Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
mezon
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2368x
Napsat zprávu

Životem na plný pecky ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 23.2.2006 > Václav Mráz> Asi máš pravdu Václave. I ten jednoduchý buran z Vidlákova by měl mluvit spisovně. Je to až s podivem, jakou odezvu vyvolal styl vyprávění. Když totiž ve stejném gardu probíhá dialog třeba ve filmu, nikdo nezochybňuje etickou úroveň zvoleného slovníku. Nehledě k tomu, že právě tímto jazykem spolu velmi často hovoříme, aniž si to uvědomujeme. Ale na papír to nesmí. Právě takovéhle a jim podobné odkazy považuji za jedno z nejodpornějších klišé, kterým se hodnotí jakékoli literární dílo. Pokus o uvolněný jazyk? Pche! To vážně autor musí mít jméno, aby si mohl dovolit psát takovým stylem? Já osobně bych si připadal jak naprostý magor, kdybych svého "primitivního" hrdinu nechal mluvit spisovně. On je to totiž hňup a jinak mluvit neumí. Kurva!!! To sem se teda ale vážně nasral. Děte už konečně s těma vašema standardama do řiti!

P.S. Tím "šíleně iritoval" myslíš něco jako "děsně nasral"? V tom případě nechápu ty tři body. Za takovouhle kritiku si je, milý Václave, nabouchej do špic. Buď a nebo.

Jo a za ostatní podněty a kritiky dík.
U příspěvku:Švestková tradice
mezon (Občasný) - 22.2.2006 > Václav Mráz> No jóóó ... a já furt co mi to připomíná.
Demilitarizovaná zóna. To su ale pako. Dík.
U příspěvku:Krajina ztraceného srdce
mezon (Občasný) - 21.2.2006 > Je to dobrý. Podrobnější kritiku máš v mejlu.
U příspěvku:Třináctá komnata
mezon (Občasný) - 16.2.2006 > Lola> Taky odpověď.
U příspěvku:Švestková tradice
mezon (Občasný) - 15.2.2006 > Quotidiana> Přece vím, za co ti děkuju. :o)
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 15.2.2006 > Bell> Taktéž děkuji.
U příspěvku:Jaké to je letět?
mezon (Občasný) - 15.2.2006 > W.e.r.u.s.a.> ... se teda asi zhulím ...
U příspěvku:Třináctá komnata
mezon (Občasný) - 15.2.2006 > Ach jo už mě přestává bavit obhajování svý práce.
Tak tebe nebaví obhajování své práce? V tom případě absolutně nechápu, proč sem svoje díla vkládáš?! Aby ti je buď všichni pochválili nebo byli zticha? To ti teda spíš doporučím jiný nejmenovaný literární server a trochu trpělivosti doplněné dávkou vlezprdelismu. A všichni ti budou psát, jak jsi báječná, skvělá, božská, jedinečná …. i pod naprosto hloupá díla. Ale k čemu to vede?

A protože velmi nerad zůstávám nepochopen …

Tomu patnáctiletému je vlastně víc než zemi, taqkže myslím, že to řiká dobře. On jenom vypadá na patnáct.
Budiž, asi jsem si jenom špatně vyložil tvou interpretaci tělesného vzhledu a očí, které však onu zmiňovanou moudrost stáří nevyzařovali, nýbrž vyzařovaly.

-ona byla jiná, měla něco díky čemu se chovala jinak. Byla něco jako ošklivé kačátko.
A kdo to má u všech všudy čuchat, že ona byla ošklivé káčátko? Navíc jsi vůbec nepochopila moji poznámku, která se vůbec netýkala samotné hrdinky, ale těch lidí. Jednou větou napíšeš, že “nedokázali milovat, nesnášet jeden druhého, lhát , podvádět, litovat druhé či odpouštět. Žádný člověk na planetě neměl srdce, žili prázdným životem, neměli city” no a obratem se dočteme, že Louve “lidé zavrhovali, protože se jim zdála divná, nikdo s ní nechtěl mít nic společného”. To prostě tluče do očí – neumí milovat nesnášet lhát podvádět … prostě nic, žádná emoce, ale Louve zavrhnou (to je teda podle mne emoce jak sviňa).

-on neví, co jí čeká, jen ví, kde to hledat.
No tak to teda zase asi tak moc moudrý nebyl. Z textu pro mě vyplývá, že ON věděl, čím bude muset vykoupit ty city pro lidstvo. A jestli to přesto nevěděl, tak mu skutečně bylo patnáct a ty oči tak jenom vypadaly.

-ona city má, ale ostatní ne.
To je snad jasné, že ona ano a ostatní ne. Ale z tvého textu vyplývá (“.. tam za horou objevíš cosi neznámého, kde budeš moct získat city...”), že ty city má získat Louve pro sebe. Možná by bez toho tvrdošíjného obhajováni si svého dílka stačilo doplnit větu třeba do této podoby: “… kde budeš moct pro všechen lid získat city.” Nebo tak nějak. A bylo by to.

-babička by mohla říkat úplně, co chce. Tím chci říct, že nikde neni psáno, co kdo řikat má a co nemá, ale musím uznat, že buď pozdravena bude lepší.
Ano máš pravdu, nikde není psáno, co kdo říkat má a nemá. Jde o to, co působí věrohodně a co naopak rušivě. Taky by ta bába mohla hulákat: “Kde se sakra flákáš?! Už mi z toho čekání protéza pustila kořínky.” Ale asi by to nebylo to pravé. Teda pro toto dílo. Někde jinde by to mohlo působit úžasně.

Pečlivějšího zpracování se třeba někdy dočká...možná...ale všechno chce čas:)Jen si přeji, aby zůstalo v příběhu, cosi z mého já, které se za dobu změnil a já v tom cítím dětskou nevinost, když čtu svoje staré příběhy, proto jsem se snažila zanechat starou podobu. jsem si jistá, že by to šlo lépe a jinak podat, ale nezměnilo by to obsah natolik, že by mi tento příběh přestal vnitřně říkat, co teď? a teď nevím ani proč se snažím tolik hájit tento příběh, když vím, že málo kdo pochopí...
Z tvého posledního odstavce chápu, že píšeš jen a jen pro sebe, pro svůj dobrý pocit a je ti jedno, jestli se tvé výtvory líbí nebo nelíbí a podezřívám tě z toho, že ani netoužíš po pochopení. Je to tvoje svobodná volba, kterou nikdo nezpochybňuje, ale pokud budeš svá díla vystavovat na odiv světové veřejnosti, musíš taky počítat s tím, že ti k tomu občas někdo něco napíše. A vždycky to nemusí být s palcem nahoru.

A nerozčiluj se hned. To, co ti tady píšu, není urážka tvé osoby nebo tvého díla. Jsou to všechno rady, tak dobře míněné, jak jen to jde. Jsem totiž takový hodný strýček. Ale jestli poradit nepotřebuješ, tak to, prosím, pod své další dílo napiš. Ani já nemám patent na rozum a nehodlám se tady ztrapňovat plýtváním energie na někoho, kdo o to nestojí.

Stále si myslím, že je to pěkný, romantický pohádkový příběh, který by si opravdu zasloužil pečlivější zpracování.
U příspěvku:Když dva dělají totéž ...
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > Quotidiana> Téda, čtyři body ... ?!?! Koukám, že u tebe docela rostu.
Dík moc.

A ten konec ti připadá trošku patetický proto, že je tak trošku patetický. No a co jako?
U příspěvku:Když dva dělají totéž ...
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > KrtiCa> Vau! Dík!
U příspěvku:Když dva dělají totéž ...
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > Fleur16> Dík.
U příspěvku:Když dva dělají totéž ...
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > Lenki> Budu čekat.
U příspěvku:Jaké to je letět?
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > Pěkná pocitovka, nenáročná, s tím vyhlížením maminky na koci trošku morbidní.
Ve snech je dovoleno všechno. Úplně všechno. A to mi tak trošku vadí. Dost možná, že je to jenom závist, protože mě se sny vůbec nezdají.
U příspěvku:Třináctá komnata
mezon (Občasný) - 14.2.2006 > Já to mám podobné jako DondedoG, jenom ještě několik mých postřehů:
- nesedí mi tam, že lidé tvoji hrdinku zavrhovali, přestože nedokázali milovat, nesnášet jeden druhého ...
- místo brečela bych napsal plakala
- hodně mě trklo, když patnáctiletý říká dvanáctileté: „Neplakej, maličká, všechno bude dobré.“ a celé je to dodatečně zdegradované tím, že jí v tu chvíli vlastně s úsměvem nabízí smrt
- přestože se hrdinka narodila se srdcem plným lásky, měla jít kamsi, kde získá city (copak už je nemá?)
- babička by podle mne neměla říkat "ahoj", ale spíš "buď pozdravena" nebo tak něco

Jinak je to pěkný, romantický pohádkový příběh, který by si opravdu zasloužil pečlivější zpracování.
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 8.2.2006 > Harfička> Děkuji za obrázek. Už je tady.
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 7.2.2006 > Harfička> Tak až ho nakreslí, pošli mi ten obrázek a já ho sem k tomu připíchnu. Ilustrovaný pohádky mám rád.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 7.2.2006 > Fleur16> Děkuji.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 6.2.2006 > Ztratila> Dík za návštěvu i za kritiku.
Možná to na tebe působí unyle proto, že je to unylé.
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 6.2.2006 > Fleur16> Děkuji za návštěvu a za moc hezká slova. Jóóó, tátové a dcery, to je fenomén. Jestli ti ten tvůj v dětství vyprávěl pohádky, tak tě miluje stejně, jako ostatní taťkové milujou ty svoje holčičky. Dívám se na to z té hruhé strany a věř mi, že stačí jen málo a moc rád ti je bude zase vyprávět. Nebo tvým dětem ...
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 6.2.2006 > Harfička> Tak mi dej vědět, jak se jim líbila. A děkuji.

(též mám čtyři kousky - 2+2)
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 6.2.2006 > Dog.White> Možná máš pravdu, ale když se nad tím teď zamýšlím, on ten příběh skoro vlastně ani zápletku nemá a ani jsme u toho moc nenamluvili. Je to jen taková celkem banální historka. Tak jsem ji tak i podal.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 5.2.2006 > Luban> Text je málo nabitý možná proto, že jsem založením tak trochu minimalista a nechci se pouštět do něčeho rozsáhlejšího. Jednoduchý děj, jednoduché popisy, jednoduché dialogy. Zřejmě dělám chybu, že přemýšlím za čtenáře a když už se málem hodlám trochu víc rozepsat, řeknu si, že to by asi každého muselo začít nudit a otravovat a vrátím se k původnímu (stručnému) pojetí.



Něco podobného jsem zažil, když se mi podařilo přehlédnout červenou a z boku to do mě asi tak v šedesátce nahulil tranzit. Byl to takovej fofr, že nikdo z nás ani nestih šlápnout na brzdu, moje stopětka se roztočila jak káča a skončila po několika metrech zapasovaná čumákem pod zaparkovanou liazkou. Jediný, co jsem viděl, co si teda pamatuju, bylo jak odlítá čelní sklo a v hlavě mi znělo akorát strašně hlasitý: "KURVÁÁÁ!!!". Možná to nebyl ten kritickej moment, protože to skončilo jenom výronem pravýho kotníku, hejblou krční páteří a otřesem mozku. Kdo ví ...
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 5.2.2006 > Luban> Dík za návštěvu i za kritiku. Ten film je tam zcela záměrně, odkaz na něj jsem použil dokonce i v úvodníku a měl by být takovou skrytou pointou celého dílka. Zjednodušeně řečeno - komu v takovém kritickém okamžiku neprobíhá jeho život před očima, je pro život ztracený a smrt je pro něj jediné vysvobození. Naproti tomu uvědomění si toho "filmu" znamená přítomnost smrtibráchy který si v tu konkrétní chvíli vyškemral pro zachování dalšího člověka na své sestřičce a aktér má tím pádem jistotu přežití. Alespoň tedy pro ten daný okamžik.
Balanc na hranici mezi životem a smrtí je obyčejná hra, rozmar sourozenecké dvojice.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 5.2.2006 > Ron> Dík.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 4.2.2006 > annandale> A nenapsala?
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > Bell> Jsem rád, že se ti moje psaní líbí. Škoda, že to jsou jenom takové chvilkové záchvaty. Třeba teď zrovna nemám inspiraci, kebule jak vymytená.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > zirael> ... hodina Sirael udeřila ...

Dík
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > Ozka> Mě taky. Dík.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > SammyE> Ono už to zní jako strašný klišé, ale smrt je ta jediná jistota, která nás v životě čeká. Všechny. Bez rozdílu. Ale smrt jako taková pro mě není fenoménem. Vnímám ji jenom jako nepřebernou škálu defitivních a neodvolatelných konců. Ale život, to je jiný kafe. Ten já miluju.

A děkuji.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > annandale> Nad tím jménem jsem taky uvažoval, ale všechny mi tam zněly blbě, tak nějak až příliš osobně. Prostě jsem se od toho nedokázal odpoutat. To se mi čas od času stane, že se někde zabejčím a nehnu s tím i kdyby já nevím co. Možná to zkusím časem.

A děkuji.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > fanýs> Dík. Taky si myslím.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter