Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Prázdné tlachání z kolekce Nebeské krajiny, pozemské vidiny
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 7.11.2006 (11:04:30)
další ve sbírce>

 

 

Rozvášňuje jako posel

mlžně znepokojivých zpráv

Nálevna se při nich topí v zlostných tónech

obličeje i gesta jsou až rudě křiklavé...

 

Za město obloha a čirá nálada přistupování...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 7.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
moist (Občasný) - 7.11.2006 > zajímavý, jako vždy
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 7.11.2006 > První část se mi dost líbí, ale tu závěrečnou větu si nějak vůbec neumím dát do souvislosti. Jakoby to bylo nějakým cizím jazykem...hudba z Marsu ;-)
Body: 4
<reagovat 
moist (Občasný) - 7.11.2006 > tak já dám ještě d
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 7.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moyri (Občasný) - 7.11.2006 > úžas zase zdější ustálismus,chybí už jen otočka na mucholapce
Body: 3
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 7.11.2006 > moyri> what?
<reagovat 
moyri (Občasný) - 7.11.2006 > prostě kydy co se tu vydávaj za mnohohodnotnou poezii,už v tématu chybí jen mouchy a bude to přesně to za co ti redakce zatleská...čili ustálené téma
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> Jinak, moyri, nedalo mi to a musel jsem se podívat na to, jakou poezii "bez kydů" vyznáváš ty, a nechtěj ode mne raději slyšet názor.  Aspoň se nebudu divit tomu, co a proč tu konstatuješ.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> tak tak ... naprosto s Tebou souhlasím...jen kážeš víno a píšeš vodu , zlatá ( i think your stuff )
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> Mne by zajímalo, co je u tebe kritérium toho, že jde o kydy a kde máš u mého díla "redakci", která je vydává za hodnotnou poezii?  Když se ohlédnu nazpět, tak se u mých děl komentáře redaktorů moc nehrnou, body bývají různé, byť mnou bylo už dříve bodové hodnocení víceméně odmítnuto s tím, že o ně moc nestojím.  Tak ti nějak nevím, co s tím tvým názorem. Vylezla mi z toho nějaká nevraživost, nebo co to je, že máš asi potřebu se vymezovat vůči nějaké skupině (nyní skrz mé dílo). Ale na to, co s tím mám mít společného jsem fakt nedošel. Nehledě na tvé "ustálené téma" a "kydy" o mucholapce a mouchách.  
<reagovat 
 moyri (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> víš velmi málo o totemu,egil a Raimund patří ke skupinám kolem redakce,ano vymezuji se vůči nim,nikoliv však nevraživě,je to zdejší nejvlivnější skupina,dosti početná a v 70 % co doporučí oni,ocitne se vepředu,pokud by člověk fakt nebyl na totemu denně,tak se ke spoustě dobrých děl ve zdejším guláši,ani pak nedostane,zato si přečte vše od nich,i věci které stojí fakt za starou belu.A pak ještě jakejsi Ariel,co mění 3* za den nicky.Upřímně obsahově a formou spadá tvé dílo k tomu,co oni propagují.Ještě jedna věc snad,lidi jsou snadno ovlivnitelní a pak už sem si všimla,že mladí autoři se nechají jimi ovlivnit a pak píšou totéž a hodnotí pochvalně totéž,čili nevadí mi až tak nějaká skupina,ale absence vlastního názoru.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> No, ty aby ses nepřihnal, skölde. Já myslím, že už jsme si dřív věci a rozdíly mezi nám vyjasnili, nebo se mýlím? Tvá mladistvá, odborně podložená hodnocení mne vždy okouzlí... 
<reagovat 
 moyri (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> tak aspoň po tom nebolí hlava,né já jen kritizuju skupiny egil,Lyryk a spol. dyť se podívej na ty tématy,fabriky,provazy,mouchy,a každá za 5,né li skoro D,tak už si pak tak vydechnu ti kolikrát a radši dám hlas úplně něčemu možná ne dokonalému,ale pestrému i to jak píšou je napsáno v jednom duchu,nu jinak sem poměrně rozporuplná,náladová až hysterická bytost,což se někdy negativně odrazí v mých komentářích,ale věz mám na to nárok Ještě jedna věco to kážeš víno a píšeš vodu,bylo určeno mně anebo Lin Sien Ti, jo Li Po dobrý v obojakém podání(ňami cukrkandlový aj básnický,dobrej vkus)
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> 

Možná nevím o skupinách na Totemu (ať skutečných nebo imaginárních) nic, ale upřímně řečeno mne to nikdy nezajímalo a nezajímá. Byl jsem kdysi kdesi něčím jako redaktor liter.časopisu, a o nekonečných nesmyslných sporech a tahanicích už nechci po své zkušenosti ani slyšet. Takže ani zde mne to nezjímá. Mně stačí, že zde můžu publikovat a že mám pocit, že se s někým dá o různých dílech pobavit. Že někoho míchnu, s tím počítám. 

Abych nežvatlal obecně, mám tento přístup: a) doporučení, ani pětky od druhých mne nic moc neříkají, jsem jen rád, když si někdo přečte to, co sem vložím. Ale bránit nikomu ve vyjádření skrz body či D nemůžu. b) Mám ve zvyku s komentářem vést debatu či třeba polemizovat, je to svého druhu dialog a otevřený prostor.

c) je pravda, že pokud se mi zdá, že někdo jen víří prach a kleje, nebo si skrz mé psaní vyřizuje s někým účty, moc přívětivý nejsem. Atd. Ovlivnitelnosti nezralých lidí se zabránit nedá. To mohou jen oni sami tím, že pochopí, že si mají hledat svůj vlastní přístup v sobě (můj názor).  


<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> jj souhlasím v tom názoru, že to tady ovládá jakási skupinka.já jsem byl vždy paranoidní a tyhle neviditelné frakce jsem očekával už od narození.a ta poznámka byla velmi nevkusná a byla prozměnu ode mně náladová.....
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> njn....to je Tvá věc...jen já nemůžu vystát, jak někdo tak nekvalitním dílům může dávat pětky, pže každého, kdo Ti tu pětku endá, seřveš a on se na Tebe vysere, jakej to seš kokot a že se s Tebou nemá cenu hádat....jenže Tvý verše jsou jako kvalitní průjem....máš to dobře napsaný, ale jen to přijde a zas odejde...nic nad čím by mě nutilo přemýšlet, žádný skvělý výrazivo a obrazotvornost....je to naprostá jednoduchost v pár řádcích, kdy si hraješ na někoho, kým nejsi..chybí Ti v textechn osobitost - ty texty jsou "jen" filosofický..kdybys aspon trochu psal jako Li-Po, který sice psal jednoduše a v pár řádcích, ale byl to mistr v podávání takovýchto textů....jenže jak už jsme si to řekli s Egilem, každej vyznáváme jiný druh poezie a pro někoho můžou být Tvý texty nádherný...chápeš ? tak se kurva se mnou nehádej a nehraj si na největšího a nejvzdělanějšího básníka na Totemu a projednou buď zticha ,)
<reagovat 
 moyri (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> dobře tak se pak ale nerozčiluj,když ti někdo řekne že píšeš průměr, protože jinému se to zas třeba líbí,nejde o vyřizování účtů,ale je fakt že jsem se sama vymezila do opozice,na druhou stranu když napíše kdokoliv z nich cosi závratného nebo mám li pocit,že věci nerozumím,doporučím nebo držím pysk.
<reagovat 
 moyri (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> v poho
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> 

Ano, to je můj pohled. To, co ty nemůžeš vystát a jak si od toho pomůžeš je zase tvá věc. Ale možná to jde i jinak, než si přihazovat polínka a žehrat, co myslíš? Ohledně toho, že s některými názory pod díly vedu polemiku, tak ano, ale nevím co je na tom zarážejícího. Já myslel, že výměna názorů na komentář druhého pod mým dílem je přípustná. Že někdo druhý "unese" to, že on vůči dílku (či spíš vůči mě) vyjede a neunese, že s jeho pohledem vedu polemiku, tak to bývá. Pokud někdo mluví jako kanál - v tomto případě ty - nestojí mi to za to mu jeho mladické siláctví vymlouvat.

Jinak díky za názor, jaký dojem v tobě vzbudily mé verše. Je to názor vedle názorů. Bohužel, nic z toho co tu píšeš o mém psaní nelze brát za literární kritiku. Spíš jde o tvou "dojmologii"  a je z toho cítit tvá pubertální nabubřelost. Tedy kromě vymezení: "naprostá jednoduchost v pár řádcích", s tím mi nezbývá něž s tebou souhlasit. Kdybych psal jako někdo jiný, nebyl bych to už já. Opravdu nemám ani chuť, ani potřebu sledovat něčí vzor.   Co znamená výraz "hraješ si na někoho, kým nejsi" to fakt nevím. Jsem ženský nick jménem Lin Sien Ti, co zde píše své básně, protož mě to baví a něco mi to přináší.  Osobitost, inspirativnost, skvělý výrazivo a obrazotvornost - nechávám tobě. To, že se ozvu proti tvému "vymezování" je stejně tak oprávněné jako to, čím ty mne v komentářích zasypeš. Buď zticha snad říkají někteří učitelé ve škole, nebo inkvizitoři, ale k tobě to moc nesedí.  Nebo vyznáváš tyranii kritiky a komentářů vůči autorovi? 


<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> tyhle řádky, cos napsala jsou úplná zbytečnost.prostoduché tlachání.prostě a jednoduše jde vidět, že nemáš ráda negativní komentáře a zde se jen vymezuješ na profesionální literární kritiku.s tím jdi, milá, doprdele anebo do Hostu anebo do Mateřídoušky.Píšeš tady, aby Ti to někdo zhodnotil.Já sice nemám takové komentátorské kvality jako opiječ, ale mylsím, že poezii ocenit dokážu i bez literární teorie (kterou ale podomácku studuji) a tohle je vážně průměr až podprůměr, co se PRAVÉ poezie týče.Všímej ale aspon toho pokroku, že už Ti nedávám dvojky, nebo jedničky, pže vím, že tohle je zbytečné.Zas tak hrozná nejsi, jako třeba nymfa ,)). a ad "buď zticha" - jooo...jednu dobu jsem chodil s o sedm let starší učitelkou českého jazyku a možná mě i tímhle ovlivnila, ale neboj "buď zticha" mi neříkávala ,)))....
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> Ok, a můžu se ještě trošku zvědavě zeptat, proč když tu asi  tak 4x napíšu, že o body mi u mých děl nejde, dokonce se snažím sdělit proč, a ty přesto opakovaně ukájíš svou bodovací potřebu tímhle způsobem?  Máš na to jistě právo, toť se ví. Připadá mi to trošku tak, jako by tě někdo, ke komu přijdeš na návštěvu požádal, abys až budeš příšte z domu odcházet, za sebou zavřel dveře a ty při další návštěvě nejenže necháš opět dveře otevřené, ale ještě do nich kopneš? 
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> Skölde, dokázel jsi v mých očích jen to, že jsi namistrovaný chudák, co mluví jak kanál. Toť vše. Nikam tě posílat netřeba. Už ta poznámka o Hostu a Mateřídoušce u tebe svědčí o mimořádné a pozoruhodné vtipnosti. kdepak, ty se jen vozíš na druhých, neboť ty všemu nejlíp rozumíš, tedy tím, že to TY posoudíš co do kvality. Nikdo tady nepsal o tom, aby mne někdo zhodnotil. Asi jsi slepý, nebo co. A ještě ta primitivní sebechvála, že dokážeš ocenit poezii i bez literární teorie, stačí že si podomácku studuješ. Ach ouvej. On pán dokonce VÍ a POZNÁ, co je PRAVÁ poezie. No, jo. To pak couvám a klaním se. Tvůj celý pokrok je pro mne v tom, že jsi ještě větší kanál než dřív. Toť zase mé "zjištění". Možná  jsi chodil se starší učitelkou, ale co s tím, proboha, já společného, nehledě nato, že jsem muž a ve školství nepracuju?    
<reagovat 
 moyri (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> promiň,úchylka,co přečtu oboduju,nic ve zlým,né do dveří kopat nebudu,to bych tam zasejc napsala ve stylu ende a tunde,tak příště když to bude průměrný,tak nenapíšu nic až to přečtu,jen doufám,že si to budu pamatovat
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> hel..o obody Ti nejde, hádáš se když Ti někdo řekne, že píšeš shity, tak co tady chceš ? Tím jsem ti chtěl ukázat cestu k tomu Hostu a Metařídoušce, ale Tebe to očividně,totemovidně a nepoeticky netrklo.Takže asi tak...já su namistrovaný, když řeknu, že píšeš shity,tady Moyri tě týrá tím, že boduje a ještě si dovolíme napsat náš názor a pak jsme čuráci...ajajaj...a pak , kdo je tady namistrovaný....albno ještě jiná verze...jamile se dlouho podporují shit texty a pisálek si zvykne na dobré hodnocení, tak už nima baty pierdole a na světě je neomylná baba ,)))....jen hádat se umíš.....mě třeba milionkrát seřva venca mrázů, max anebo i ztratila....aaaale, nechoval jsem se k nim tak arogantně, jako Ty, která jsi neomylná a všici kol dokol jsou datlovští patlalové.......howgh
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> kanál, nekanál - píšeš průměrnou až podprůměrnou poezii - nauč se s tím žít ,))) ....jináč vtipný su ,))
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> avi na mnou zmíněný Tvůj nick v komentu níže...,)))
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> Skölde, jak ti mám vysvětlit, že jediné co ti sděluji je, že tě v tomhle tvým úboru pubertální řvouna nemám proč brát tě vážně a pokud neumíš říct, jakým měřítkem jsi změřil všechnu tu sračkovitost a shitovost mého textu, není co tu řešit. Tvůj slovník a hodnocení textu samotné by možná slušelo žákovi 2 ročníku gymnázia na hodině češtiny, když propadá, ale tady? S moyri je to někde jinde, možná že díky dialogu, kterého ty nejsi asi schopen. Jinak já s tebou bez vularity polemizuji "o tvých názorech a výpadech", protože mi tvé postoje přijdou neadekvátní a divně motivované. Ať na tebe venca či ztratila třeba řvou dál, já nejsem tvá máma, takže to nemám zapotřebí. Vidím, že diskutovat ochoten nejsi a pokračuješ ve výlevech žluči, takže to s dalším výměnou pohledů asi též ukončím.  
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 8.11.2006 > sköld> Skölde snad si vážně nemyslíš, že se budu zamýšlet nad hodntou své poezie?  K čemu by mi to bylo dobré? A sekundárně pak už vůbec nevím, proč bych se měl vážněji zabývat tvými názory, když dokážeš jen mistrovat a sprostě komentovat druhého? O kvalitě mé poezie si mysli co chceš, ale pokud se prezentuješ jako namistrovanej puberťák, co ví všecko i bez literární kritiky, tak nečekej, že je jediný důvod brát tvé řeči vážně. Nemluvě o tom, že "průměr" v rámci poezie je jak tahat intuici do jaderné fyziky.   
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> boha jeho....kdybych změnil slovník, tak bych byl na vyšší úrovni, či co ?Tohle prozměnu nemám zapotřebí já, abys mně takhle přitrouble, stařecky a ještěaninevímjak poučovala.....prepubertu, pubertu a postpubertu a vše , kde je puberta, mám už za sebou.....miluju tyhle namachrované lidičky, jako jsi Ty ..... nechápu, jak může dialog ovlivnit můj štýl psaní....to je asi tak, když nějaký stařec uvidí an ulici black metalistu a říká si "proboha, co je to za generaci, že se takhel oblíkaj " - je jedno, jak se kdo oblíká, je to zcela nedůležité..nevybouchne kvůli tomu svět, ale stařík si postěžuje a je mu dobře....takže se slovníkem se obracej na někoho jiného.Fajn, uznávám, že třeba to tykání není adekvátní, takže esli to vyžaduješ, tak Ti budu Vykat, to pro mě není žádný problém.Měřítko mám takové, jaké jsem řekl už milionkráte předtím.Už i moyri tadyhle naznačila, že píšeš čistej průměr a já s tím souhlasím.Shity jsem přehnal - to i já, namistrovaný pan sköld, uznám a za to se omlouvám.Co se týče řvaní, zase jsi to nepochopila...takže tohle téma jakoby nebylo řečeno, ano ? diskutovat ochoten jsem,a le je jasný, že mě máš zaškatulkovanýho jako nějakáho anti-lin sien ti, kterej se všemocně snaží, aby ses dala na programování mikročipů, prodávání novin po našem sídlišti,pěstování poštovních holubů, no prostě čehokoli jen abys nepsala...néé to enní pravda...jen prostě je pro Tebe nelogické, že, téměř, 20- ti letý kluk si dovolí kritizovat Tvé texty a říkat, že jsou průměr.....bléééé...však já takové lidi , jako jsi Ty, známa vím, že doopravdy nemá cenu se hádat....jsme na jiný frekvenci.....takže uzavírám tuhle diskuzi a vážně už ani nepáchnu na Tvou pseudopoezii....je to zbytečné plýtvání našich klávesnicových tlačítek....za případné chyby v textu se omlouvám, ale už se mi to nechce kontrolovat ... ,)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lin Sien Ti> intuice do jaderné fyziky ...tos mě pobavila..to si zapamatuju ...aspon něco z téhle stránky ,))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 8.11.2006 > znepokojil mě předposlednía poslední verš.
<reagovat 
Claw (Občasný) - 9.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lei (Občasný) - 8.11.2006 > Ačkoliv se s Lin Sien Ti pravidelně hádám, nebo spíš vedu kultivované polemiky, porovnám-li to s touto diskuzí, při níž vidím u stolu dva puberťáky s půllitrem a jednoho autora, který si prošel svým a píše si spíš pro radost, musím vlastně ve všem souhlasit s ním. Těžko mě někdo může obviňovat z toho, že jsem v ním v jedné klice, pokud si projde moje bodování a komentáře.

Paranoiou z redakce svého času trpěl úzklostlivě Filip - viděl drfausta a egila doslova všude. Faktem je, že pokud by někdo skutečně prošel hodnocení redaktorů a jejich komentáře, zjistil byl, že se jejich vkus diametrálně liší a že ani náhodou netvoří nějaké komando: kromě případů, kde se objektivně dá pro trochu zkušeného člověka říct, že to není nic moc velká poezie (výlevy, pubertální básničky ap.). Kdo háže do jednoho pytle "redakci", Raimunda, Lyryka a já nevím koho ještě, dokazuje leda, že o poměrech na Totemi neví zhola nic, a ani že nemá obzvlášť vyvinutý cit pro různé poetiky.

Pokud se někdo neztotožňuje s určitým druhem poetiky, měl by se to buď naučit respektovat nebo kultivovaně a stručně vyjádřit. To, co to tu předvádí moyri a především sköld, je z té nejhorší tradice komentářů pod příspěvky - agresivita, primitivnost, vulgárnost. Jediný, kdo tu působí jako skutečně "namachrovaný" člověk, je on.

Lidi, kteří neunesou břímě dialogu, by měli držet jazyk za zuby. Řeč o pubertě je dost přiléhavá, ne kvůli předsudkům, protože není velká zábava zkoumat něčí skutečný věk, ale protože to prostě čiší z projevu, z názorů, z virtuálního chování. Asi tak, jako je možno rozlišovat mezi blackmetalistou s hárem, s nímž je možno se kultivovaně bavit, a s takovým, který za tři hodiny pokusů o komunikace dokáže jen prdět a krkat a poflusat kolem sebe celý chodník.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 11.11.2006 > Lei> Já se do toho asi taky pustim, trošku... Lei,prosim tě, nemohl by ses chvíli tvářit nějak nemoralisticky? To ses fakt nikdy nepochcal? I na filozofických fakultách se přeci předvádí spousta cirkusovejch čísel (možná taky v nějakým účinkuješ)... K poučení doporučuju například Brantovu Loď bláznů - myslím, že bys tam našel veršík i na sebe...Co se týče skupin na totemu, myslím, že je naprosto zřejmé, že tady jsou a vzájemně se podporují. A nemáš ani pravdu v tom, že se názory redaktorů "diametrálně" liší... vidíš jen tu část skutečnosti, která se ti hodí (to lze samozřejmě říci i o mě), ale o tom, že mezi redaktory totemu také funguje ono soudružné jádro, které preferuje určitý názor,úhel pohledu (jako je tomu nakonec skoro ve všech odvětvích lidské činnosti) nemůže být mnoho sporů - pokud to nahlédneš "zvenčí". A to, že si skold otevře hubu, proboha Lei,ať to dělá... A s "břímětem" dialogu, promiň, di do prdele...Vůbec ten poslední odstavec čiší takovým akademickým žvatláním...to je jako kdybys řekl, že když Sarah Kane neuměla psát slušně a před každým slovem se poklonit a nadává na celej svět, že si nezaslouží, aby ji někdo vyslech...to je takovej ten měšťáckej intelektualismus...což jsem řekl dost jemně, až se sám sobě divím :)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 8.11.2006 > Lei> viz PM
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.11.2006 > Opíječ tchýní> Jednoduchá odpověď: nemohl.

Co se týče skupin, neříkal jsem, že neexistují, ale nemá to nic společného s tím, že si redakce řekla, teď budeme společnými silami prosazovat takový a takový styl. Vzniknou-li taková uskupení, pak pouze na základě indvidiuálního vkusu (když pomlčím o déčkařských gangech provokatérů). To, že mají dva lidé z redakce obdobný vkus, ještě nic neznamená. Vidím totiž tu část skutečnosti, kterou vidím, težko můžu vidět tu, kterou si někdo vymyýšlí, aspoň v tomto případě. Podívej se prostím tě, co píše a jak hodnotí drfaust, Václav Mráz, Martin, Naty a já, a pak něco povídej o soudružném jádře.

Jo, "měšťáckej intelektualismus" - zato z tebe čiší přímo světácká revolta... Navíc nerozlišuješ psaní a diskuzi pod příspěvkem - obojí se řídí diametrálně odlišnými zákonitostmi, asi jako psaní eseje a kupování rohlíku v sámošce. Jistě bys projevil velký kus svobodomyslnosti, kdybys prodavačce řekle "dej si ty píčo ten zkurvenej rohlík" a hodil jí na pult korunu. Určitě bych si pomyslel, že si zasloužíš, abych tě vyslechl...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 11.11.2006 > Lei> ne lei, ne, mýlíš se. Ale naděje existuije: Čas. Ten má moc udělat z pubrťáků muže. A z nabubřelejch intošů, jako jsi ty, zase obyčejné lidi... Když se to ovšem podaří a puberťáci i intoši maj zájem...Měj se!
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 12.11.2006 > Opíječ tchýní> To samý si myslím to tobě já. Nejsi o nic "svobodnějším myslitelem" než já, stejně jako každý jiný zastupuješ "zájmovou skupinu". Máš předsudky a sám se pořádně dívat neumíš. Víš o mně hovno, a podle toho taky rozumuješ. Akorát že rozumuješ jiným způsobem než já, a předkládáš to jako moudrost.

Píšeš, že se mýlím, přičemž jediným druhem argumentů jsou osobní invenktivy. V tomto ohledu chápu, že si se sköldem rozumíš... Na konec, co se týče jazykového citu, nevím, co děláš ty, ale já překládám, občas něco napíšu do periodika, zatím si nikdo nestěžoval, asi proto, že jsem se v těch textech nemusel hádat s puberťáky...
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 12.11.2006 > Opíječ tchýní> "jak by se měl řídit intelekt" - tahle formulace není o nic srandovnější než "břímě dialogu"; co se týče kašparství, jsme na tom minimálně stejně...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 14.11.2006 > Lei> tak v tom máš pravdu, s tím rozdílem, že já o svým kašparství vím :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 48 49 50 51 52 54 55 56 57 58 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 (73) 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 86 87 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 100 101 102 103 104
105 106 107 109 110 112 113 114 115 116 117 118 120 121 122 123 124 125 127 128 129 131 132 133 134 136
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter