Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Jsem klokánek? z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 8.11.2005 (07:14:30)
Pokračování>

Tuto otázku jsem mohl vyčíst v Amálčiných očích, když se poprvé viděla v zrcadle, v modrém pytlíčku na tatínkově bříšku. ALE CO JE KLOKAN? Byl hned druhý dotaz. A pak, jako by je odvál vítr, byly všechny otázky pryč a co zůstalo byla jen pohoda. Blesková meditace a odhození všech starostí a strastí světa. Vše bylo zapomenuto a v ten okamžik jsem poznal jak mé studium, mé meditace, má snaha najít cestu do prostoru, nirvány byla zatím tak málo úspěšná.

Vždyť já neznal Amálku. Učitelku žití. Meditací, zpěvu, řeči i pantomimy a všeho co je potřebné pro život. Ale zpět ke klokanům.

Nošení ve vaku na břiše je prostě krásnou relaxací. Nejenom že se tatínek pohybuje v rytmu krásné vážné hudby, která u nás tak často zní, ale navíc se mohu dělat spoustu dalších věcí a zkoumat nová zákoutí našeho bytu. Polohu obličejem k tatínkovi jsme zavrhla hned na začátku. Tatínka mám sice ráda, ale stále se dívat jen na jeho hrudní koš, je docela nuda. Naštěstí jsem byla rychle pochopena a tatínek s maminkou už se mne pak nezkoušeli nikdy do této polohy usadit. Sedím vždy čelem ve směru chůze a tak mám jistotu, že všude budu mít před tatínkem náskok, a to nejenom o prsa.

Nejčastěji se procházíme doma, ale jednou, to už mi byly 4 měsíce, jsme vzala maminku s tatínkem na nákup do velkého supermarketu. TO BYLO LIDÍ. Tolik jsme se obávala že se narodím do místa s velkou nezaměstnaností, ale takhle naplněný obchoďák mne přesvědčil o tom, že mé obavy byly plané.

Kdyby jste viděli kolik tam mají zboží, a kolik zbytečností. Cíleně jsme maminku s tatínkem zavedla do oddělení nábytku, kde jak jsme tušila měli moc pěkný gauč. Rozkládací. Takový jaký by se úplně perfektně hodil vedle mé postýlky ve které už chci konečně spinkat, aby mne tatínek s maminkou stále nepusinkovali a neolizovali. Přeci jen odstup musí být.

Opravdu ten gauč tam byl. Barva mi sice neseděla, více by se mi líbila oranžová, ale jednoduchost rozevírání a přeměňování gauče na postel a postele na gauč mne uchvátila. A ta masivnost. HMMMM. To se nebudu muset bát si trochu poskočit, jako dřív.

A víte na co je vak na bříško ještě moc dobrý? Na usínání přeci. Tatínkovi stačí jen taktně naznačit jaký rytmus by mi vyhovoval, pustí se ta správná hudba a je to. A pak je to jako na vlnkách. Pomalu se houpeme doprava, doleva, nahoru a zase dolů, doprava, doleva, nahoru, dolů a doprava a zase doleva, nahoru

 

A pak jen patrně přendat do postýlky a je to. Dobré sny.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Dee - 8.11.2005 > Michaeli, ty seš tak stráááááááášně samožerskej. A v tom samožerství tak blábolíš, fuj:-) pls, nemluv za to nebohý dítě, dost na tom, do čeho se narodilo.
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 8.11.2005 > už je to tu zase :o(
Někdy lituju, že není možnost doporučit k vyřazení.


Chudák dítě!
<reagovat 
čtenář Dee - 9.11.2005 > Pro mě to strašidelný je, to souhlas.Když je tatínkovi údajně přes třicet a (špatně to maskujíc nadšením z potomka) oznamuje světu, na co má, kam jezdí či lítá nakupovat, trávit dovolenou a ještě k tomu dodá pár vlastních úvah jakoby z pozice mimina, je to čirý děs a hrůza:-)
Dítě trochu lituju, protože po pobytu v té dokonalé zářivé a šťastné rodince (Michaeli , vy to dítě opravdu olizujete?!) to bude mít tam venku v drsné skutečnosti asi těžké:-)
Ale je to fascinující text, i když z jiného důvodu, než by si autor přál:-) Zatím stále žasnu a divím se, čekám, co nám o svém životním stylu autor ještě prozradí a jaká další moudra a nesmysly z něj vypadnou:-))A trvám na tom, že autor není schopen si to po sobě přečíst a uvidět aspoň pár blbostí ,které vyplodil.
Velmi mě pobavilo např.:
Pomalu se houpeme doprava, doleva, nahoru a zase dolů, doprava, doleva, nahoru, dolů a doprava a zase doleva, nahoru
Představuji si tatínka s vakem a miminem na břiše, kterak se takto houpe:-)
Ale není to zase úplně všechno špatné, jenže ty perly (dítě-učitelka žití, spoluobjevování dávno zapomenutých radostí pro nás dospělé,..) Michael spolehlivě zahrne nánosem bahna patosu, přízemností a nesmyslů, škoda. Opravdu by bylo lépe to házet do blogu.


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 9.11.2005 > ČETL. ale zas bych to dítě tak nelitoval. Má sice přespříliš změklého tatínka s příznaky grafománie, ale třeba ho to ještě přejde. krom toho, v něčem je ten styl srovnatelný s autorkou c212, nebo jak ten nick je. V takové té zahleděnosti do sebe a libování si ve svých roztomilých pocitech s absolutní absencí kritické sebereflexe. Je to chvílemi až něčím tak zvláštně strašidelný - tyhle věci číst. To by chtělo psychologickej rozbor.
Body: 2
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 9.11.2005 > Opíječ tchýní> Jenže c212 (nebojaktoje) píše o svym vlastnim životě, vlastních pocitech a navíc to má nějakej styl a člověk se s tim může (jaxi) "ztotožnit". Psát za osobu třetí, která se navíc tomu nemůže bránit, bez stylu a bez smyslu mi připadá poněkud mimo mísu.
Ale utvrzuje mě to v přesvědčení, že 95 % lidí s narozením dítěte ZDEMENTNÍ.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 11 12 13 14 16 (17) 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter