Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Internet
Hyacint (Občasný) - 2.4.2013 > lada34> klobouk dolu, kalhoty nahoru - hlavní hrdina se zachoval příkladně a to už se dneska moc nevidí ;)
U příspěvku:Internet
Hyacint (Občasný) - 2.4.2013 > přemýšlím, co by se stalo, kdyby otevřela Kamila z obrázku ;)
U příspěvku:Chlupatý ženský
Hyacint (Občasný) - 1.4.2013 > Kranad> jak jako? jsi snad málo chlupatej?
U příspěvku:blízkost se jeví divoká
Hyacint (Občasný) - 31.3.2013 > kink> ano, teď to vidím taky, ten filmový rauš zřejmě zcela zastřel mé vnímání ;)
U příspěvku:blízkost se jeví divoká
Hyacint (Občasný) - 29.3.2013 > fajné, i když nedokážu posoudit takové ty technické serepetičky, všechnu teorii jsem pustil k vodě;

- pojďme na pocity: líbí se mi "zlo nerada" --> to je tak ženské, a potom i "chtěla bych... aby tě pro mě zabili" --> nevím jestli to mám brát úplně doslovně nebo jsi tím chtěla něco jiného zastřít (nicméně po shlédnutí Django Unchained, což je drsný film, zcela v rozporu s tvou jemnou poezií, bych tam dal nejradši:

ale chtěla bych
aby byl můj život spojován s tvým
abys je pro mě zabil

bang

:)ještě se sem po rauši podívám(:
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
Hyacint (Občasný) - 18.12.2012 > šedé> no právě, že neopraveno; hlasoval jsem pro Ráchel od autora Levity... četl jsem tu něco o drogách, byla to pravda? ;)
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
Hyacint (Občasný) - 13.12.2012 > 1. Tři kratší – autor: Jonáš (za Jidáš Iškariotský, Jedna z definic)
2. Statky, rybníky, katastry – whispermoonlite (za celek)
3. Gambové duo Autor: pořezaná_sluncem (za techniku a kompozici)
4. Nevysvětlitelné záhady Autor: Standa (foto)
5. Nevysvětlitelné záhady Autor: Standa (kresba)
ad 5. opravte si název, zdá se mi, že jste zkopírovali ten předchozí...
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > egil> Nepochopil, mám dlouhé vedení. Ale ztvárním to literárně... p.s. už se klidím, kitty, neboj ;).
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > a máš to :D
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > Nejvíc mě dokáže vytočit komentář, kterému třeba porozumím až ze zpětné perspektivy. Pokud se ten anonymní či neanonymní trefí do slabého nechráněného místa, to bych mu zakroutil i krkem. Vydýchat to chvíli trvá a "bohužel" se mi to stává zřídka...

Případ čtenáře z 2.11. bych hodil do kulatého šanonu. Na druhou stranu i on má právo sem napsat svůj názor, jakkoli plytký a jedovatý. Je to jeho vizitka, ač beze jména, on si je toho vědom a možná se i stydí. V "názorech silnějších a lepších (skutečných nicků)" se moc nevidím, to mi přijde takové elitářské, mačovské, egile, nic ve zlym.
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
Hyacint (Občasný) - 1.11.2012 > kink> 

nemohl jsem to sem nedat ;)
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
Hyacint (Občasný) - 31.10.2012 > haha, před chvilkou jsem použil přirovnání "jako almara", před čtením, nejsme my nějak napojeni? ;)
U příspěvku:Padesátdvojka
Hyacint (Občasný) - 17.10.2012 > Pozor - sex, chlast a vztahy! Pro mě mají tyhle povídky, rychle přečtené, sexuální drive násobený tím, že je napsala žena (asi).

Pozor, aby se z betonového trojlístku témat nevyvinula kombinace rychle přečtené-rychle zapomenuté. Nuda bývá čubka prohnaná ;).
U příspěvku:Letnice
Hyacint (Občasný) - 10.4.2012 > spojení Svatodušních svátků s okultismem je sice neobvyklé, ale vyvažuješ báseň dobře, i sebe (vypravěčku) jsi umně zakomponovala; nebál bych se mystičtějších výpadů, což třeba kabalistický exkurz? ;)
U příspěvku:p
Hyacint (Občasný) - 6.4.2012 > pohodové čtení
U příspěvku:Housle
Hyacint (Občasný) - 5.3.2012 > LeaLipszyc> šotek, co nnadělámm, blbne mi klávesnice, aljdke ;))
U příspěvku:Housle
Hyacint (Občasný) - 1.3.2012 > LeaLipszyc> a co raný A. Hitler?
U příspěvku:O termínu Naivní věda
Hyacint (Občasný) - 6.2.2012 > chutná programová črta/nástin manifestu; líbí se mi, jak naivní vědci dráždí odborná prostředí - čím? hlasitým kručením v žaludku, předpokládám ;)
U příspěvku:Housle
Hyacint (Občasný) - 2.2.2012 > LeaLipszyc> Přečetl jsem si jeho povídky a řeknu ti, že jsou skvělé, některé hodnotím výše než Nemesis. Asi se jím stanu, sorry Ivane :-)
U příspěvku:S.T.A.L.K.E.R.ské příběhy
Hyacint (Občasný) - 9.1.2012 > Thorpe> Nemám ti co vyčítat, můj první román (též asi v 18 letech) byl na motivy jedné PC hry! Šlo o adventuru Broken Sword a nedopsal jsem to... :)

Stalkera jsem si zahrál, i když nemám moc rád střílečky, atmosféra tam byla dobrá, taková hutná. Z dnešního pohledu mi přijde psaní příběhu na základě jiného příběhu/filmu/hry spíš jako referát do školy, tudíž zbytečná práce.

Jo, a víš, že v Černobylu zařvali vlastně jenom dva lidi?

Jeden "Vypni to!"

a druhej

"Nejde to!"
U příspěvku:S.T.A.L.K.E.R.ské příběhy
Hyacint (Občasný) - 27.12.2011 > Tak,a máme tu povídku od fandy herní série, on se počítač dá používat různě. Až vyprchá život z posledního mutanta a odezní kocovina z dětství, bude fajn si přečíst Piknik u cesty nebo i jiné hm knížky.
U příspěvku:Velká Čínská zeď a dvoumilimetrový chlapeček
Hyacint (Občasný) - 26.12.2011 > Zajímavé perličky z ČLR okem turistky jsem se z textu dozvěděl (způsob ošetření hovínek batolat je pro Evropana vskutku netradiční)...

Beru příběh jako deníčkový zápisek či autobiografickou oddechovku, a jako takový se mi líbí a nemám výhrad :)
U příspěvku:tygr nad králičí norou
Hyacint (Občasný) - 21.12.2011 > o)
U příspěvku:Odyssseus
Hyacint (Občasný) - 21.12.2011 > dílko emočně těkavé, jestli mohu posoudit, bolestně autobiografická koupel, možná jsou uvnitř nějaké spojnice (E. Piaf-Malick-Joyce-Markéta), jejichž smysl mi uniká, stejně jako smysl ztrojení určitých souhlásek; v každém případě má tvé psaní potenciál a záleží na tvém přístupu, jak s ním časem naložíš... fandím
U příspěvku:Bitva o máslo
Hyacint (Občasný) - 15.12.2011 > Levik89> Nesdílím tvé nadšení a mám dojem, že už jsem ti to vysvětlil dostatečně. To, že se nemíníš smířit s objektivní kritikou, to už není moje věc.

V povídce tedy o postavy nešlo, vida, tak proč jsi je tam tedy vůbec pod jmény dával? Neobstály by ve stejné roli lépe třeba kukuřičné lupínky nebo krupičná kaše v prášku? Pak bych o vztahu nehovořil a možná bych se i zasmál. V povídce délky 2A4 lze soucítit s postavou a představit si její reálný protějšek, ale ne každý autor anebo posléze čtenář se tím při psaní/čtení zabývá.

"Pointa nebyla o tom, že se jedna z postav zabije, ale metaforické ukončení výjevu s parodickým prvkem." Pokud si děláš legraci, tak tady jsem se poprvé pousmál. Co je, probůh, na prostřelení hlavy revolverem 45. magnum parodického. Źádná metafora zde není přítomna a jestli ano, pak ji vidí pouze autor a pro čtenáře pozbývá smyslu.
U příspěvku:Bitva o máslo
Hyacint (Občasný) - 15.12.2011 > Levik89> Nic si z toho nedělej, ten nedostatek citu můžeš ještě vykompenzovat důsledným studiem žánru satira, začal bych třeba Jirotkou... moje hodnocení se snaží být vždy nad rámec internetových serverů, stojím si za ním.
U příspěvku:Virvál ve Vrchlabí (2005)
Hyacint (Občasný) - 14.12.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> No, moc ti ten zájem nežeru, ale budiž: měl jsi vlastně jednoduchý nápad s jednotným počátečním písmenem, ten už tu (či onde) ostatně byl viděn v minulosti. Zhostil jsi se úkolu, jehož provedení bylo jistě pracné, a výsledný útvar se povedl, je zajímavý i graficky, neboť ostře bodá do očí (VVVVVV). Je jedno, odkud ho čteme. Na každé z těch vět je vidět, že jsi si s ní vyhrál. Co na tom, že útvar nemá smysluplný děj ani pointu. Přeženu to (snad nezpychneš) a napíšu, že se na něj dívám jako na obraz Hieronyma Bosche, se všemi jeho kouzelnými místy a detaily.
U příspěvku:Virvál ve Vrchlabí (2005)
Hyacint (Občasný) - 14.12.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> jak se tady vzedmula ta vlna tužeb po hodnotných kritikách, měl bych ti to rozebrat, abys sis pak z toho něco odnesl; jenže tohle dílko mě natolik odzbrojilo, že nemám ani šroubovák :D
U příspěvku:Virvál ve Vrchlabí (2005)
Hyacint (Občasný) - 14.12.2011 > vy voe
U příspěvku:Bitva o máslo
Hyacint (Občasný) - 14.12.2011 > Docela všední povídka. Psaní má spád, pozornost udrží až do konce; jazyková vybavenost mi přijde příliš chudá, navíc celý nápad se slevami mě neoslnil, postavy jsou sice zparodované, ale působí jako mátohy bez těla, duše a vlastní vůle (nemám k nim žádný vztah), no a pointa je doslova ustřelená směrem k holywoodskému béčku, ta mě mrzela asi nejvíc.
U příspěvku:Opíječ tchýní
Hyacint (Občasný) - 12.12.2011 > Nějak mě napadl Forrest Gump, můj úplně nejvíc nejlepší přítel... některé myšlenky mají věru lokální platnost...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter