Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mysticno
tera (Občasný) - 11.6.2004 > viz zirael. navic nechapu ty tve vecne smajliky.
U příspěvku:Ticho tam!
tera (Občasný) - 11.6.2004 > libi se mi posledni sva radky... jinak moc ne-e...
U příspěvku:Slyšet anděla
tera (Občasný) - 11.6.2004 >

"by jsme" je opravdu desne a do oci bijici... a smajliky na konci taky nechapu.

je v tom dobra myslenka, ale opet ta forma...

U příspěvku:Zavřít oči
tera (Občasný) - 11.6.2004 > jee, to teda vazne dost skripe... mozna by se v tom mohla najit nejaka dobra myslenka (jestli tam je), ale ta forma je priserna. priserne "nepoezialni" :)
U příspěvku:...
tera (Občasný) - 11.6.2004 > dekuji vsem:)
U příspěvku:...
tera (Občasný) - 11.6.2004 > milhaus> dekuji:)
U příspěvku:ticho
tera (Občasný) - 11.6.2004 > dekuji:)
U příspěvku:snová
tera (Občasný) - 11.6.2004 > julian> 

děkuji:)

U příspěvku:snová
tera (Občasný) - 11.6.2004 > děkuji:)
U příspěvku:další dobré ráno
tera (Občasný) - 11.6.2004 > immaginacija> husty:)))
U příspěvku:...
tera (Občasný) - 4.6.2004 > děkuji:)
U příspěvku:...
tera (Občasný) - 17.5.2004 > blbe vidite...
U příspěvku:Vadnoucí květ
tera (Občasný) - 12.4.2002 > moc hezky napsane, libi se mi z tvych basni nejvic. ve zkratce zachycený pocit...
U příspěvku:oni
tera (Občasný) - 2.2.2002 > Kateřina Farkasová> vis, to je jeden z ucelu me poezie, nebo snad me prani, aby to tak bylo... diky.
U příspěvku:oni
tera (Občasný) - 22.1.2002 > Gavrik> kdybych tam psala takovyhle detaily, tak bych z ostatních delala debily, nemyslis...?
U příspěvku:oni
tera (Občasný) - 22.1.2002 > farišta> jaj....:)
U příspěvku:kolaps
tera (Občasný) - 22.1.2002 > Gavrik> sakra a my se zname??
U příspěvku:setkání s ďáblem
tera (Občasný) - 19.1.2002 > black.prince> tak tohle je, black.princi, nejvetsi pocta...!
U příspěvku:setkání s ďáblem
tera (Občasný) - 19.1.2002 > miky> dik:)
U příspěvku:setkání s ďáblem
tera (Občasný) - 19.1.2002 > kachna> tak, tak... v zaveru mam pointu...
U příspěvku:setkání s ďáblem
tera (Občasný) - 19.1.2002 > Gavrik> ale, jako bychom se znali... kdybys me znal, treba bys tohle vubec nenapsal...
U příspěvku:beránci
tera (Občasný) - 19.1.2002 > kachna> uvod zrejme napsala muza, to me proste napadlo, zbytek jsem domyslela...
U příspěvku:beránci
tera (Občasný) - 19.1.2002 > immaginacija> ty si takovy beran...:)))
U příspěvku:satori
tera (Občasný) - 19.1.2002 > honza009> dik:)
U příspěvku:satori
tera (Občasný) - 19.1.2002 > Gavrik> to je asi jedna z nejvetsich pochval. teda alespon pro me, dik
U příspěvku:satori
tera (Občasný) - 19.1.2002 > farišta> no, ja taky nevim, mekky i je takovy univerzalni...:)
U příspěvku:kolaps
tera (Občasný) - 19.1.2002 > nana> prisla jsem domu a citila se takhle, tak jsem to napsala... kerouac kdysi napsal, jak psat spontanni vers. potom mi doslo, ze pisu spontanni vers jen tehdy, kdyz takovy navody nectu. jen pisu, co cejtim...
U příspěvku:hledání sebe sama
tera (Občasný) - 19.1.2002 > čtenář> ja rozhodne netvrdim, ze jsem jedina pochopila svet, vubec netvrdim, ze jsem ho pochopila - to jsem ostatne konstatovala hned na zacatku tim, ze nejit sama sebe, pac nelze pochopit pravou podstatu byti na zemi. toto je jen muj nazor, jak to proste PODLE ME je. a o tom jsem v podstate nedavno vedla forum, tohle je proste nazor, ja nechapu, proc si to beres osobne, to je JENOM NAZOR!!
v cem se pletu? v tom, z koho se mi dela blbe a z koho ne? to snad, peto, musim vedet ja, ne, ty do me preci nevidis... ale ja jsem nepsala o tom, ze do nikoho vidim nebo nevidim, ale o tom, ze prave lidi odsuzujou nazory toho typu, ze se vsechno neda vyresit racionalne. a ze zavrhujou vnitrni zivot? no to snad na nasich spoluzacich (vetsine z nich) vidis sama...
U příspěvku:Ilustrace k Leracově básni "Zimní pohádka"
tera (Občasný) - 7.1.2002 > tak tohle se mi ale opravdu libi!! je mi u toho uplne zima...:)
U příspěvku:Ilustrace k Leracově básni "Sen"
tera (Občasný) - 7.1.2002 > Flynne, je to vazne zdarile, ale mozna bych to roztahla jeste trochu niz. ten cernej prostor dole ma svou fci, ale moh by bejt mensi... eee... to jen zes chtel kritiku:)
U příspěvku:Podvečerní písně
tera (Občasný) - 7.1.2002 > proc si porad vsichni myslej, ze pozie musi prinaset nejake nove informace? vzdyt by za chvilku nebylo o cem psat!! jde preci o podani toho notoricky znameho pocitu a jestli ho v nas autor dokaze vyvolat znova...


Kotatkobile, mě se to rozhodně libi a ten pocit si ve me vyvolal(a). Dekuji.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter