Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bar z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 10.5.2001 (00:14:11)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 10.5.2001 > Zdarvíme POVray :-)

Zkratkou:
Stoly zelenej mramor? nezvyklej ale dá se namíchat ale ta textura má špatnej scale
předměty moc nepropracované např barové židle na těch by se nikdo nemohl udržet nebo jsou namontovaný na podlahu? Též výška kampak bych si dal asi nohy a nahrbenej u báru ti nikdo chlastat nebude
Mramorovej osvětlovací pult? Udržely by ho ty tyčky?
Samej mramor....

No je na tom podle mě vidět, žes to chtěl už už vystavit. Takže za snahu 3

Body: 1
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 10.5.2001 > 1) Jo, ten scale již také vidím. No... řeknněme, že v tomto baru jsou trochu čuňátka a zas tak často rozlitá piva a džusy neutírají ;-)))
2) Na podobné barové židličce jsem seděl a nespadl z ní ani po pár pivech a panáčcích, ale s tou výškou máš pravdu. Do teďka jsem si toho VŮBEC nevšimnul.
3) Nemusíš mít jenom mramor, ten je drahý. Co takhle samolepící tapeta na plechu? Není to drahé, není to křehké, není to těžké, takže se těch tyček bát nemusíš.
4) Tento obrázek mi již tři roky ležel na harddisku.
5) Ale ten popelník (všimni si i výstupků na cigaretu) a sklenička s Colou a brčkem zase tak až zlé nejsou,ne? Anebo ještě horší?
6) No, původně jsem tam chtěl ještě přidělat kasu, ale v té době jsem ještě netušil jak na to a teď už zase nemám čas. To víš, manželské povinnosti ;-)))
<reagovat 
čtenář TERRAGEN - 10.5.2001 > TOHLE UDĚLÁM V CADU ZA DESET MINUT,JAK DLOUHO JSI TO DĚLAL TY A V ČEM
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 10.5.2001 > Tak to, chlapci, gratuluji, jste opravdu šikovní, jen ty vaše bary jaksi nejsou nikde vidět. Třeba se bojíte hodnocení ;-))) Já si s tím v POV-Rayi (viz úvod) hrál celý víkend a neměl jsem nic než jenom "primitiva" - žádnou banku již hotových objektů, jen si hrát s booleany a groupingem.
Ad André - co je ten Němeček? Znám jednoho, dělá u British Airways, ale nemyslím si, že by doma po večerech dělal programy.
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 10.5.2001 > Jak napsal Jiko, všude samý mramor. Dělám v jedné firmě, kde je samý mramor a moc se mi to nelíbí. A popelník se mi tam nějak ztrácí.
Body: 1
<reagovat 
adammo (Občasný) - 11.5.2001 > Čus Flynne, ještě že ty nemáš s architekturou nic společného,uffff.jinak super příspěvek obohacující dost úzké spektrum mučícího kůlu
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 11.5.2001 > Ad sklo: nuž sklo i ostatní věci namají v reálu takovou odrazivost!
ad židličky, rozteč nožiček je tak malá že o stabilitě víc než pochybuju :-))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 11.5.2001 > Ad sklo: nuž sklo i ostatní věci namají v reálu takovou odrazivost!
ad židličky, rozteč nožiček je tak malá že o stabilitě víc než pochybuju :-))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.5.2001 > Abych se přiznal lidi, vůbec netuším, jak se takové grafiky dělají, ale nezdá se mi to rozhodně tak zlý...
Body: 3
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 15.5.2001 > Jovka, to je super!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 16.5.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 3.6.2001 > ad ospalka - děkuju, ale kluci mají vlastně pravdu. Do příště se vylepším. Ale jak jsem již psal, děkuji, děkuji, děkuji...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter