Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
mezon
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2368x
Napsat zprávu

Životem na plný pecky ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > fanýs> Dík. Taky si myslím.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > Lenki> Dík za návštěvu i za korekturu.

No to si piš, že se to stalo! Teda, myslím že jo. No, možná jenom něco. No a co jako? To se snad může, né? Já taky Němcový nezbaštil Karkulku.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > KrtiCa> Nepíšu jen tady, zkouším to všemožně. Je zajímavé, jak na různá díla reagují různí lidé v různých komunitách (literárních serverech). Zatím v tom mám docela hokej, ale až na to přijdu, co všecky ty lidi názorově spojuje, tak se teprv máte na co těšit ... hehe ...

Děkuji moc za hezká slova, ale prozatím zůstávám nohama na zemi.
U příspěvku:Smrtibrácha
mezon (Občasný) - 3.2.2006 > Bell> Dík za slova uznání, opravdu mě potěšila, ale do světa se mi moc nechce.
Ja su radši doma. Na peci. Mamčine bochte sů nejlepčí.
U příspěvku:Stvoření z vody
mezon (Občasný) - 2.2.2006 > Paráda. PA-RÁ-DA!!!
U příspěvku:autoportrét
mezon (Občasný) - 2.2.2006 > Tohle fakt není Mila. Ale i tak se mi to líbí.
U příspěvku: Noční můra
mezon (Občasný) - 1.2.2006 > Skvěle chycený "za koule". Jak jsem začal číst, tak jsem nemohl přestat, oči mi prostě nešly od monitoru a cigareta mi spálila prsty. Hodně, poravdu hodně dobrý dílko.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 1.2.2006 > Harriet> Tak si myslím, že to povídka je. No, možná snad fejeton. (???) Nebo že by útržek z deníku? Oujééé!! Škatulky, škatulky, škatulky.
Dík za návštěvu a hezká slova.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 1.2.2006 > Dog.White> Neříkám, že by to nešlo, vždycky je co vylepšovat. Ale opravdu bych uvítal, kdybys mi sdělil, co podle tebe znamená LÍP respektive DALEKO LÍP.
A dík za návštěvu.
U příspěvku:"IN"
mezon (Občasný) - 31.1.2006 > ... hehehe ... tak tohle je moc dobrý ... ještě teď se směju ...
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Bunny> To je v pohodě, králíčku, neomlouvej se. Jenom bych si dovolil oponovat, že to zas tak úplně blbej den nebyl. Možná blbě začal, ale nakonec se to tak hezky vyvrbilo. Spíš bych řekl - lepší průměr s heppyendem.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > annandale> To je v pohodě, já se nečílím, nemám proč. Si tady jen tak vykládáme, nééé?
Hrdina je sice normální, obyčejný a veskrze slušný člověk, ale i tak trošku jednodušší, skoro bych si troufal tvrdit, že je primitiv. To, že nemá hluboko do kapsy je z textu patrné, přičemž jeho mluva by nám měla napovědet, z jakých společenských vrstev se etabloval mezi ty majetnější. Čímž jsem se snažil evokovat myšlenku na legálnost jeho podnikání (ostatně zmínka o tom, že se schovává před celým světem k tomu též vede). Zvolil jsem proto takovýto autentický JÁ-styl, abych nesklouzl k pouhému vyprávění a mohl do díla propašovat hrdinův naturel bez nějakého rozsáhlého popisování jeho pocitů a nálad. Jak je vidět, ne každému to musí sednout.
Chci se tě na závěr ještě zeptat, kdy je podle tebe "přípustný" takovýto hovorový až slengový jazyk v literárním díle?
U příspěvku:
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > ... hele ... Mila Jovovich ...

Fotka sice nic moc, ale tan model, to je moc dobrej materiálek.
U příspěvku:Dárek všem fanouškům..
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Sedím si tady, čtu si tvoje reakce, občas mrknu na tu fotku a pořád si říkám, jestli ty nakonec nebudeš Vašík Mrázů?
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Pane Mrázi! Pane Mrázi! Proč máte smazané všechny Vaše reakce? To je nějaký trend? Něco jsem prošvihl?
U příspěvku:Fotbálek
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > ... to je fakt ... asi jako blboun japný ... :o)
U příspěvku:BistroStory
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Lenki> Vždyť to bylo jenom dvakrát ... a na chvilku ... :o)

Dík za návštěvu i za kritiku.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > KrtiCa> Nevadí, KrtiCo, pokud to teda nedopadne jako když mi minulou sobotu nesedlo to osmý pivko. :o)

A dík.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Evangel> I nápady se cení. Třeba to někdy předělám. Dík za návštěvu.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > annandale> Jazyk vypravěče jest jazykem hlavního hrdiny a má dokreslit jeho charakter. Nic jiného v tom není.

A dík za návštěvu i hodnocení.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > čtenář> Dík za hezká slova. Budu se snažit.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Lenki> Dík. Potěšilo.
U příspěvku:Ze soboty na neděli
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > WhiteShadow> Z toho si nic nedělej, já taky nechápu, jak je možný, že malý princ rozuměl tý lišce, co mu vykládá. Prostě to tak beru a negómám nad tím. Bych si to tím přemejšlením taky moh zkazit. (Fakt mi nevadí, že ta liška mluví.)

A dík za návštěvu.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > ostrich> Někdy se s těmi svými výchovnými přehmaty docela těžko srovnávám, ale jedno je jisté - děti umí hodně rychle odpouštět a zapomínat, pokud jim to teda dovolíme. A trochu tomu pomůžeme.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Harfička> To je právě jeden z největších paradoxů - oni nás dělají lepšími úplně nevědomky a přitom přirozeně, ale my při jejich výchově (ve snaze vychovávat co nejefektivněji) používáme "rozum" a tím je to kolikrát dopředu odsouzeno k nepochopení a tím i k velkým a nenapravitelným chybám.

Dík za hezká slova.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > KrtiCa> Dík. Nevím, jestli je to zrovna talent, ale že toho hodně nakecám, to je teda fakt.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Bell> Dík. Taky si myslím, že bejt rodičem - člověkem je fajn džob.
U příspěvku:Ještě že tě mám
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > annandale> Kdybych to tam uťal, asi bych měl problém s tím, dostat tam ten odkaz na to, že jako rodiče, i když svoje děti milujeme, prostě děláme chyby, a měli bychom se alespoň snažit je vidět a podle toho se chovat. Neříkám - nedělat chyby, to ani dost dobře nejde, ale prostě o nich vědět. Nešlo mi jen o to štěstí, který ve svých dětech máme, ale i o pocit zodpovědnosti za to, co z nich vyroste, jak oni budou na podobné situace reagovat, ale hlavně mi šlo o to, že nám kolikrát naše ratolest uštědří takovou lekci, že nezbývá nic jiného, než se stydět. Děti jsou absolutně čisté, nezatížené špatnými zkušenostmi, proto nás někdy nemohou chápat a byla by chyba to po nich vyžadovat. Rodič není neomezený vládce (někdy až tyran a despota), rodič je především kamarád a rádce, takový životní guru.
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Lenki> Zázraky nečekám od nikoho ani v poledne. Dík za připomínky. Něco s tím provedu.

A polepším se. (Pokud to teda půjde)
U příspěvku:Míjení
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Asi by z toho mrazit nemělo (je to přece jenom život) ... ale přesto mrazí ...

Chtít poznat každého, koho potkáme, a třeba si ho i zamilovat ... Tak to by nás jistě obohatilo, ale naše srdce nejsou stavěná na tolik lásky a už vůbec ne na tolik smutku a bolesti.
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
mezon (Občasný) - 30.1.2006 > Lenki> Potřebuji znát ta divná spojení. Díky.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter