali jeho oblíbený pořad Spisovatelé v akci.

Jednalo se o sitcom. Hlavní postavy v něm ztělesňovali 4 zakomplexovaní spisovatelé, kteří měli smůlu. Ta byla také hlavní příčinou jejich soustavného neúspěchu publikovat v tištěné podobě. Jediné médium, kde presentovali své nesmírné literární nadání, byl internet. Ale ani tam je v podstatě nikdo nečetl. Jejich marná snaha je trápila a naprosto nic je nedokázalo utěšit. Byl na ně hrozný pohled a právě to diváky bavilo. Měli radost z cizího neštěstí. Naplňovalo je to dobrým pocitem, jenž je mentálně ukájel a u některých dokonce přivodil erekci, či zduření klitorisu.

Jarek se svalil do postele, stáhl si trenýrky a začal onanovat. Nad sebou měl zrcadlo připevněné ke stropu. Obdivoval se v něm.

Ach, jsem tak krásný, pomyslel si, a krátce poté ejakuloval.

Zavřel oči a usnul. Spal tři čtvrtě hodiny a probudil ho hlas.

„Jarku,vstávej,“ šeptal mu do ucha.

Rozlepil svá vizuální zřídla a zaevidoval matku. Políbila ho na rty a zajela mu rukou do rozkroku. Za nějaký čas zjistila, že je těhotná. Se svým manželem neměla nic minimálně už 3 roky. Nevzrušoval ji a navíc jí připadal odporný. Ale ani ho během té doby s nikým nepodvedla. Byla mu věrná až do toho dne, od něhož si to začala pravidelně rozdávat se svým synem. Přesto vzala Jarka na testy DNA, kde jí potvrdili správnost její domněnky, že otcem je skutečně on. Oba z toho měli velkou radost. Chtěli to oslavit a proto zašli do hospody na pár piv.

Uplynulo 9 měsíců. Jarek byl ve škole a jeho mamka mu rodila bratra, jehož byl fotrem. Byl na sebe nesmírně hrdý. Připadalo mu, že dokázal něco opravdu velkého.

To dítě se mu ale moc nelíbilo. Hned po vyučování zašel do porodnice. Už bylo po všem a k smrti vyčerpaná matka kojila kreaturu. Mělo to 2 hlavičky, 8 očiček a místo nosu tunel vedoucí kamsi do ostentativního ztracena. Jarek se otřásl odporem a zeptal se matky:

„Nebylo by to lepší utratit?“

Matka ho zpražila přísným pohledem a řekla:

„Skloň se ke mně blíž.“

Reflexivně ji poslechl a ona mu uštědřila pár pořádných facek. Jarek si otřel krev z nosu a vlivem uražené ješitnosti vykřikl:

„Tak abys věděla ty krávo, s okamžitou platností se dávám na útěk z domu. Sbohem, už mě nikdy víc neuvidíš,“ dodal teatrálně a opravdu se dopustil promptního pohybu, jenž by se mohl asi nejlépe vystihnout coby spurt.

„Taky dobře, aspoň ušetřím!“ křikla za ním matka a uzrál v ní plán jak na obludě vydělat.

Presentovala ji v kleci jako kuriozitu. Vstupné činilo pouhých 10 tantimů. A za tisíc si s ním mohli úchylové zašpásovat i pohlavně.

Jarek se ocitl na ulici. Chtě nechtě se z něj musel stát prostitut a narkoman, nakažený virem HIV. Tělo poseté abscesy se zvolna rozkládalo. Netrvalo dlouho, asi jen 5 let, a Jarek ulehl na studenou zem. Počasí bylo nehostinné. Ze zatažené oblohy padaly dešťové kapky v intensitě spíš větší, než menší… A umřel.

Rodiče se to nikdy nedozvěděli. Nezajímalo je to. Díky Zrůdě, tak svého syna zplozeného incestem pojmenovala, si přišla jeho matka na pěkné prachy. Manžela ve své přítomnosti nechala prodlévat jenom čistě ze soucitu.

Ze Zrůdy se stala slavná hollywoodská persóna. Všude, kde se objevil, házely po něm fanynky kalhotky a stejně obdivem k němu rozpálení chlapci pro změnu trenýrky či slipy. On sám chodil zásadně naostro – a že se bylo na co dívat!

3. srpna 2011

Petr Měrka


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Diamant Popelka - 3.8.2011 > inu inu, tabu se musí rozkopávat, jak kelímky v lese, ale moc jsem se dneska nezasmála, satira to je pro mne až příliš řízná! ale přeci: spisovatelé v kleci svých EGOobsesí, to jest mi směšno :)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 3.8.2011 > čtenář> snad se příště polepším, popelko!
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 3.8.2011 > viva la kreatura!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 3.8.2011 > Mlž Svatý> dík mlži
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2011 > pobavilo mě to)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 31.8.2011 > čtenář> to jsem rád
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter