Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodina z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (18:34:53)
další v kolekci>


Prokletí (Občasný) - 17.8.2006 > Bóže svatá, dyk se hned nečil ;o) ... jo, s Photoshopem něco umím, nemyslím, že tohle by vyžadovalo hodinu...Jsem alergický na věci z Photoshopu, to už se rovnou můžem na umění vykašlat a nechat ho dělat počítačům, nastavíme estetický filtry a necháme svítit woko harddisku... přijde mi, že spousta věcí se v PHTSHP dělá, a svým způsobem je to médium nudný a nepoctivý, vždycky jde totiž dát krok zpět, člověk se dá se říct neučí, to počítač mu výběrem filtrů dává omezení.
Pokud pracuješ s počítačem, beru to, umění nemůže stát pozadu za technikou, ale v týhle věci tu práci s pc nepřiznáváš tím, jak vypadá... když se na ni dívám, připadá mi jako ruční - zjištění, že ne, mě mate...
S trochou práce může na Photoshopu "umění" dělat každej, to mě žere. Ne pro pocit nějakýho elitářství, ale že to pak poklesne na úroveň jakýsi onanie (tím nemyslím tuhle tvoji věc!).

Ptal jsem se po monotypu a to je jiný dření, tam máš jen jednu možnost tisku, musíš si všechno rozmyslet a funkce "Zpět" v životě není - tady postrádám opravdovost...

Ale hlavně že se na sebe umíme usmívat, ne? ;o)
Měj se fajn ;)
m.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Prokletí
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 (4) 5 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter