Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Psychedelie1 z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 12.8.2001 (21:48:13), v časopise 22.8.2001
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Flynn (Občasný) - 13.9.2001 > Pink Floyd jsou má nejoblíbenější kapela
<reagovat 
 Lerac (Občasný) - 14.9.2001 > Flynn> Moje taky,Fanousi, proto se mi ten obrazek tak libi.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gotické patro - 12.11.2001 > Neco nového, co jdem jeste nevidela. Je to velmi pekne. Pro samotare jako delane! Proto hodnoceni s +
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.8.2001 > Tak tohle je určitě to nejhezčí a nejzajímavější, co jsem od Tebe zatím viděl! Vážně! Asi proto, že jsem se vždy zajímal o historii.
(PS: dík za odkaz na stránky s frakt.programem. Brzy se tam podívám)
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 13.8.2001 > Děkuji :))))
<reagovat 
westfood (Občasný) - 13.8.2001 > hele frakt.programovani se mi nelibi tak mas vode me sklebika.
<reagovat 
Mona (Občasný) - 14.8.2001 > westfood - tohle není fraktál, takže nechápu, proč sem cpeš to, že se ti nelíbí frakt. programování.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 14.8.2001 > Ad Westfood - nazdar, toto opravdu neni fraktalovani. Šklebíka beru - také já se občas někdy na někoho šklebím 8)).
Ale jinak - však to znáš: Někdo má rád holky, jiný zase vdolky; někdo pivo, někdo víno; někdo Bacha, někdo Offsping; někdo Tiziana, někdo Toyen; někdo fraktály, někdo ne.
Každopádně jsem rád, že každý jsme individuální s vlastním cítěním a s vlastním pohledem na svět. A třeba nám pohled toho druhého může rozšířit pohled na svět, neboť každý jsme střípkem v Boží mozaice obrazu světa.
Hezký den
Flynn
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.8.2001 > Jak je to dělané Flynne? Naprostý souhlas s KSTK, výborný!
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 16.8.2001 > Ahoj Martine - na otázku "Jak je toto dělané" je snadná i nesnadná odpověď. Pokud jde o techniku - zde je odpověď jasná-původní scéna byla vytvářená v 3D modelovacím programu MORAY, následně počítačem "počítaná" v programu POV-RAY. Z toho vyšel původní obrázek antického chrámu. Poté trochu experimentování (s jasným cílem, povětšinou) v programech GIMP a Photoshop a výsledek vidíš. Nesnadná je otázka inspirace. Jak se tak nad tím nyní zamýšlím, měl jsem asi za svojí lebeční kostí vzpomínky na surrealistického malíře René Magritta a Yvese Tanguye spolu s naším slavným sci-fi malířem Theodorem Rotreklem a dalšími sci-fi a fantasy malíři Chrisem Fossem, Louisem Royem a Borisem Valejem.
Pravda je, že mám nyní v hlavě spoustu nápadů, ale potřeboval bych teď hodně času na prostudování techniky a tvorbu.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.8.2001 > Tenhle styl grafiky mě moc neoslovuje, proto nehodnotím ... jediný co mi ale vadí, je ten trapnej Photoshopáckej efekt odlesku v pravým horním rohu (nebo jakse mu nadává) ...
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2001 > celkem dobrý
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 23.8.2001 > Chrám budoucnosti nebo je to minulost?...:o))
Možná přítomnost...
Super!! Souhlasím s KSTK i Martinem.
Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 25.8.2001 > Martino, díky za Tvou podporu. Ptáš se, zda se jedná o chrám budoucnosti či minulosti ba dokonce i přítomnosti? Otázkou je, zda to není fuk, neboť vše jedno je - dřívější minulost byla chvíli přítomností a budoucnost, která nastane, se mihne přítomností opět do minulosti nepřerušujíce tok kauzality (příčinosti). Otázkou také zůstává, co s tím každým prchavým okamžikem, prolétnutím tachyonů, provedeme, kolik lidí uděláme šťastnými, kolika lidem, kterým jsme ublížili, se omluvíme, kolik Lásky ze sebe vydáme...
Ještě jednou děkuji
Flynn
<reagovat 
Lerac (Občasný) - 10.9.2001 > Flyn: Je to supr, Pink Floyd by to mohli dat na obal sve desky.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 13 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter