Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Stratosfear z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 30.5.2001 (22:44:36)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 11.5.2001 > Nebe nám pluje dokopce?
Co je motivem křídlo? Předpokládám, že jsi chtěl zacytit ty mraky. Křídlo je sice dobré, na takových fotách je dobrý mít něco aby si člověk mohl srovnat velikosti a mít představu ale tady je toho moc, mimoto že ti zakrývá nejzajímavější část pohledu.
Jako foto v rodiném albu typu leteli jsme v mracích ANO, ale jako umění... kdepak máme koš? ;-)
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 11.5.2001 > Mluvili jsme o tom křídle s Monou a věděli, že to každý zdrbne. Bohužel na tom ekonomicky nejsme dobře, abychom si mohli koupit vlastní letadlo a pak se vyvalovat, kde se nám zlíbí ;-). Takže jsme museli vzít s povděkem místa, kam nás usadili a skrze okénko velikosti A4 v rychlosti cca 500km/h se toho fakt moc dělat nedá. A za další minutu obloha byla zase úplně jiná.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 14.5.2001 > jojo i kus náhody je třeba
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 31.5.2001 > To máš z toho, že lítáš s ČSA - a nejspíš nějakým meziměstským letem; abys je fotil, musel by ses dostat buď kus nad ty mraky, nebo by mraky musely viset nízko. Hele, Flynne, já vím o focení kulový (plus to, kde je spoušť, ale jinak nic) ale z transatlantickejch letů bys měl onačejší fotky... kolik já okýnek zbytečně vyplácal, filtru nemaje. Nafotit nějak rozumně mraky z letadla se nepodařilo ani mýmu tátovi, a ten má víc zkušeností než já... ona to nejspíš žádná prča nebude.
Jinak doufám, že se vám svatební cesta vydařila :)
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 3.6.2001 > 1) Ad _JiKo_ : pochopils to naprosto správně - fotografie do rodinného alba
2) Ad André - i _JiKo_ zcela jistě odhazuje papírky od žvýkaček do odpadkového koše...
3) Ad farářskej - hele, odborník na mezikontinentální lety. Máš zcela naprostou pravdu. Tentokrát se jednalo o komuterový let mezi Ostravou a Prahou, když jsme se s Monou vraceli z dovolené v Beskydech a nebavilo nás se trmácet pět hodin vlakem. Takhle jsme odstartili, snědli chlebíček, vypily čaj a už jsme zase přistávali. Rozhodně mne létání baví více než tvrdnout ve vlaku.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 3.6.2001 > Kdeže odborník... letěl jsem skrz dvakrát, i když mě to daleko víckrát ještě čeká. Ale hlavně podruhý to bylo macatý - východ slunce v jedenácti tisících metrech :)
Jinak je fakt, že z vlaku bys nezmáčknul ani takovýhle mraky...
Kurňa _JiKo_, jak chceš mít nějaký srovnání u fotky mraků? To tam jako chceš postavit vedle krabičku od sirek, nebo jak?
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 4.6.2001 > Fari no to je právě to křídlo to s čím je lze srovnávat, přečti si to znovu jen rozvíjím myšlenku a uzavírám, že zde je ho moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 13 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter