Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky TEORIE ROZPORUPLNOSTI V OBLASTI BLIŽŠÍ NEURČITOSTI z kolekce Pravidelná perioda reality
Autor: Petr Měrka (Občasný) - publikováno 10.8.2011 (11:14:00)
další>

Planeta Země je poměrně nehostinné místo k existenci. Tato nehostinnost spočívá především v lidské duši. Někteří její obyvatelé jakoby ji ani neměli. Dost možná se jedná o drtivou většinu z nich. Stali se citově chladnými a výhradně sobeckými.

Bulva Testosteronová přestala číst tyto řádky, jež pocházely z klávesnice Petra Měrky a které se jí jevily jako nudné a nesmyslné. Místo toho se šla podívat na sebe do zrcadla. Měla 9 let a ego. Už teď jí bylo jasné, že se stane top modelkou. Bude bohatá celebrita. Lidé budou chtít vypadat tak jako ona – tedy bezvadně a dokonale.

Stane se vlivnou. Lidé jí budou naslouchat a dají na její názor.

Z toku myšlenek koncentrovaných na růžovou budoucnost ji vytrhl táta, který do ní viděl a to co zřel, se mu ani pranepatrně nezamlouvalo. Chtěl, aby se z jeho dcery stala učitelka na prvním stupni základní školy někde na zapadlé vesnici.

Řval po ní:

„Nečum na sebe a běž se učit!“

Byl u toho rudý v obličeji a vyloženě nesympatický. Měl na sobě bílé trenýrky znečištěné zaschlou močí, smrdící papuče, obnaženou hruď zhusta potřísněnou muším trusem a z pusy mu trčela nedomyslitelná cigareta. Vizuální zřídla měl vyjevená a zorničky jevily patrné známky totálního šílenství. Psychopat každým coulem. Ke všemu fanatik do vzdělání.

Bulva ho neměla ráda. Opovrhovala jeho životním stylem a nemínila dopustit, aby se on montoval do toho jejího. Ukázala mu zpupně vztyčený prostředníček a řekla:

„Sklapni, čuráku.“

Otec na ni hleděl jako psychiatr na magora. Krátce nevěřil svým uším a poté jí vlepil facku. Ona ho na oplátku bodla vystřelovacím nožem, který nosila vždy při sobě, do břicha a to mu rozpárala. Zploditel se složil na podlahu a zemřel.

Bylo vážně po něm. Dloubla do něj nártem pravé nohy, pročež jí projelo myslivnou: Ty vole, to bylo tak snadné!

Její matka měla z jejího zločinu náramnou radost. Už před časem si totiž našla o mnoho let mladšího přítele, který ji dokázal výtečně sexuálně uspokojit. Nyní, když byla vdova, jí ubylo starostí s rozvodem.

Bulvin otčím byl psychopat. Specifikace jeho úchylky spočívala v bití a pomočování těch nejmenších dětí.

Bulva mu připadala už nejen moc vysoká, ale i svým stářím vyloženě neatraktivní. Jenom proto ji od onoho potupného údělu ušetřil. Ignoroval ji a jí to vyhovovalo. Jejího skutečného otce pohřbili na zahradě.

Jeho hrob nebyl mělký a byly na něm naházeny kameny do tvaru malé mohyly, na jejímž jednom konci byl zaražený dřevěný kříž.

Nikomu nechyběl.

Bulva rostla jako z vody. Když jí bylo 11, oslovil ji agent a nabídl jí práci. Natvrdo se jí zeptal:

„Hele maličká, nechtěla bys sis zahrát v pornu? Přišla by sis tím na pěkné prachy.“

Tuto nabídku samozřejmě odmítla. Kopla toho chlapa surově do koulí. On se způsobenou bolestí pokrčil v kolenou a ona mu z hrdla vyrvala ohryzek.

Ve třinácti odešla z domu. Už ji to nebavilo čekat na kariéru. Odložila pasivitu a stala se v tomto ohledu aktivní. A protože nepromarnila ani jednu příležitost, která se jí naskytla, stala se v patnácti úspěšnou královnou modelingového nebe. Téměř všemi oslavovanou a obdivovanou. To ovšem vyprodukovalo u těch ostatních, s rozvinutým komplexem méněcennosti, závist, která z nich udělala po stránce lidské slušnosti bezohledné a všeho schopné zrůdy.

Pomalu ale jistě jí začínalo jít o život. Lidská závist jí šlapala na paty. Mohla ji vnímat prakticky na každém kroku. Z úsměvů se dala velice snadno vycítit faleš a ze vstřícnosti se staly jehly dlouhé jeden metr se špičkou napuštěnou tím vůbec nejkrutějším jedem, který způsobuje pomalou smrt.

Takovýto druh umírání se nazývá muka.

V pětadvaceti byla přinucena spáchat sebevraždu. Hlavní příčinou byla bezbřehá deprese, vydatně podpořená konzumací alkoholu a jiných drog. Velice rychle se na ni zapomnělo.

Dnes o ní vím už jenom já a proto jsem napsal tento její příběh… Abych se o něj podělil s tebou. Přesně tak, myslím konkrétně tebe, cos tohle zrovna dočetl.

10. srpna 2011

Petr Měrka


Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 10.8.2011 > Když ses o to se mnou podělil, znamená to, že si část můžu nechat?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 10.8.2011 > Luk Malér> asi jo, luku. dík
<reagovat 
travail (Občasný) - 10.8.2011 > "nedomyslitelná cigareta" :) "vizuální zřídla" "zploditel"... bavilo
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 10.8.2011 > travail> to jsem rád.
<reagovat 
čtenář osika - 10.8.2011 > jo, díky :) ta nedomyslitelná cigareta mě taky zaujala: jakože tak dlouhá, nebo tenká, ach tajemná! chtěla bych nějakej fakt romantickej příběh, Petře!
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 10.8.2011 > čtenář> osiko, k romantice se zcela jistě dostanu a s tou cigaretou je to samozřejmě překlep. ty se však dějí běžně.
<reagovat 
 čtenář osika - 10.8.2011 > Petr Měrka> tý jo, tak to jsem nedomyslela, nech ten překlep, taky se přimlouvám!
<reagovat 
 travail (Občasný) - 10.8.2011 > Petr Měrka> ale krásnej! klidně stál za to ho nechat
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 11.8.2011 > travail> uvidím, co se dá dělat.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 11.8.2011 > hukot
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 11.8.2011 > Mlž Svatý> díky mlži! jsem rád, že ses mrkl.
<reagovat 
čtenář osika - 15.8.2011 > Petře, výborný rozhovor v Bozu! Jo a fotka tyky moc pěkná (upozornění pro fanynky!)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 15.8.2011 > čtenář> to jsem rád, žes na ten rozhovor natrefila, osiko!
<reagovat 
čtenář osika - 16.8.2011 > PS: Kdokoli se chce schovat před svým Stínem
přečte si pitevní zprávu reality Petra Měrky
Pak kráčí na trh
očištěn
koupit si čerstvé ryby
Ó Markýzi de Mars
Oteplené planety opic :)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 16.8.2011 > čtenář> díky za hezký komentář, osiko!
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 21.8.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter