Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zimní...
anglij (Občasný) - 28.2.2002 > ..hmmm.zajímavý pohled na svět...líbí......hlavně ten nápad stím plotem,...nebo co to je....
U příspěvku:Bez názvu
anglij (Občasný) - 28.2.2002 > ...báječné....pěkné barvy....tuším v tom stativ a makro...že?...hmm....takovou fotku mít v archivu, tak se dmu pýchou jak holub na báni...SUPER...
U příspěvku:Autoportrét
anglij (Občasný) - 18.2.2002 > ..hmmm...tak jsem asi opravdu divny...ale takove zamery se mi tedy vubec nelibi....
U příspěvku:Umíte číst z tváře? 4
anglij (Občasný) - 8.2.2002 > ...hmmm.......pominu techniku.....vyraz je zajimavy....hodne se mi to libi....ten muz ma v sobe jakesi pnuti......ktere z te fotky cisi...
U příspěvku:Pan Magor 1
anglij (Občasný) - 8.2.2002 > .........:-)))))))))).....tohle me hodne rozesmalo.......ten vyraz hluboce dusevne zijiciho cloveka...bajecne....
U příspěvku:Pan Magor 5
anglij (Občasný) - 8.2.2002 > :-)))))))))))))))
U příspěvku:Majda
anglij (Občasný) - 8.2.2002 > ...ja nevim proc...ale musim se pridat k _JiKo_.....to pozadi mi dost rozbiji a rusi onen oblicej...celkove to na mne pusobi divne......kdyz se tak na to koukam...porad se mi vnucuje pocit...ze bylo ostreno na tu strechu....a ne na oblicej....to byl zamer?....doufam ze ne....
U příspěvku:Autoportrét
anglij (Občasný) - 8.2.2002 > ...nevim, jestli nejsem absolutni poleno a slepec, ale nejak se mi ta fotografie nelibi...at jiz kompozicne...tak hlavne premira cernych ploch.....asi vytahnu neco ze sve luminografie...a bojim se, ze s tim zde sklidim obrovsky uspech, i kdyz se obavam ze kvalita bude nekde jinde.....nevim?!
U příspěvku:Lodička
anglij (Občasný) - 28.1.2002 > ...a mně se ta fotka moc kompozičně nelíbí......souhlasím s _JiKO..levá strana je výrazně přehuštěná...a navíc se lod dotýká kraje....což je myslím zcela zásadní chyba...stačilo by si opravdu postoupit někam jinam ( pokud to šlo)..a vše by bylo bezchybné...alespoň podle mne...a tak můžu jen říct....že ty barvy jsou báječné.....
U příspěvku:V Jindřichově Hradci
anglij (Občasný) - 20.12.2001 > clovrdik> ...no...uznej sám...omlouvat kompoziční pochybení nějakým teleobjektivem je blbost...protože teleobjektiv nemůže za to, že autor fotografie nemá dostatek soudnosti na to, aby uznal že na fotografii nebude nic přínosného, ni zajímavého....takové fotky, jako tahle, udělá moje 8-letá neteř, když ji vracím do ruky foťák s teléčkem..a tím nechci vůbec říct, že je fotograf - ka...nevím, ale jistá úroveň fotografií by tady mohla být, ne?
U příspěvku:V Jindřichově Hradci
anglij (Občasný) - 18.12.2001 > ...T A F O T K A J E O P R A V D U D Ě S N Á.....
U příspěvku:Marnivá víla
anglij (Občasný) - 14.12.2001 > ..nějak se v tom textu ztrácím...možná že je to tím, že jsem ztracen sám os obě, možná něčím jiným....příběh jest zajímavý..ale trochu mi to neleze do hlavy...
U příspěvku:Dívka čtoucí dopis
anglij (Občasný) - 14.12.2001 > ..tak nevím..ale mezi posledními dvěmi řádky cítím nepřirozený dějový posun...něco mi tam chybí...tak troochu se musím přidat k DeadKennedys....taky nechápu co udělalo z dívky paní...
U příspěvku:A proč ne.
anglij (Občasný) - 14.12.2001 > ..hmmm.....až ani nevím co bych měl psát...hodně dobré...
U příspěvku:Mike Stern v LMB
anglij (Občasný) - 14.12.2001 > ..Dobrý...možná by to chtělo odříznout ten blýskavý chaos dole a bylo by to úplně nejlepší..alespoň dle mého skromného názoru..ale jinak je to výborné..opravdu...
U příspěvku:Kráska a zvíře...
anglij (Občasný) - 13.12.2001 > ...hmmm. zajímavé.....hlavně atmosféra se zdá býti velice dobrá....líbí se mi...to...
U příspěvku:Nová vs stará architektura
anglij (Občasný) - 11.12.2001 > ...hmmm...je to hnus.....ale lidem kdysi mohla i ta puvodni budova pripadat jako hnus...
U příspěvku:Atlantik
anglij (Občasný) - 10.12.2001 > Tak nevím jestli jsem blázen, nebo ne, ale připadá mi to jako dobře nafocené slunce a mraky, ale že by to bylo něco tak super....to nevím....
U příspěvku:Gaudeamus igitur1
anglij (Občasný) - 5.12.2001 > ...1 až 2 sekundy?.....z ruky?....a není to nějaká blbost.....fotím už nějaký ten pátek...ale moc se mi to nezdá.....kdybys rekla 1/30 či 1/15..to ano ale 1...ale jinak je to zajimave až bych řekl pěkné..:-))
U příspěvku:Buchlov
anglij (Občasný) - 5.12.2001 > ...hezkeé...až na ten "malinký" detail...že věž se chystá svou špicí atakovat okraj fotografie...což je poněkud rušivé...ovšem jak známo...všem zavděčit se nedá....ale jinak je to pěkné...i barevně....no a až teď jsem si všiml, že tynic zaznamenal stejnou anomálii...opět přicházím s křížkem po funuse...
U příspěvku:OSTRAVA
anglij (Občasný) - 28.11.2001 > Pánové......zatoulejte se ve Vítkovicích a pak mi dejte vědět...až to najdete.....připravuju nějaké další objevy...takže doufám že to poznáte...:-))))
U příspěvku:Děda a motocykl
anglij (Občasný) - 22.11.2001 > ...SUPER....SUPER...SUPER...to je ČZ 150, že?
U příspěvku:Výletní šlapadla
anglij (Občasný) - 22.11.2001 > ..hmmm....zajímavé.....
U příspěvku:Babočka kopřivová
anglij (Občasný) - 22.11.2001 > ...hmmm.....báječné.....nějaké mouchy (kromě toho motýla) by se na tom daly najít....ale co s nimi..nic....
U příspěvku:Jsem
anglij (Občasný) - 16.11.2001 > Kajman> Dík...já totiž když ve větě nepoužiju alespoň pět až šest rozličných přívlastků a nerozvinu-li větu na několik souvětí v nichž smysl se až může směle ztratit, tak nejsem spokojen....toť prokletí mé....
U příspěvku:Letní nebíčko to je mi potěšeníčko
anglij (Občasný) - 15.11.2001 > ...tak nevim.......nevim.....nevim....nechci zde působit rozruch....ale nic mi to neříká....tuctová fotografie....
U příspěvku:noční lampa - kližéééé
anglij (Občasný) - 15.11.2001 > .....středová kompozice je nevhodná.....jinak báječné barevně.....
U příspěvku:Cortina a ......
anglij (Občasný) - 15.11.2001 > Dementhor> Není to problém, leč když ti někdo neustále vnucuje své názorz o exportu ypůsobem, jenž je víc než urážlivý, tak se nedá jinak reagovat. Znáš to pořekadlo o džbánu a uchu....že?
U příspěvku:Cortina a ......
anglij (Občasný) - 9.10.2001 > Cavalera> Už mě ta diskuse na téma scan nudí....scanuji na HP G 55 takto....vložím fotografii....spustím scan....čekám 5 minut....na obrazovce se zjeví foto.....i s okraji...přestože ji tam uložím přesně....když ji chci uložit ve slušné kvalitě...musím čekat na jednu pitomou fotku cca 30 minut...což je příšerně dlouho....v rozlišení..které používám teď mu trvá cca 10 minut...a nejde s tím nic udělat...ten přístroj je xindl....a kamaráda se scanem nemám.....tak mi poraď.....nemám tady ty fotky proto vůbec dávat? Vím že je to nahouby..v PC se vyznám....ale co mám dělat...?....když teď prostě na scan nemám....a spíš me zajímá kritika kompozice...než exportu...a promiň že jsem tak na tebe vyjel....ale mám teď blbé období....a tak jsem hrozně vznětlivý....
U příspěvku:Tělo
anglij (Občasný) - 9.10.2001 > ...divný....možná by bylo dobré se zamyslet nad účinky nahého (ženského) těla na lidskou ( mužskou) mysl..:-))))...jestli ono pak nedochází ke ztrátě soudnosti....co vy na to?
U příspěvku:Pavouk
anglij (Občasný) - 9.10.2001 > ...nevím proč....ale chytrý Cavalera má furt ty stejně chytré poznámky o exportech...umí taky i jiné zábavné kousky???
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter