Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
faust
(muž)
Občasný
Na Totemu: 432x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Vstup za mnou do řádu Bosých excentriků (ať tam sakra nejsem sám!)
Ortodoxní rocker, excentrik, básník ženou stokrát ubitý, možná nějaký drobně literární talentík, ale pak už jen letadla, letadla..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lenkita *10*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Orpheus> Píšu si. Ještě nedávno jsem si myslel, že taky vím, jak chutná vášeň, že mě už nemá co překvapit. Že vím, jaké to je od vdané ženy, od dívky sotva nad šestnáct i od zkušené profesionálky. Pak mě sjela má současná partnerka, jako černou sjezdovku a .... Teď už raději nic netvrdím. Nevím o životě nic, mýlil jsem se. Jen stárnu a nic nevím. Já na koni nikdy pořádně neseděl. Představuju si ty pocity. Možná, někdy, s někým..příště.
U příspěvku:*face* 4.
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Ne, myslím to vážně.
U příspěvku:lenkita *11*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > westfood> V čechách používáme výraz "pochutná". Nevím, co je na fantasy pro psychouše?
U příspěvku:lenkita *15*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > To je pořád "ONA" že jo? Zajímalo by mě, jak namaluješ svého přítele, jestliže ho máš ráda aspoň jako "JI".
Když maluješ s láskou, tak to je něco!
U příspěvku:lenkita *16*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Absolutně nesouhlasím s Cavalerou! Tohle si Lenkita nezaslouží. Jdi si plivat svoje tagy někam na zeď, nebo do školního sešitu, a ne jed na hezký obrázky!
Myslím, že neběží, jen se napůl zvedá na zadní, Orpehee. Taky není každý koník závodní, to k té "tloušťce". Hřívu má, myslím, mezi ušima? Nebo bys ji chtěl ještě jinde? =:-)
Hezká kobylka. Skvělý cit pro barvu, ta kombinace modré, zelené, hnědé. Jako sen. Ač nemám vztah ke koním, tohle je úplně na mazlení. Měla bys barevně malovat častěji, máš na to. Hezký.
U příspěvku:lenkita *14*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Westfoode, mohl bys příště mlčet?
U příspěvku:lenkita *14*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Tohle jsi sem neměla dávat, Lenyo (!)!
Tohle jsem chtěl jednou koupit, až budu mít peníze, co za to vlastně chceš, aby to tu aspoň nebylo? Dá se to z Totemu stáhnout, ne?
p.s. Až budeš mít čas a chuť kreslit starýho ošklivýho rockera, pár hodin modelem stát (myslím ležet) vydržím.
U příspěvku:lenkita *17*
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Zas je v tom hodně citu, tak to má být. Skvělé. Nějaký budoucí potomek, tajné sny?
U příspěvku:O malé rybářce
faust (Občasný) - 1.3.2002 > Tohle jsem napsal pod dojmem z malé invalidní holčičky. Byl jsem toho dojmu plný. Z její vitality. Moje vlastní děti tak vitální nejsou.
U příspěvku:Na rybách s Kainarem
faust (Občasný) - 1.3.2002 > Promiň, ještě odpověď. Většina z toho co píšu je obrácena k ženám, ano.
U příspěvku:Na rybách s Kainarem
faust (Občasný) - 1.3.2002 > Vycházím z Kainarovy tvorby, mně připadá přirovnání ryby k ženskému stehnu velmi lákavé. Ta ryba má najednou rozměr, konkrétní tvar. Jsem rybář a jsem chlap, víš? Ale dík za názor.
U příspěvku:lenkita *9*
faust (Občasný) - 28.2.2002 >
U příspěvku:lenkita *1*
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Nojo, koně, Tvá doména..
U příspěvku:lenkita *12*
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Moc hezký, paráda. Takže nejen tužka?
Podle signatury soudím, že je to velmi starého data. Podle Tvého hříšného mládí, že jsi možná sáhla až do samých do výkresů ze ZŠ?
(to má být poklona talentu, ne sarkasmus)
U příspěvku:lenkita *11*
faust (Občasný) - 28.2.2002 > westfood> To slovo "freudovina" u Tebe nahrazuje slovo "nevím" ?
U příspěvku:lenkita *11*
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Souhlasím s panem Hašlerem, už jsem taky mimo Totem autorku upozorňoval. Myslím, že jsem ty originály někde viděl na internetu a když jsme kdysi zkoušeli tiskárnu HP 600 s barvou (jak dlouho se ten krám už zas nevyrábí?), tak jsem si tohle vyjel jako zkušební vzorek a asi pět let to měl doma. V barvě. Taky to bylo k dostání jako plakáty v tapetách. Vím, že to dalo spoustu práce, ale tohle nehodnotím, rovněž si myslím, že na originálu ta holka (obličej) vypadala nějak jinak. Ale to nic, i talent musí zkoušet, odkud, jak a kam!
U příspěvku:lenkita *13*
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Jo, koně máš zmáknutý na 1 !
U příspěvku:Claire Danes 2
faust (Občasný) - 26.2.2002 > !
U příspěvku:Aishwarya Rai-Miss World 1994
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Takový u nás snad ani nežijou..ach jo..
U příspěvku:Lateticia
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Marjánko, co máš proti Laurinový? Když zavře zobáček, je docela hezká, ne? Takový vobrovský modrý koukadla jen tak některá nemá. Mít o pár čísel větší prsa, mohly by se podle ní vyrábět panenky..Ale co, Basiková taky zpívá Kleopatru a je přitom plochá, jako dráha pro motorky JAWA.
Juditto, dobrý!
U příspěvku:Leo
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Nevim, kdo je Leo, Bill Gates junior? Vosklivej kluk, hezky obrazek.
U příspěvku:Claire Danes
faust (Občasný) - 26.2.2002 >
U příspěvku:Jennifer
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Jo, talent, talent...
U příspěvku:DanesC
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Nadherny, dokonaly.
U příspěvku:Elliot Faust goaly HYC Herentals
faust (Občasný) - 26.2.2002 > Ten chlap je dobrej, ale ta maska trosku kulha, Neni Ti uplne jasne, jak je poskladana. Holky ovsem umis mnohem lip.
U příspěvku:Eve
faust (Občasný) - 26.2.2002 > paráda!
U příspěvku:Snění
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Ty holky jsou nádherný, dokonalý. Perfektní zpracování. Mylím, že to snění je o těch holkách, ne o tom, že ony sní. Mám pravdu? Takovej normálně zamotanej mužskej sen. Ještě se budu chvilku koukat. Připadám si jak vogeur schovanej někde v šatně za židlí.
Krásný.
U příspěvku:Bigbít
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Já jsem rocker. Tohle je o pocitu z hudby.
Konečně pěkná fotka z bigbítu, ne jen pouhá reportáž. Jen tak dál.
U příspěvku:Dvojportrét
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Na mě to působí až takovým jako retro stylem, 60-tý léta, ale Ty to máš i u jinejch fotek (to je záměrně?). Moc hezký, abys věděl!
U příspěvku:Vstoupila krásná Edita
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Zajímavý. Škoda, že je blond.
U příspěvku:Trojka VMB
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Mě to připadá moc umělý, moc připravený. Ta holka vzadu, ta ruka, to je nepřirozený, ruší. Ta před ní je pěkná, ale má nějak "jinej" nádech (tmavší pleť?), snad na jinou fotku? Možná ta holka v popředí tu mohla bejt sama a bylo by to o něčem jiném.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter