Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
orbil
(muž)
Občasný
Na Totemu: 989x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Dobrý vkus vždy zabrání tomu, aby bylo řečeno podstatné.
snažím se...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stereotyp
orbil (Občasný) - 7.8.2003 > jako nápad je to dobré, ale řekl bych, že je to krátké. respektive, rozuzlení přišlo náhle a brzy. byla by z toho dobrá dedektivka.
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > centaur> jak bys to dotáhl?
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > Yukel> jak si představuješ ideální konec k tomuhle?
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > Leora> omlouvám se za vulgarismy, ale takhle jsem to chtěl říct a tak jsem to řekl. (na autorské čtení bych s tím ale nešel:-)
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > Okino> svého času, před pár léty, kdy jsem to písal, mi to pravdivé připadalo...
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > Quotidiana> nuda, to jo. co taky můžeš čekat od díla postiženého sadomasochistickou derivací oidipovského komplexu, vytvořeného v době postkapitalistického komunálního realismu???
U příspěvku:bobit
orbil (Občasný) - 22.4.2003 > Yukel> yukel:centaur: hmaa-a? tak to se omlouvám. ale pokud by byla třetí otázka, byla by podobného ražení, asi jako: kdo jsem, kam jdu a nalijou mi v té hospodě pivo? (isnpirátor: woody a.) červům zdar!
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 16.4.2003 > Filip Sklenar> prave ta jednicka me zmatla, takovou znamku bych k tomu vubec necekal :-))
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 16.4.2003 > Filip Sklenar> a jak úžasně roztodivný je tvůj život? ne, že bych si na svůj stěžoval, ale extrémní vzrůšo to taky není. a slátanina to není, je to takový zoufalý výkřik.
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 16.4.2003 > Filip Sklenar> to jako co? ironicky řečeno, že jsi se našel?
U příspěvku:město
orbil (Občasný) - 16.4.2003 > Přeslička> jo, já vím, že to není hezké čtení. jenomže ne všechno se dá (respektive ne všechno se chce) popisovat něžňounkými či neutrálními výrazy. já jsem to i zkusil napsat tak, aby to nepohoršovalo, ale potom to bylo strašně směšné a ztratila se z toho ta pubertální troufalost. (pokud nazvu vulgaritu pubertální troufalostí). a navíc, příspěvky publikované na totemu mi přijdou (většinou) strašně rozněžnělé (čest výjimkám - peetea). svět není jenom hezký. nebo jo?
U příspěvku:Jedno jméno
orbil (Občasný) - 15.4.2003 > peetee, když víš, že to tou poslední větou srazíš, tak proč ji tam stejně vždycky napíšeš. hma-aa?
U příspěvku:Třista tisíc
orbil (Občasný) - 15.4.2003 > nemyslím to špatně, ono se mi to i líbí, ale chybí tomu "přidaná hodnota", když to řeknu takhle blbě.
U příspěvku:Miláčku...?
orbil (Občasný) - 15.4.2003 > asi jsem taky génius, ale už podle upoutávky a prvních vět jde poznat, jak to skončí. holt, chtělo by to překvapení. třeba, že mrtvý by byl úplně někdo jiný. ale já tomu nerozumím.
U příspěvku:Třista tisíc
orbil (Občasný) - 15.4.2003 > ehm,hm, hm-a? mám takový pocit, že už to tu bylo. a možná i líp. a tuším to někdo i natočil. a tuším, že se to jmenovalo neslušný návrh. a ani motiv dítěte to nezachrání.
U příspěvku:bobit
orbil (Občasný) - 15.4.2003 > centaur> nazdar. tak s tou hlubokomyslností to u mě bude problém. píšu věci spíš tak, aby bavily. mě i ty ostatní. a nejsem zase tak dobrý jako třeba pythoni, abych tomu vždycky dal nějakou hlubší myšlénku. mám rozepsáno dílko, které sám označuji jako sci-fi detektivku s westernově orientálními prvky a romantickým podtextem a bojím se, že tam moc hlubokých myšlenek nebude. ale zato tam bude spousta bojových červů... nicméně, díky za zhodnocení. a slovy klasika - i cesta může být cíl...
U příspěvku:Smutný a čokoládový
orbil (Občasný) - 14.4.2003 > ještě jednou, vlastním jménem: je to hodně silné kafe!
U příspěvku:Klenoty
orbil (Občasný) - 25.7.2002 > zupr. a ten úplně vpravo je kudlanka nábožná. mám pravdu?
U příspěvku:Pukavec
orbil (Občasný) - 21.6.2002 > ty jeden rasistický kajmane! ono to není ani tak o tom soužití s nesoužitíschopným sousedem, ono je to spíš krásně vykreslené soužití s jedním etnikem. prostě dokonalý! :-)btw. čekáme na dořešení pukavcového problému!!!
U příspěvku:vločka
orbil (Občasný) - 14.6.2002 > Kapucín> a ted konecne muzu vypublikovat ty moje depresivni krvaky :-]
U příspěvku:Dělej!
orbil (Občasný) - 29.5.2002 > pointa je prostě pointa. dělej dál!
U příspěvku:parafráze
orbil (Občasný) - 29.5.2002 > cool
U příspěvku:Drobkův Silvestr na Klecáku
orbil (Občasný) - 29.5.2002 > jak to děláš, že se to dá tak dobře číst?
U příspěvku:reálně nereálné
orbil (Občasný) - 29.5.2002 > Kapucín> a taky pro Langueuru: děkuji, jsem rád, že se líbí. ps: cvičit dýchání, ještě mám v zásobě pár věcí... :)
U příspěvku:Pád z mostu sebevrahů.
orbil (Občasný) - 27.5.2002 > hééézký, ale možná trochu dlouhý.
U příspěvku:Dědictví
orbil (Občasný) - 27.5.2002 > jojo, něco tak dobrýho jsem už dlouho nečetl. vtip, spád, elegance. prostě kúl.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter