Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ikarův sen z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 20.2.2002 (17:31:45)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
sirka (Občasný) - 20.2.2002 > Tak toto je geniální...vidím tam jeho utrpení i vosk, který se roztekl (tady se dokoce vypařuje). I když to za tebe udělal program...
<reagovat 
efa (Občasný) - 20.2.2002 > Flynn: tak nevím....3 měsíce sem tu nebyl ale vidím že u tebe to nic neznamená. trošku si zamrzl chlape ne? Fakt jak u blbých...CO s člověkem provede jeden program
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 20.2.2002 > No - je to samozřejmě super! Vždyť jsem to také od Tebe přijal (vděčně) jako pozadí na PC. Mohu jen doporučit. Krása. Pokud "zamrzneš" u podobných obrázků, máš ve mně vděčného návštěvníka. (I když je fakt, že i experimentovat se musí/muší!)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 20.2.2002 > Pravda, působí to pěkně, ale zároveň to je laciný. Kolorovaný (navíc velmi sugestivní barvou) fraktál a k tomu supernova, jako vystřižená z Gimpu nebo z jiného grafické programu. Nic moc.
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2002 > A mně se to líbí :-) Pohladilo mi to "oko" i něco uvnitř , nejen proto, že mám slabost pro všechny odstíny modři a pro odvahu někam se vydat, byť se na to doplatí...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2002 > Ten čtenář byla Ika...zapomněla jsem se přihlásit :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 21.2.2002 > Hm... tahle barva mi moc nesedí...
<reagovat 
zjihu (Občasný) - 21.2.2002 > Taky se mi to moc líbí. To je holt chyba nás laiků, že se nám líbí sugestivní barvy (jaké jiné by měly být), a že nepoznáme, z kterého programu je "hvězda". :)
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 21.2.2002 > taky se radim k laikum, nevyznam se v tech programech, ale je mi to uplne jedno. me se to libi. Snad jen malilinko pridat nahore, at se "zobak" nedotyka okraje.
jo a k barve - a jakou jinou barvu byste dali k Ikarovi, ke snum, k litani?
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 21.2.2002 > to all: jasně je to kráááásný co nám dokáže vypočítat procesor v počítači že? Prolezte si všechny předchozí obrázky a u pátýho toho budete mít plný kecky a vypnete to...
<reagovat 
sinah (Občasný) - 21.2.2002 > Je to tak vypočítaně dokonalý, dokonale vypočítaný, až to působí kitschovite.Efa má pravdu, na výstavě tohodle stylu bych čuměl na futra, na rámy, na vypínače, na kachličky, na ženský.....
Body: 1
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.2.2002 > No já jsem taky laik a o těch programech nemám ani páru...ovšem tohle mi přijde fakt jako děsnej kýč.Ale nevím jak je náročný to stvořit.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 21.2.2002 > Já bych si to klidně pověsil i na stěnu. Nevím, jakou práci to dalo... ale i kdyby nebyla tak značná, důležitý je výsledek.
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 22.2.2002 > Tak se nám krásně rozjela diskuze okolo mého obrázku. Od příznivců i oponentů... jsem tomu velice rád a přes víkend napíši komentáře. Mějte se všichni hezky a přeji všem klidný víkend. Flynn
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.2.2002 > sinah : seš nějakej divnej...ženský na poaledním místě:-))
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 22.2.2002 > Thomas Hudson> To víš:první,poslední.
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 22.2.2002 > Jak jsem sliboval, píši komentáře ke komentářům... nehodlám stále a znovu opakovat, že počítač je stejně tak dobrý tvůrčí nástroj jako například tužka či štětec ( a kdo si myslí něco jiného, je tak drobet anachronický ). Také se nehodlám opakovat v tom, že každý má svobodu volby se na tyto obrázku dívat a následně bud mít radost či zvracet 8)). Ale teď již osobně, jak jsem sliboval...
sirka - pochopil jsi ten obrázek naprosto přesně.
efa - kvůli Tobě se měnit nehodlám. Mně a jiným lidem, jak vidíš, vyhovuje, že jsem takový, jaký jsem, že dělám to, co dělám. Je ale vidět, že stále Ti něco mé věci říkají ( i když jsou údajně na jedno brdo ), neboť se na mé obrázky díváš.
KSTK - vše okolo obrázku jsme již probrali. Zde vidíš, že recenze mohou být jak do nebes vynášející, ale i do země zadupávající. Ale člověk tvoří zejména sám pro sebe a pro lidi, kterým se dané věci líbí. Ovšem svět se z toho nezboří a duši mi to nepoškrábe. Nechává mne to vcelku chladným.
centaur - ano, základem této koláže je fraktál (ovšem tvořený v jiném programu než obvykle ).Kolaž je tvořena v GIMPu (jsi odborník na GIMP? Rád bych Tě eventuelně poprosil o technické rady, pokud bys byl svolný).
Ika - tak ty samé pocity mám také. Poznala jsi to!!! I já miluji modrou barvu.
Lucie - já modrou barvu miluji!!!
zjihu - děkuji. Můžeš se podívat na mé další obrázky pod kolekcí Flynn či Fraktály.
keporkak - děkuji za postřeh!!!
sinah - ano, je to vypočítavé. Dle mých pocitů. Otázkou zůstává, zda by jsi na tu výstavu vůbec šel a raději se díval na holky, holky, holky... 8))
DeadKennedys - možná je to kýč, možná ne. To je opravdu těžce definovatelné. I "punk" dnes působí trochu "kýčovitě", jako odpor pro odpor, i když ho samozřejmě uznávám jako "novou vlnu" v krizi konce 70.let ve Velké Británii.
Thomas Hudson - já mohu jen koukat na futra a na futra a na futra... to víš, jsem ženatý a strach mi nedovolí pokukovat po cizích ženských...

Hezký večer a víkend všem

Flynn

<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.2.2002 > Já beru počítačovou grafiku taktéž jako (téměř) rovnocennou grafice ruční.
Ale především si myslím, že vůbec nezáleží (aspoň mně, konzumentu díla) na to, jak technicky složité bylo obraz vytvořit. Je mi jedno, jestli jsi nad tím strávil pět minut či pět hodin, důležitý je pro mne výsledek a tem mi přišel tady příliš jednoduchý.
Jinak, odborník na GIMP nejsem, ale bratr možná ano (ten dělá v Linuxu, ale že by nějak zvlášť operoval s grafickými programy, to se říci nedá), když tak mu můžu tu otázku naforwardovat.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.2.2002 > Flynn : Srovnání s "punkem" (správně píšeš do uvozovek) není moc dobré.Pochopitelně došlo k jeho komercionalizaci a "kýčovitosti" - tím ale přestal být punkem a stal se "punkem".Ikona označující dnes Offspring a jiné výkvěty, které s původními ideály a životním názorem nemají nic společného.Ale zůstala spousta kapel, které je nadále ctí, akorát jsou neznámé stejně jako kdysi.Nehledě na to, že od roku 1977 se dost věcí změnilo, stejně jako ono hnutí.
K tvému dílu : Já chtěl jen říct, že se mi jako líbí...jen že je až MOC hezký a tím možná vyvolává dojem "kýče".Ovšem nemůžu to posoudit z odborného hlediska, neboť se v tomto druhu umění dvakrát neorientuji :o)

Body: 3
<reagovat 
corkey (Občasný) - 8.3.2002 > Ani tady nemam co kritizovat...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 13 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter