Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky O úsměvu z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 6.11.2005 (07:12:56)
Pokračování>

Není hezčího a příjemnějšího probuzení než dětský úsměv a rozzářená dětská očička. Amálka, která spinká od svého narození s námi v naší postýlce začala ovládat kouzelné umění probuzení již velmi brzy. Smát se učila pomalu, ale zato od prvního dne kdy přišla na ten svět venku.

Nejdříve to byl takový úsměv nesmělý. Úsměv vyvolaný spíše spasmatickými stahy svalů, než radostí z toho, že je něco krásné a veselé. Postupně se však naší holčičce začal ten její krásný výraz prodlužovat a prohlubovat a ze dne na den se dokázala smát déle a déle. Možná někteří „modří a zkušení“ namítnou, no to je toho, stejně o tom neví, je to podvědomá reakce. ALE VÍ! ANO VÍ!!! Amálka se totiž nesměje jen na maminku když jde bumbat, ale i po ránu, když otevře oči a podívá se na nás, nebo když přijdeme k postýlce a řekneme jí její oblíbený pozdrav. Směje se na tatínka, který si s ní povídá a směje se i když její oblíbený medvídek HOU přiletí najednou odnikud, vržen její neposednou ručičkou do prostoru.

Zkrátka a prostě, tvrdí-li Vám někdo, že se novorozenci neumějí smát, nevěřte mu, je to trouba.



Poznámky k tomuto příspěvku
tchenda (Občasný) - 9.11.2005 > Nejsi náhodou jehovista???
To je jak z toho jejich časopisu "Strašná lež" nebo jaxeto jmenuje
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 11 12 13 14 (16) 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter