Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Dětinská z kolekce Pět světel
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 4.5.2006 (11:07:53)
další ve sbírce>

 

 

 

Šeptaná slova zaříkávače bříz

pěstičky rýže do ohně metané

Žhnoucím hlasem: an vaás xio máah sungik

Směji se tiše stranou hloupounce...

 

Aby se tak ohlédnul...



Poznámky k tomuto příspěvku
army of me (Občasný) - 4.5.2006 > Lin Sien... není to lesní víla nebo tak něco?

"an vaás xio máah sungik" tomuhle jsem nerozuměl ani když jsem to čet stoje na rukou :-), takže nemůžu posoudit vůbec vůbec
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 4.5.2006 > army of me> 

Kdoví. Třeba nepozemská lesní víla.

"an vaás xio máah sungik" je zaříkání. Není tu krom vyslovovaných slov čemu rozumět.  

Morgensternovské blábolení třeba... 

 


<reagovat 
macho (Občasný) - 4.5.2006 > Řekni mi co čteš a já ti řeknu, jakou poezii píšeš.....
Body: 3
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 4.5.2006 > macho> 

Fakt? To se dneska učí ve škole? A vztahuje se to "čtení" na poezii nebo i na televizní program? To by mě zajímalo, co vlastně čteme.  Ech...


<reagovat 
 macho (Občasný) - 4.5.2006 > Lin Sien Ti> 

Na to jsem se ptal já tebe....

Nazveš se Lin Sien Ti a snažíš se psát ve stylu čínské poezie, tak co čekáš, obdiv nad objeveným ? Pokud se týká čtení, čtu i poezii :-) , jinak bych ti neodpovídal a televizní program taky, i když je tam, a na tom se asi shodneme, celkem h..... ! Četl jsem i jiné tvoje kousky a byly pěkné, tak se hned nečerti   . A že je někdo nový neznamená, že je tupý a bude zticha. Mimochodem, pár těch školiček mám... 

Raději dva upřímné lidi, než bandu metačů bodů a pochlebníčků. Za tím si stojím Ech... 


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 4.5.2006 > macho> 

No nevím, jestli mám v téhle diskusi tady pokračovat. K tomu nicku: 

Ty se snad jmenuješ "Macho"? nebo snad píšeš "machovskou" poezii? Asi ne, že? Tak co má společného volba přezdívky s kvalitou textů?

Za další: Pokud tvrdíš, že píšu ve stylu čínské poezie, tak o čínské poezii asi mnoho nevíš. Lidi, co tomu rozumějí by ti rychle vysvětlili, že např. ustálená forma čtyřverší v tchangské poezii atd.nemá s mými 4+1verši moc společného. Nemluvě o některých evropských motivech atd.Leda by jsi dokázal nemožné a napsal sem (konkrétně) z čehože čerpám. Mně totiž ani na minutku nenapadlo z čínské lyriky čerpat. S dovolením také nejsem nováček, abych se ohlížel po nějakých vzorech. Píšu jen a jen ze sebe.

Obdiv nečekám. Objevnost je pro mne velmi mizerný termín.

Každý kdo napíše něco ze sebe, objevuje. Někdo lépe, jiný hůře.

Nepsal jsem ti o tom, že je někdo "nový", ani to nijak nevymezoval. Takže nevím, nač tu narážíš. Jen jsem moc nechápal o čem tvé hodnocení a věta jsou (podle tebe). Školičky myslím taky nikdo nevytahoval. To je chatrné zboží.

Poslední větu - nikoho bych tu nesnižoval. Na "upřímné lidi" nevěřím. Chvíli upřímný, chvíli kalkulující... Kdo to rozsoudí?     


<reagovat 
 macho (Občasný) - 4.5.2006 > Lin Sien Ti> 

Chyba bude v komunikaci. Oba se asi chápeme jinak, než to myslíme. Zkusíme to znova někde jinde

Stále ale plati, raději taková diskuze, než licoměrná chvála a to mi nevymluvíš.

Podávám ruku na dálku, ať se ti daří. Martin


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 4.5.2006 > macho> Ok. Tohle je asi fakt. Určitě platí, že je lepší taková diskuze, než licoměrná chvála. Snad jindy jinde.
<reagovat 
 rajta (Občasný) - 4.5.2006 > Lin Sien Ti> 

v jiném čase a v jiném prostou

sorry, ale nedalo mi to nedoplnit tvou větu :)


<reagovat 
Kyra (Občasný) - 4.5.2006 >

Je to zajímavé. Ale stále se můžeš lepšit.


Body: 4
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 4.5.2006 > Vyřeš raději tu rejži v hrsti, nebo to bude čína šmrncnutá dadaizmem.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 4.5.2006 > Raimund> 

ale věštění z rýže je dost stará praktika.) - já jsem si ji vyřešila - a co Ty?:) Linina hrst je v tomto případě jen ta nádoba.)

 

jo, je to skvělý příměr poezie - a jejích interpretací:) Lin:))


Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.5.2006 > ..........> Sem se nechtěl opakovat,  pěstičky rejže - cherubínek.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 4.5.2006 > :) Lin - použiju teď svoje zrcadlo - kdy jsem si četla ta zaříkávání - četla jsem: ach na vás čao mág sangvinik:))) strašně se mi to líbilo:)))

s Tebou je to tak Lin - nikdy nenudíš - někdy nutíš přemýšlet, někdy si hrát a někdy to nechat jen tak prolétnout ... já to mám prostě ráda :)
Body: 5
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 5.5.2006 > ..........> To tvoje zaříkávání s mágem sangvinikem je mnohem lepší než moje.  Jinak díky, ale pozor, je tu drsná skupinka hlídačů rozmazlování nezralých subjektů autorských.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.5.2006 >

jakože abych Ti nedávala pěťule a D??  :) ach a to ještě netuší, proč ....

 

 


<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.5.2006 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 27 28 29 30 31 32 33
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter