Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Beskydy 2 z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 9.9.2001 (00:00:38)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Flynn (Občasný) - 13.9.2001 > Bubáka mi klidně dej, abych na sobě pracoval a naučil se další nové věci. Pokud jsou "bubáci" doplnění pozitivní kritikou, tak je beru. Kdyžtak poraď.
Jinak jsem rád, že je Lucka dostatečně kritická.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 17.9.2001 > Tohle je opravdu - velmi, velmi neostré!
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 18.9.2001 > Vím, a polepším se... již jsem začal tím, že jsem si pořídil novou oční optiku ;-))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.8.2001 > Flyne, co s tim děláš, že je to tak neostrý furt? Jinak v pravo moc tmavý a ty boudy tam teda dost vaděj...
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 31.8.2001 > Boudy tam byly, anžto se jednalo o konečnou autobusu.
Jinak jak jsem již psal dříve (again, again and again), neostrost je způsobena při přizpůsobování obrázku možnostem TOTEMu ( max. 600x600 do 75 kB v *jpg ).
A jak jsem Ti již, Ty rošťando nespokojená, psal, pošli mi Tvůj e-mail a já Ti pošlu originály , které snad (pro Tebe) nebudou tak strašně neostré. Anebo pokud lze na Tvojí totemovskou adresu poslat přílohu velikosti cca 1MB, tak poté Ti je mohu poslat sem, ale nevím, jestli to lze.
Jinak se měj hezky a také se na mně občas usměj-ono to člověka zahřeje nejen na duši :))
Hezký víkend
Flynn
<reagovat 
keram (Občasný) - 10.9.2001 > Lucka je náročná ženská, co bys nechtěl?
Slunce v duši!!
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 10.9.2001 > Lucka je náročná ženská, co bys nechtěl?
Slunce v duši!!
<reagovat 
centaur (Občasný) - 10.9.2001 > To záleží na tom, jakou volíš konverzi. Můžeš udělat i ostrej jpeg, záleží na tom, jak to děláš. Proč jsou ostatní fotky na Totemu relativně ostré? A ještě mi to ani nepřijde jako moc dobrá fotka. Ale bubáka nedám, nemám na to náladu :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 13 13 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter