Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Opilý den z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 31.5.2008 (00:05:57)
následující v kolekci>
Opilý den...okované koně

Stakato kol nenasytných aut.

Ženou se dál...jak vlci za kořistí

Stojím


Výkladní skříň


Klobouk naražený do čela...cigareta
Co dál

...co dál

......CO DÁL


Opilý den


Výkladní skříň

zašlápnutý nedopalek
klobouk furiantsky z čela

jdu dál


opilý den


Poznámky k tomuto příspěvku
fialkova (Občasný) - 31.5.2008 > Zvláštní, ale moc hezký.:-)
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 1.6.2008 > Ahojky Fialková, díky moc... Inspiroval mne film s Bruc Willisem, kde nádherně hrál detektiva Moonlightinga. Ten film a hlavně tato pasáž mi zůstala v paměti. Občas si na to vzpomenu, když nevím co dál. A pak zase šlapu dál.
<reagovat 
mjach (Občasný) - 2.6.2008 >

Zajímavé prolnutí TVÉHO a v TOBĚ UTKVĚLÉHO. Ale nevím jestli jsi to ty, nebo ten druhý. Ale moc pěkný.


Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > mjach> Díky moc. Svým způsobem je to prolnutí obou. Pamatuju na úděsnou noc v nočním městě po rozvodu, bez střechy nad hlavou. Inspiroval mne Bruc Willis v roli detektiva Moonlightinga. Tuším že stejnojmenný seriál. Vidím ho úplně přesně jak tam stál, a nevěděl co dál. Pak tou cigaretou praštil, zvedl klobouk a šel. Skvělý výkon.

<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 1.6.2008 >
Body: 3
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Šílená svině> Ahojky ahoj...soudě dle ,,šíleného,, pseudonymu, myslím, že uznání tří bodíků se rovná alespoň stu jiných. Uznání a vůbec pozornost jiných více než potěší.
Ale ohodnocení redaktorem TOTEMU, (bez komplimentu,)
mne více než potěšilo.
Je mi ctí a díky.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 2.6.2008 > Cigareta? Kouříš ty nebo detektiv, kovboji? :)
Body: 4
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Michelle> Detektiv. Mé plíce , hlava a vůbec celé tělo tuto činnost bytelně nesnášejí. Hlava se motá, žaludek protestuje nepřiměřeným způsobem a tělo, tělo mého ,,ducha,, který se k tomuto kroku rozhodl tak zpohlavkuje, že od těchto aktivit zcela ustoupil (v zájmu vlastní bezpečnosti.)
K napsání této myšlenky mě inspiroval Bruc Willis, v roli detektiva Moonlightinga. Byl to(a všechny jeho role jsou)
herecký koncert. Co koncert.. SYMFONIE !!! (pokud někdo nesouhlasí, prosím neberte mi můj názor. Pro mne to je ..pan herec.. Díky.)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 2.6.2008 > Bajata> Já ti to brát nebudu, já ho mám taky ráda :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Michelle> Díky ... já bych si ho bránil.. Ale s tebou bych se nehádal !!! Vím, že by jsi mne navedla na někoho, koho zase obdivuješ ty. A tak bych byl zase o něco bohatší.Máme li ale společný idol..jsem nakloněn myšlence, že pravděpodobně určitě(alespoň v některých věcech,) mám dobrý vkus.
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 3.5.2011 > Líbí se mi nadpis té básně i báseň samotná:)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter